Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 15521 til 15540 af 18958
-
03.. jeg mangler lidt hjælp
Forumindlægokay, jeg var så uheldig at jeg fik 03 til min latin eksamen i 1.g og så tænkte jeg på om det gælder for 3, eller 0.3?? fordi mit eksamens gennemsnit som skolen har talt sammen passer, hvis jeg regner det med som 3. men jeg har altid troet at det gjaldt for 0.3?? er der nogen der ved det?? -
hvorfor er mine opgaver ikke godkendt!
Forumindlæghej jeg har tilført to opgaver her på siden.. Men der sker ik så meget?:S det er nu 3 dage siden:S er der noget galt med opgaverne?:S -
hva er a,b,c niveau på Hf?
Forumindlæghva er a,b,c niveau på Hf? Jeg skal på Hf efter sommerferien.. så derfor ville jeg meget gerne vide det.. På forhånd TAK.. -
Milna Moser: Mein zweiter Mord?
ForumindlægHej, jeg har trukket denne tekst af Milena MOser: Mein zweiter Mord. Jeg har forstået teksten godt, men er i tvivl om teamerne og slutningen. Er der nogle herinde der er har læst den? Svar tilbage tak :). -
bøvl med oversættelse
Forumindlæghej. jeg har problemer med følgende ord/sætninger: .. men de største problemer er nok de mentale. nogle iagttagere har talt om, at en psykisk barriere stadig skiller vesttyskere fra østtyskere. i den følgende tekst, som foregår i München i 1993, søger hovedpersonen.. jeg håber, at I kan hjæl... -
Startsætning
Forumindlæghej er der nogen der har en godt startsætning til et engelsk brev om Danmark.? på forhånd tak -
Undergangsteori
ForumindlægEr det rigtigt forstået, at "varmedød" er når alle former for energi er omdannet til termisk energi? Hvor kan man søge info om hvordan det kommer til at ske på jorden? -
Korret oversat?? HELP:)
ForumindlægIch will gern arbeiten in die Handelsbilanz, weil ich glaube es sehr spannend ist. Mein Traumjob ist zu einem Grundstücksmakler werde. Ich will gern ein Grundstücksmakler werde, weil ich finde es sehr interessant die ganze Zeit zu arbeiten mit neuem Menschen. Der Löhne muss auch sehr gut wäre. Mi... -
Er disse 3 sætninger korrekte og hvorfor?
ForumindlægHej alle, Jeg vil lige høre jer om noget hurtigt. Er disse sætninger korrekte og hvorfor: Er spenden viele Geld zu Organisationen und hat viele Schule. (...) Mit dem Geld wird es 20 schulen in 3 Landen gebaut werden. (...) Und deshalb es er mein Vorbild und eine gute Person Mange tak! ... -
Hjælp til en fejl i en sætning
ForumindlægHej. Jeg har denne sætning som er fejl i, og jeg kan ikke helt finde ud af det. Sætningen lyder således: Ich glaube, es scheint als würde sie etwas Gleichgültig gegenüber dem Gefühl anderen Menschen. Jeg har så fået at vide, at ved Gleichgültig er endelsen forkert og det sammen med anderen. ... -
Rettelse af kort oplæg
ForumindlægSkal holde et kort oplæg for klassen, og vil sætte pris på, hvis der er en der gider og rette det igennem. Det omhandler skudepisoden på en skole i Finland. Ein 18-jähriger Schüler hat am Mittwoch in einer finnischen Schule, 50 Kilometer nördlich von Helsinki, fünf Jungen, zwei Mädchen und die ... -
Hvad er typisk dansk?
ForumindlægJeg tænkte lidt over. Hvad er egentlig typisk dansk? Og hvorfor? :) Håber i kan hjælpe mig -
Plz, hælp!!!
ForumindlægHvad mener i om: one man's terrorist is another man's freedom fighter? Vil meget gerne høre jeres synspunkt:D -
DNA
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med disse spørgsmål? Vurder om gelelektroforese kan bruges til at afgøre forskellige arters indbyrdes slægtskab, og foreslå gener eller sekvenser der kan undersøges. Kom med forslag til hvordan de genetiske variationer af STR kan være opstået. Forklar hvordan ma... -
Læse Medicin i Tyskland??
ForumindlægHej.. Jeg har overvejet at læse medicin i Tyskland, og i den forbindelse har jeg undersøgt forskellige universiteter. Men jeg kunne ikke finde et præcist svar på, om hvordan man kan komme ind på medicin?? Altså kræver det et højt gennemsnit - i givet fald hvor højt?? Eller kræver det andre ting?? -
Tillægsord brugt som navneord(substantiveret adjektiv)
Forumindlæggo eftermiddag alle jer søde kloge hoveder :D er der ikke lige nogen der kan rette denne her oversættelse (:? De unge.= Die Jungendlichen De unges indstilling= Die jugens Einstellung Trafikkulykke med mange døde.= Der Verkehrsunfall mit viele Tote. De rejsende.= Die reisende De anklagede.... -
Were or was
ForumindlægHej studieportalen. Mig og min ven kan ikke blive enige om hvorvidt det hedder, i wish This was your lips, eller i wish This Were your lips. Jeg mener man bruger "was" da det vel er henholdsvis "i" og "This" der er grundled, og at "your lips" er genstandsle... -
Nice musik...
ForumindlægSe lige denne video: http://www.youtube.com/watch?v=_T3iNZLdBJg Fed album, har lige selv købt den! -
Overvågning
ForumindlægHej. Jeg skal skrive AT opgave, og har valgt fagene samf(A) og dansk. Mit emne er overvågning - jeg tager udgangspunkt i bogen "1984", men også i fx debatten om mere overvågning i samfundet, senest i forbindelse med knivoverfaldene i KBH. Det overordnede emne bliver højst sandsynlig... -
Besser essen - besser leben
ForumindlægNogen der ville rette min stil? Der Mensch wird dicker und dicker. Es ist ein großes Problem für das Gesundheits-wesen und die künftigen Generationen. Deshalb beschreibt die Zeitungen was ist gut zu essen und was man muss tun um in Form zu bleiben. Ein Artikel über das Thema sagt dass wenn ...
