Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 15601 til 15620 af 63755
-
Spansk
ForumindlægKunne rigtig godt tænke mig, at kunne beherske spansk (både mundtligt og skriftligt) flydende. Og til det håber jeg, der var nogen af jer som evt. kunne hjælpe mig på rette vej.*Jeg har i øjeblikket kun haft spansk undervisning(gymnasie) i ét år, så det eneste jeg sådan set kan finde ud af/forstå... -
Sætningskonstruktion
ForumindlægHej Hvordan opbygges denne sætning mest korrekt, og hvad er forklaringen? The number of type 2-diabetes cases are rapidly increasing, why the condition is often referred to as an epidemic. The number of type 2-diabetes cases are rapidly increasing, why the condition often is referred to as ... -
Peter Larsens Kaffe A/S
ForumindlægFyr nogle spørgsmål! -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
AT synopsis
ForumindlægVil skal til at skrive en synopsis i et et AT forløb som vi skal forsvare ved vores mundtlige årsprøve. Vores emne er tid, men vi ved simpelthen ikke hvad vi skal skrive om. Så hvis der er nogen der har nogen ideer så er i meget velkomne til at skrive. På forhånd tak! -
Køb af bærbar - trådløst internet?
ForumindlægJeg er i gang med at kigge på bærbare og kom i tvivl om, om den har trådløst internet (jeg ved, at man kan købe netværkskort, hvis computeren ikke allerede har det). Der er tale om flg. computer: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382245 Betyder følgende, at den har: "Bluetooth... -
Fermats sidste sætning - n=4 - Hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal bevise n=4 for fermats sætning. Fermats sætning er som følger: x^n+y^n=z^n Er der nogen der kan hjælpe mig med beviset? Jeg vil et gerne have nogle hints, to meget gerne have et link hvor hele beviset står hvis du tilfældigvis har det :-) Og hvis du ellers kan sige noget om fe... -
film
Forumindlæghej er der nogen der har set det der mini serie på tv2 "kun en pige". hedder den vist.. Jeg vil gerne spørge om hvad den handler om. Bare hurtigt og kort. mv Fassos -
Vikingeskibets betydning
ForumindlægHej! Jeg er igang med at skrive om vikingetogter, og har så som diskussions spørgsmål sagt, hvilken betydning vikinge skibet havde for denne tid. Jeg har også styr på hvilke fordele det havde byggemæssigt osv. men min lærer sagde noget til mig om, at døde konger (måske også bare hædret krigere) ... -
ordspil som referer til døde poeters klub
ForumindlægAtleternes sundhed bør være det eneste relevante hensyn, når WADA skal afgøre, hvilke substanser der bør være på listen over forbudte stoffer. Ingen ønsker, at Tour de France bliver døde atleters klub. hvad menes med de døde atleters klub? der referes til døde poeters klub, men jeg har ikke set ... -
spørgesmål til eksamen haste
Forumindlæghej samfunsfag på c nivau håbe for svar a. hvad er inflation? b. er social ulighed, noget med forskellen med dk og andre lande, fx det med ameriansk og tyslad velfærds forskel der er med uddannelse, øknomi osv c. hvad er så social arv d. velfærd er det kun de tre land: tyskland, dk, usa hv... -
Hjælp til disse korte spørgsmål inden for IØ?
ForumindlægHej alle Da jeg snart skal op til eksamen, vil jeg gerne forberede mig. Jeg vil derfor gerne have nogle noter. Her er 11 korte spørgsmål, som jeg håber at nogle af jer kan svare på. I behøver ikke at svare på dem alle, dog ville det være dejligt hvis i gjorde. 1. Forklar begreberne højkonjunk... -
spørgsmål jeg har døjet med de sidste 3 timer.. billedanalyse... hjælp!!
Forumindlæghey.. har døjet med nogle spørgsmål i over 3 timer som jeg slet ikk ved hva jeg ska skrive til.. hjælp..!! et er til maleriet ´´Det rybergske familiebillede`` Billed : http://130.226.236.38/globus/optagelser%5Cglobus%5C40412628%5Cimg0743.jpg spørgsmål.: 1: Hvad betyder det du ser på bille... -
"Nådsensbrød" af Henrik Pontoppidan
ForumindlægJeg har lige læst "Nådsensbrød" af Henrik Pontoppidan igennem flere gange. Og jeg fatter intet af den. Nogle der kan hjælpe mig, og forklare hvad det egentlig går ud på og hvordan man i korte træk kan analysere den? På forhånd tak -
Dårlig, til, at, sætte, komma
ForumindlægJeg starter på hf til august, og i den forbindelse er jeg lidt bekymret for min kommasætning. I folkeskolen gad jeg ikke rigtig lære de grundliggende regler for kommasætning, så jeg kørte mit eget kommasætningssystem. Jeg er derfor gået i gang med at øve mig, og har i den forbindelse gennemgået ... -
forklaring af procent og rentesregning, gryn-formelen hjææællp tak
ForumindlægForklar, hvordan man kan anvende procent- og rentesregning. min forklaring: procent betyder 100 dele og bruges til beregning af moms og renter?? Forklar, hvordan et annuitetslån fungerer. Redegør for GRYN-formlen. -
Matematik
ForumindlægTilbud 8 stk 20kr. Normal pris pr stk. 3,25 kr. Prisen for en appelsin på tilbud er... Er det ikke 2,5 kr. -
Kan begge faktorer i nulreglen være =0?
ForumindlægJf. overskriften -
Hitlers politik
ForumindlægHej jeg har en opgave om hitler og hvilken politik han førte. Var det venstre eller højre orienteret? Og gerne en begrundelse. Håber på at nogen kan hjælpe. -
Valg af samfundsvidenskabelig videregående uddannelse
ForumindlægHej allesamen. Jeg dimmiterede fra STX i 2018, og har bestemt at jeg vil læse videre fra efteråret 2019. Problemet er bare, at jeg endnu ikke ved hvad jeg vil studere. Jeg er generelt meget samfundsvidenskabeligt interesseret, og jeg kommer fra en gymnasial linje med Samf A, Engelsk A og Mat A...
