Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15681 til 15700 af 40404
-
Lille engelskoversættelse
ForumindlægJeg har oversat denne danske tekst: \n\nDa det var ved at blive mørkt, kørte vi videre mod “Bloody Omaha”, hvor over 2000 amerikanske soldater mistede livet. Vi skulle blandt andet se den stejle klippe Pointe-du-Hoc, hvor angrebet begyndte. Luftvåbnet havde i flere dage bombarderet de tyske kanon... -
Lineær funktion
Forumindlæghvordan løser man den her opgave uden hjælpemidler: Grafen for den lineære funktion f(x)=ax+6 går gennem punktet P(4, 16) Bestem tallet a.. -
Substantivisk pronomier uden -ci og -là sætninger
ForumindlægHar fået to øvelser for til i morgen i fransk synes de er mega svære! Håber der er en der an hjælpe! \n\n34.Dansk:\n1.Pierre bor ikke i det hus, han bor i det dér. \n2. Det brød er for gammelt, tag hellere det dér. \n3. Til sommer skal jeg læse alle de her bøger. \n4. Se de sweatere her! Kan du b... -
Reducer udtrykket
ForumindlægHej.. vil nogen hjælpe mig med at reducere dette udtryk: ((16x^2)*y^-10*sqrt(x^7))/((4x)^(3/2)*(x^3)^2*(y^6)^(-2)) Jeg er kommet så langt her, men ved ikke hvad jeg SÅ skal gøre: 16*x^2*y^(-10)*sqrt(x^7) = 16*x^2*y^(-10)*(x^7)^(½) = 16*x^2*y(-10)*x^(7*½) = 16*x^2*y^(-10)*x^(3/2) =16*(... -
Hjælp til brøkregning
ForumindlægOpgave 1: 16 / 8a / 3 Jeg får det til 2/2a, men facit siger 6/a.. Hvordan kan det lade sig gøre? - og hvad er fremgangsmåden? På forhånd tak! -
Forhold
ForumindlægHvis jeg nu skal beregne forholdet mellem 6,3*10^16 og 9,1*10^18 Skal jeg så bare dividerer den ene med den anden? -
Binome 2.gradsligninger
ForumindlægOpgave 1. Jeg skal gøre rede for følgende ligning:z2=-r Ligningen her har to løsninger; z0= -i√r og z0= i√r Opgave 2. Her skal jeg løse ligninger: z2= 16 z2 = -16 Hvordan gør jeg dette? -
At differentiere?
ForumindlægHej, jeg er lidt forvirret over dette udtryk, som jeg skal differentiere: ½(16-x^2)*x Hvad stiller jeg op med ½? Og 16, når det er i parantes? For 16 er vel i teorien en konstant og skulle derfor "bortkastes", men må jeg gange ½ ind før jeg differentierer? Jeg... -
Hvorfor vil ingen hjælpe mig???
ForumindlægTyskland og Polen, hvordan er deres forhold nu og før i tiden???ps. er der nogle der har nogle ukendte tekster så jeg kan øve min oversættelse... -
hvad betyder konjunktiv??
Forumindlæghvad betyder konjunktiv?? Jeg sidder og læser til tysk-årsprøve og vil gerne have, hvis en eller anden kunne forklare mig, hvad konjunktiv betyder!! -
Help please
ForumindlægHej Er der en der kunne tænke sig at se på mit engelsk essay? Det ville være en kæmpe stor hjælp for mig! :) Vil til gengæld gerne hjælpe med noget tysk, hvis der var nogen der havde brug for det ;) -
indhente det forsømte ?! hjælp!
Forumindlægheey , hvordan siger man "indhendte det forsømte" på tysk ?altså ,at indhente = aufholenog forsømmelse = versuchstier , men , ? -
hjemmesider...
Forumindlæghej.. tænkte på om der nogen som måske kan hjælpe mig med at finde en tysk artikel, som snakker om at våben er en årsag til at skolemassakre finder sted?? -
Grammatiske ting
ForumindlægHej Hvis man får ti linjer tysk hvor man skal gøre rede for det grammatiske, hvad kunne det så ypisk være man skulle lægge mærk til?? På forhånd TAK -
Syre i base eller base i syre??
ForumindlægJeg skal fremstille en opløsning med eddikesyre og natriumacetat (base). Hvad hælder man først ind? Syren i basen eller omvendt? Eller er det ligegyldigt? -
Max watt test/Kondital
ForumindlægNogen som kender øvelsen og måske kan hjælpe mig ?????? -
Fysik rapport
ForumindlægHvad vil det sige, at jeg skal skrive en teori der hører til øvelsen? -
luftbarometeret
Forumindlæghvorfor øvelsen med charles lov også kaldes for: lufttermometeret?? -
Grammatik
ForumindlægNogen som kan nogle gode hjemmesider med grammatik øvelser? -
HJÆLP!!!!
Forumindlæger der nogen, der vil rette min fysik rapport (pendul øvelse)?
