Søgning på: srp samfundsfag og spansk. Resultater: 15721 til 15740 af 20599
-
Tranduzca 7 frases
ForumindlægHehe, ja forsøgte også at skrive 'emne' på spansk (: Jeg skulle i denne opgave oversætte 7 opgaver fra dansk til spansk. Har jeg klaret det nogenlunde? Jeg synes ikke selv, de var så svære og mener da, at mine verbebøjninger er ret gode i disse syv. Hvad siger i? 1)Hvornår står du op på... -
Rettelse af oversættelse.... Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg har en oversættelse på spansk, som jeg gerne vil få rettet... Da jeg har lidt svært ved akkustativ/dativ osv på spansk... Oprindelige: ( Vedhæftet fil) Oversættelsen: En su autobiografía el físico conocido ha escrito sobre la niñez en el ... -
Må jeg tage GSK?
ForumindlægHej Jeg har idag afsluttet mit første år på HF i en klasse, men står lidt i et dilemma. Foruden min fulde HF er mine tilvalgte fag spansk 0-B samt matematik B. Som valgfrit fag det første halve år af 1. HF har jeg haft billedkunst, som jeg ikke fandt interessant. Jeg vil derfor ikke gå op ... -
AT-projekt HJÆLP MatA spanskA
ForumindlægHej jeg er rimelig meget på røven, jeg skal afleverer min synopse på fredag (om 2 dage) Jeg har lavet nogle problemstillinger og en problemformulering, men de var ikke gode nok ifølge mine vejledere de ser således ud. Problemformulering: På hvilken måde var Gaudi banebrydende i sin byggestil, o... -
Praktikplads i CHILE.
ForumindlægViking Rubber Chile Ltda. VIKING RUBBER CO. A/S er en dansk baseret producent af beskyttelsesbeklædning, regntøj og arbejdsbeklædning. Vi har hovedkontor i Faaborg på Fyn og vor produktion foregår på vor egen fabrik i Vietnam. Til vort datterselskab i Chile har vi mulighed for at tilbyde et pra... -
Oversætte sætninger
ForumindlægHej! :) Jeg skal oversætte disse fem sætninger til spansk, og jeg har lavet dem, men ville spørge, om der var en venlig sjæl, der kunne se om, jeg har lavet det rigtigt :) Dansk: 1. Der er et lyst skær på fotografiet. 2. Til højre er der en dør. 3. Hun har opsat hår ligesom på de fleste bille... -
Gymnasielærer fagkombination?
ForumindlægHej guys, Jeg ville høre om der er nogen der har noget brugbar viden omkring hvilket fagkombination der er bedst, hvis man har planer om at blive gymnasielærer. Sagen er den at jeg har et ønske om at blive gymnasielærer. Så vidt jeg har forstået så skal man læse en af de fagkombinationer der er... -
Retfærdig karakter eller ej - hvad synes du?
ForumindlægHej alle. Så har jeg været oppe til mundtlig eksamen i samfundsfag... Som I nok har gættet, så gik det ikke helt, som jeg havde håbet/forventet, og derfor opretter jeg nu denne tråd, fordi jeg er utilfreds med min karakter. Det overordnede emne drejede sig om politik. Der var så tre delspørgsmål... -
Kvote 2 til Universitetet
ForumindlægHej med jer, Jeg tænkte på, om jeg kunne få jer til at kigge på min kvote 2 ansøgning? Det er til KU eller AU, Dansk/Nordisk. I må gerne komme med konstruktiv kritik, for jeg vil virkelig gerne ind. Det skal så lige siges, at jeg er ikke færdig med den endnu, men hvis i har nogle forslag hvad je... -
Civilisationernes sammenstød i forhold til 9/11
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at skrive AT om 9/11 og jeg har en problemformulering, der lyder: 1. Gør rede for Huntingtons teori om ”Civilisationernes sammenstød” 2. Analyser udvalgte Suraer samt en af selvmordsbombernes afskedsbrev. Hvad var den religiøse bevæggrund for angreben... -
y''+k^2y=0 - Svært!
ForumindlægHvordan finder jeg fuldstændige løsning til diffrentialligningen y''+k2y=0? Den står ikke beskrevet i mine bøger :-S -
Gennemsnit!!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige, som går i 3 g, og har brug for lidt hjælp. Som i kan se fra overskriften, så handler det om mit gennemsnit. Jeg har et dårligt gennemsnit i forhold til det uddannelse jeg gerne vil ind på. Jeg vil nemlig gerne læse til medicin, hvis gennemsnit ligger på 10,8 (kbh)... -
Medicin Studiet - Optagelse ? HJÆLP !
ForumindlægHej allesammen, har virkelig brug for hjælp og respons. Jeg går på gymnasiet lige nu, er midt i 2.g. og har et snit på ca. 8 (ny skala). Hvilket er ret lavt iforhold til hvad det kræves. for at komme ind på studiet idag (kvote 2 = 9,7 i karakter ) Min største drøm har altid været at ville ind på... -
Mit hoved dunker!
ForumindlægHej alle! Jeg går i 3.g og har som mange andre 3.g'ere skrevet en srp-opgave. Vi får svar meget snart omkring vores karakter etc. men men har læst min igennem så mange gange og for hver gang bliver den dårligere! Jeg er rigtig paranoid og har mareridt om opgaven og kan ikke tænke på andet ... -
Plagiat
ForumindlægHej jeg skal op til SRP lige om lidt og jeg har fundet ud af, at jeg har glemt fodnote i en indledning. Jeg kan sagtens indrømme, at jeg har fået inspiration og skrevet lidt af. Jeg har derfor sat teksten ind på google også kom siden frem, som jeg har taget det fra. Det var meningen, at jeg vill... -
Statskundskab vs. jura?
ForumindlægHej! Jeg håber, at der er en eller flere der kan hjælpe. Jeg står i den situation, at jeg i sommers kom ind på mit (drømme)studie, jura. MEN. Nu har jeg indset, at det jeg virkelig vil er journalistik. Da jeg interesserer mig for samfund og politik, tænker jeg, at jeg via SDU kan læse statsku... -
Historie Dansk opgave 2.g
ForumindlægHåber den er kommet under den rigtige kategori. Sagen er, at jeg skal lave en Dansk historie opgave her på mandag, hvor jeg har valgt Historie og Aztekerrigetsfald. Min problemformulering ser sådan her ud: Jeg ønsker at redegøre for den spanske erobring. Derefter vil jeg analysere sammenstødet me... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægJeg kan tilbyde min hjælp til lektierne i fagene Matematik, Fysik, Spansk og Dansk indtil A-niveau.Jeg er selv matematisk Student og har undervist tidligere.Hvis i bor I KBH-området kan jeg undervise hos jer, og ellers bliver det hos mig (østerbro).Jeg tager fra 50-80 kr. i timen, afhængig af tra... -
Hjælp til oversættelse af sætninger
ForumindlægJeg vil høre om der eventuelt er nogle der kan hjælpe mig med at oversætte et par sætninger fra dansk til spansk? 1. Håndboldholdet drikker kaffe kl. kvarter i tre 2. Der er appelsinjuice på bordet 3. Jeg lægger en besked i køkkenet 4. Computeren står ikke i køleskabet 5. Der ligger fr... -
rettelse af små sætninger? :D
ForumindlægHej Er der en flink sjæl, der gider rette de her sætninger igennem? :) Mi amigo ha cumpleaños arreglo mi dormitorio Luego hacer la deberes Estoy tan con mi novia. Estamos a gusto. jugo ordenador cuando tengo tiempo estoy con amigos. Cuando llegue a casa hago deberes Ps: ved I hvordan ma...
