Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15761 til 15780 af 27765
-
Problemer med fremlæggelse
ForumindlægHellow Folkens Jeg har et problem mht. at fremlægge. Jeg kan sagtens sidde og fortælle om det alene til det jeg skal fremlægge om, detaljeret og præcist, men så snart det er foran hele klassen ryster jeg i kroppen og får det dårligt, begynder at svede, bliver nervøs og føler en form for angst i k... -
Fattig
ForumindlægAt være forsøgskanin, stille jeres krop til rådighed for penge. Nogen der har erfaringer med det? -
civilingeniør i retningsbetegnelsen medicin og teknologi
ForumindlægHey.. :)for at søge ind på den følgende udd., som overskriften beskriver, kræver det mat A, fys B, kemi C og et samlet snit på mindst 8,0 i den adgangsgivende eksamen. Jeg har alle fag med de flg niveauer, og sidder med et snit på 8,5. men jeg har undersøgt at i 2003 var det laveste snit som blev... -
"sommerskole"
ForumindlæghejJeg så i tv-avisen at der på Århus universitet havde været sådan noget i sommers for kommende medicin studerende, hvor de i en uge havde skåret i grise, lært latinske betegnelser osv... Nogen der deltog? Hvordan var det? Er det et tilbagevendende arrangement? -
Matematik uni?
ForumindlægHej. Jeg har længe overvejet at søge ind på matematik på KU til sommer men jeg har lige nogle spørgsmål. Håber der er nogle matematik studerende som kan hjælpe. Jeg har hørt det skulle være et meget svært studie? Hvad synes I om det? Foregår undervisningen mest på dansk eller engelsk? Hvad vil ... -
Hjælpp Essay
Forumindlæghejsa Skal skrive et essay til imorgen hvordan skal jeg gøre.. -
Morten Nielsen - Dette er ikke døden
ForumindlægDer er ikke tilfældigvis nogen, der har nogle noter om dette digt vel? ^^ Alt kan bruges og vil blive sat pris på! -
Leksikon.org - kildekritik?
ForumindlægHej alle derude, Jeg vil høre om Leksikon.org er neutrale mht. Palæstina/Israel konflikten? Tak skal I have. -
Adgangskrav
ForumindlægHej.. Hvis man har matematik på A, men den videregående uddannelse kun kræver matematik på C, hvor matematik på C skal bestås. Men hvad, hvis man ikke består matematikken på A kan man så ikke komme ind? For kan jo sagtens bestå matematikken på C. -
Hvilket studie??
ForumindlægDer er nu ca. en måned til sidste ansøgningsfrist på de videregående uddannelser er nået, og jeg er stadig meget i tvivl. De 3 uddannelser jeg finder mest interessante er hhv. Statskundskab, Sociologi og Antropologi Jeg er klar over at der er en verden til forskel på studierne (især først- ... -
Karakterræs
ForumindlægTil jer der går i gymnasiet eller har gået! Under jeres skolegang bestemte i jer så for et karaktersnit, som I ville prøve at opnå? Enhver forsøger vel at få høje karakterer, men hvilke tal sigter i efter og hvorfor og på hvilken måde regner du med at opnå det snit? -
iliadens 24. sang
ForumindlægHej alle. Er der nogen er jer der har notater til iliadens 24. sang eller bare kan give et kort resume om handlingen ? jeg skal til eksame i old i morgen den 24 sang er den eneste jeg ikke har fået læst :/ Mange tak på forhånd -
Under aaget af Henrik P.
Forumindlægjeg vil godt have hjalp til denne novelle... jeg har læst den 2 gange og fatter bare intet! -
Overnaturlige væsner?
ForumindlægNoget jeg tit har undret over i tidernes løb er, om vi er de eneste væsner udover dyr insekter osv. der lever på jorden. Er der nogen der tror på at der fandtes spøgelser eller lignende. Jeg er sikker på, at der er mange der selv har stillet dem disse spgml. Og det er spgml.- Man alligevel ikke ... -
vanskeligt integral
ForumindlægEr der nogen, der har et foreslag til, hvordan følgende integral kan udregnes (og ikke vha. lommeregner computer eller lign): Se^(x)*e^(-x^2/2)dx grænser (-uendelig,uendelig). -
02 i eksamen :(
ForumindlægHej For en uge siden var jeg op i samfundsfag og endte med at få 02. Inden prøven havde jeg nogle personlige problemer, som helt klart påvirket min forbedredelse til samfundsfag. Jeg fik 12 i årskarakter og det gjorde mig endnu mere skuffet, fordi jeg er faktisk rimelig god til samfundsfag. ... -
Debatér folkens!
ForumindlægMange mener, at kvinder som bærer tørklæde er undertrykte, og at vestlige kvinder er langt mere frigjorte. Men medier og samfund stiller masser af krav til vestlige kvinder om at gå i bestemte typer tøj, fjerne kropsbehåringen mm. Hvorfor ses det at tildække sig som undertrykkende og det at smide... -
Årsprøve fysik 1.g
ForumindlægHej.. Når man skal til årsprøve i fysik, må man gerne have sin disposition med ind i den teoretiske del? -
Supplering ved siden af gym?
ForumindlægHej derude. Vil høre, om der er nogen der ved, om det er muligt at supplere fag, mens man går på gymnasiet? har nemlig en drøm om at blive læge, og har i øjeblikket fysik c, kemi c og mat b. Går i 2.g og sidder og tænker over, hvor smart det ville være at suppler fx Kemi C til B her i sommeren 20... -
Ville gerne få rettet min stil/novelle :
Forumindlæg: VI SKULLE REJSE TIL UDLANDET. Jeg vågnede op en morgen , og kunne mærke at der var noget galt. Jeg hoppede ud af sengen. Jeg havde en fornemmelse af, at der ikke var nogle hjemme.”Hvor er min familie” var det første jeg tænkte på, og undrede mig over hvorfor denne morgen skulle s...
