Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 15781 til 15800 af 33808
-
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg håber, at nogle vil hjælpe med at oversætte disse sætninger til engelsk. På forhånd tak og rigtig god sommer :D 1) Jeg er ikke særlig god til engelsk, men jeg vil gerne lære det 2) I må gerne rette mig. 3) Jeg vil gerne prøve, at stå på egne ben inden jeg er færdig med gymnasiet. 4) J... -
Kongruensreglen
ForumindlægHey, Jeg har lidt problemer med at finde 8 sætninger i engelsk på A niveau hvor vi skal indblande kongruens reglen. Opgaven lyder: Lav 8 fejlsætninger med kongruensreglen, når der anvendes omskrivning med 'do'. (Skriv også den rigtige sætning til klasse quiz) Håber i kan hjælpe :... -
HJÆLP! til start i 3.g
ForumindlægHey ALLE sammen jeg er en gennemsnits elev og ku godt tænke mig at være mere end det! jeg skal op i 3.g og jeg går på matematisk linie og vil gerne høre om der er nogle der ved noget man kan forberede sig til de forskellige fag.... læse på forhånd! jeg skal ha engelsk og mat på højt niveau! håber... -
DA-EN, EN-DA oversættelse på nettet
ForumindlægDet er en gammel drøm at kunne oversætte sine egne og andres tekster med et enkelt museklik. At læse en engelsk eller svensk brugsanvisning på dansk. At slippe for besværlige ordbogsopslag ét-ord-ad-gangen, med den ønskede oversættelse langt nede i artiklen, og nitter for sammensatte eller bøjede... -
red calf
Forumindlægnogen der ved hvad red calf betyder. ordet står i den engelsk fortolkning af aksepot.. er det en rød kalv eller?? kan ikke helt få det til at stemme?og hvad betyder det her lille vers?: tak' me up, bane by bane, and pit me aneth yon gray stane.det er noget med at tage op knogle for knogle, og... -
Korrekt?
ForumindlægEr der en venlig sjæl der gerne vil se min oversættelse FRA DANSK TIL ENGELSK igennem? Og nej jeg vil under ingen omstændigheder ligge skidtet heroppe til offentlig anskuelse - og da slet ikke efter denne lilel skrækkampagne: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=743632 Anyways, nog... -
Fototagning?!
ForumindlægDer skal snart tages foto på min skole, og vi har den tradition med, at på 3. år skal man klæde sig ud efter hvilket bogstav éns klassen har. Jeg går i y-klassen, så er der nogle, der har nogle idéer til et tema til udklædning, der starter med y? Det må også gerne være et engelsk ord... Håb... -
Økonomiske termer Eng/Dk
ForumindlægHej alle Jeg leder fortvivlet efter en oversættelse fra engelsk til dansk af "underlying profit before tax". Det forekommer i en økonomisk beretning. Ikke engang Danske Bank kan svare på det. Hele sætningen hedder: "Underlying profit before tax improved by 9.0 per cent to &p... -
Borgerretighedsbevægelsen - litteratur og vinkling på emne
ForumindlægJeg er i den situationen, at jeg skal i 3.g efter sommerferien, hvorfor jeg gerne vil begynde at læse om borgerretighedsbevægelsen allerede nu. Er der nogen, som har nogle gode forslag til bøger og evt. vinklinger til emnet, således at jeg kan komme godt fra start? Jeg har tænkt mig at skrive i ... -
Abstract
ForumindlægHej alle sammen. Er der en der gider at skrive min abstract til min sro opgave? Jeg er så elendig til engelsk. Det drejer sig om sølle 10 linjer, som skal oversættes. Opgaven skal afleveres i morgen, så det haster virkelig. Hvis, ja så skriv en besked til mig herinde. Jeg håber virkelig at der... -
Grammatik
ForumindlægEr i gang med en engelsk stil. Men ved ikke hvornår man bruger: My/Mine. Jeg tror at man bruger mine i slutningen af sætninger, og at der skal være et navneord bag my. Men fx. hvis man skal sige Mine kolleger. Så er der en navneord bag er det så my men jeg synes det lyder bedst at skrive Mine co... -
oversæt
ForumindlægJeg skal have oversat den nedenstående sætning til engelsk, men jeg har på fornemmelsen at det jeg har skrevet er helt forkert, så hvis i gad oversætte den så jeg kan sammenligne med min egen ville det være dejligt :) sådan reagere de barnligt og tåbeligt, men til trods for, at handlingen sædvan... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej! Jeg skal til optagelsesprøve, jeg har fået et brev, hvor der står at jeg skal til engelsk, dansk, matematik og fysik kemi og at prøven afvikles som en elektronisk prøve, spørgsmål og multiple choise. Vil det så sige at jeg skal lave det på computeren og ikke til en mundtlig prøve. Er der... -
terminsprøver
Forumindlægheeij. jeg skal til terminsprøve i december, men vil gerne allerede begynde og øve mig nu. er der nogen der har gode råd til, hvordan jeg kan forberede mig. EVT. nogle hjemmesider jeg skal op til følgende fag: Dansk læsning, retstavning og skriftlig fremstilling Engelsk Læsnin... -
Notater
ForumindlægHej :)Jeg går i 9. klasse, og skal op i engelsk på mandag. Er der nogen, som har Notater til teksterne:Do You Love Me?TerryYesterdayLong Walk to ForeverWhen I´m Sixty-FourI´m Digger´s sonThe WeaponOliverSell-outShe´s leaving homeMvh Anne-Line. -
oversætte en sætning?
Forumindlægnogen der lige vil hjælpe med at oversætte en lille sætning til engelsk.. Forældrene vil vise deres børn at de i deres ferie kan hjælpe nogle mennesker som måske aldrig har haft chancen for at tage på ferie. har prøvet på en masse måder men synes ikke rigtig det lyder ordentlig :) -
Reklamer
ForumindlægHej Da det ikke har været muligt for mig at låne en engelsk-dansk betydningsordbog på bib. vil jeg høre om der er nogle der kan en diffination på disse udover at de alle betyder reklame: Add - advertisement - commercial - Er der evt. andre jeg bør kende forskellen på? (Skal til årsprøve ... -
A fag
ForumindlægJeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette? -
Stort efter kolon?
ForumindlægJa, som overskiften siger, skal der skrives med stort efter kolon på engelsk? For eksempel i denne sætning: Your foreign policy fits well with my conviction: that war should always be the last solution in international conflicts. På forhånd tak. -
IB og almen HA.
ForumindlægHej, Overvejer at læse International Business eller en almen HA på CBS. Tænkte på hvad forskellen er på de to (bortset fra at den ene er på engelsk). Har hørt at IB er mindre 'matematisk' og mere kulturelt/internationalt præget - altså man har lidt flere bløde fag? Mvh Julie.
