Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15821 til 15840 af 27496
-
CH
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende kemi. Nogen der kan forklare mig, hvad OH og CH er for noget? Og hvad er forskellen? Tak på forhånd :-) -
HURTIG SVAR!!!
ForumindlægHejsa SP Nogen gode tips til hvad der godt at læse op på når man skal til fysik&kemi eksamen og hvad der godt at vide/have lært? På forhånd tak -
Beregn hvilket molekyle/hvilken ion har reageret som syre.
ForumindlægDen her kemi opgave forstår jeg slet ikke, jeg var ikke der da det blev forklaret, nogle som kan hjælpe? Har tilføjet en fil. -
grundstoffer
ForumindlægHejsa alle... det her omhandler fysik/kemi, skal udfylde hele denne her tabel noget, men kan ikke finde ud af det sidste, har prøvet lidt men i må sige hvis det er forkert.. linket til den er nederst her.. -
Syre-base
ForumindlægJeg har nogle opgaver for til imorgen i Kemi. Og en af dem er (vedhæftet) jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde på opgaven. Håber en kan hjælpe. Tak på forhånd :) -
Bestem systematisk navn for linalool?
ForumindlægHvordan bestemmer man et systematisk navn for noget i kemi, uden at bare google det? Er det ikke godt nok det her navn: 3,7-Dimethyl-1,6-octadien-3-ol, men hvordan kommer man lige frem til det? -
Fældningsreaktion
ForumindlægHej jeg sidder lidt fast i en kemi rapport, den handler om fældningsreaktion men jeg er lidt lost på hvad jeg skal skriv i diskussionen? -
Beregning af renhedsprocent
ForumindlægHej sidder fast i en opgave i kemi om renhedsprocent, som lyder: Beregn renhedsprocenten af kinin i det isolerede, krystallinske stof. oplysningerne ligger i den vedhæftede fil. -
Kemiske opbygning af paraben
ForumindlægHej SP, Ville bare lige høre ad, om det er fint nok at skrive dette. Det skal bruges til en kemi rapport om parabener, og jeg skal meget kort forklare den kemiske opbygning: Tak på forhånd :) -
SYRE-BASE....
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave de to opgaver, håber at der en der vil hjælpe (det skal lige siges, at jeg er virkelig dårlig til kemi) -
Påvisning af ioner - Hjælp DEt HAsTer
ForumindlægHej håber at der er nogle derude som kan hjælpe med dette: Hvad betyder det i kemi, når vi siger at vi har påvist en ion (eller et stof) ? -
Hastighedskonstant
ForumindlægHej alle jeg har en opgave for i kemi, som jeg ikke kan komme igang med. Er der nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan jeg skal lave den? Den er vedhæftet -
Beregn massen af CuSO4 5H2O
ForumindlægHej derude, jeg har virkelig brug for hjælp til en kemi opgave jeg ikke forstår noget af. Håber der en der vil hjælpe ?? -
Afstemning af reaktionsskema
ForumindlægJeg har virkelig opgivet mine 2 kemi opgaver, har dog kun sat den ene ind her. Har virkelig brug for hjælp til den. Håber der en venlig sjæl derude!! -
Stoffers opløsning i vand
ForumindlægHej. Jeg har nogle opgaver i kemi, som jeg simpelthen ikke forstår hvordan jeg skal lave. Er der nogen der kan hjælpe mig? -
Investering og finansiering - aktier !!
ForumindlægPå torsdag (den 6 december 2007) skal jeg i gang med SRP hvor jeg skal skrive om emne "investering og finansiering - herunder virksomhedsanalyse" . Jeg tager udgangspunkt i en børsnoteret virksomhed (tror det bliver "Dan-Ejendommme Holding A/S"), som jeg så beskriver med alver... -
Projektopgave - Genteknologi
ForumindlægHej mennesker (: - Jeg går så i niende klasse og skal have projektuge. Har valgt at skrive om Genteknologi. Så tænkte på om i vidste hvadfor et produkt man kunne lave til emnet "Genteknologi". Det skal være noget mere interessant end et Diashow, og tænkte på om man kunne lave et et elle... -
AT
ForumindlægHej derude, Skal til min AT-eksamen lave et talepapir, men hvad menes med dette? synopsen kan indeholde: − En punktopstilling med hoved- og underpunkter om de problemstillinger fra synopsen, som eleven har nævnt vil blive forklaret og uddybet ved eksamen. Skal jeg forklare og udd... -
Er mennesker dyr? Hvad mener du?
ForumindlægSom titlen siger, mener du, at mennesker er dyr? Denne tråd er udelukkende oprettet for at få lidt gang i en sjov diskussion, som jeg personligt har diskuteret med mange om! Hvad mener du? -
Karakter Skr. Bio A 2007
ForumindlægHej. Jeg fik idag min karakter i bio, og må nok sige jeg var meget overrasket.. jeg fik 6.. havde den opfattelse at prøven gik godt, og havde forventet omkring 8.. Hva har i andre fået?, og hvad havde i evt af forventninger?
