Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 15981 til 16000 af 44202
-
Guide til afstemning af reaktionsskema
ForumindlægHej kloge hoveder. Skal til eksamen i Kemi B om et par dage. Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogen, som har en guide til hvordan og i hvilken rækkefølge man afstemmer en reaktionsligning/skema. Derudover hvis der er en som sidder og brænder inde med definitionerne af de forskellige re... -
begreber
ForumindlægHej Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal vælge fem begreber i religion som jeg synes er vigtige og forklare betydningen og eksempler på brug, men forstår ikke helt hvad jeg skal skrive ved feks eksempler ved brug. . Håber i kan hjælpe mig :) -
HASTER HJÆLP
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af at lave 3 hypoteser til denne opgave, jeg skal aflevere i morgen og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Kan nogen pls hjælpe?? -
kinetiske eneergi
Forumindlæghej kan i give mig nogle eksempler hvornår kemisk energi bliver til kinitiske energi har en med bil men nogen andre måske håber i vil tak på forhånd -
hjælp til debat indlæg
Forumindlæghej jeg har lidt et problem. jeg ved ikke hvordan et debat indlæg ser ud, jeg ved heller ikke hvordan jeg starter det. jeg har et emne der hedder Tænker du økologisk. -
vektor bevis
Forumindlæghej hvordan beviser man denne regneregel for vektore? bemærk at jeg ikke sætter pil over vektorne, for det kan jeg ikke lige finde ud af på computeren. a + b= (a1+b1,a2+b2) på forhånd tak -
hjælpe
ForumindlægIndikator, hvad er en indikator? En indikator, er noget der indikere hvilken væske man har med at gøre. Der findes flere forskellige slags indikatorer. PH-papir, methylrødt, phenolphthalein og BTB. -
Nonsens volapyk
ForumindlægI en af inlæggene læste jeg; at japanere har %5 højere IQ. !! Højere IQ end hvad? og hvem? Jeg synes når man fremsætter sådanne påstande så skal man lige vende sig om, for at se hvad historien fortæller. De samme, som har lavet det omtalte undersøgelser og er nået frem til at japanere er %5 klog... -
differentialkvotienten
ForumindlægHvordan finder jeg f'(xo) når f(x) = 3 * x + 4 og xo= 2 -
Eftervisning af Archimedes lov forsøg
ForumindlægForsøget går ud på, at jeg nedsænker en stang ned i en væskesøjle, hvorefter jeg kan afmåle vægten mvægt, og da væsken i søjlen stiger, i takt med at jeg nedsænker stangen dybere, kan jeg også aflæse htop. Forsøget går ud på, at jeg skal eftervise Archimedes lov Fopdrift=mvæske*g. Har vedhæftet m... -
energi
ForumindlægEr der nogen der kan komme med foreslag til, hvad der kan blive: Potentiel energi - Termisk energi Potentiel energi - Kinetisk energi Kinetisk energi - Termisk energi Kemisk energi - Termisk energi Elektrisk energi - Strålingsenergi -
afstem reaktionsskema
ForumindlægHej, Mno_4^- + Br^- --> Mn^2+ + Br_2 skal afstemme den, men kan ikke, er der ikke nogle der kan se hvilken brøler jeg laver? Mine ox-tal er Mno_4^- = 7 Br^- = -1 Mn^2+ = 2 Br_2 = 0 Vi kan så sige at Mn falder med 5 og Br stiger med 1 og hvad gør jeg så? -
det haster virkelig meget!!
Forumindlægjeg har en fysik opgave for hvor vi skal lave en rapport om et forsøg. et af spørgsmålene lyder sådan: skriv kommentare til opstillingen hvordan skal man skrive kommentare til en opstilling? -
tener que eller fremtid?
ForumindlægHvordan ved man om man skal bruge "formen" tener que + infinitiv eller voy a + infinitiv?? -
Besparelse i procent.
ForumindlægNogle der ved hvordan man regner besparelse i procent? :o) -
Bioethanol
ForumindlægHJÆLP Hvad er ulemperne ved produktion af bioetanol ud fra glukose? :( -
Placering af det finitte verbum
Forumindlæg...,weil ich in Paris Französisch sprechen kann. Jeg skriver lige mine overvejelser med hensyn til sætningen: Weil indleder ledsætninger, så det er vel en ledsætning. I en ledsætning skal det finitte verbum stå sidst, mens det infinitte skal stå næstsidst. Jeg opfatter "kann" som ... -
Spørgsmål til forståelse af opgave
ForumindlægVed en fest går nogle af deltagerne rundt og hilser på hinanden ved at udveksle håndtryk. Vis at antaller af personer der udveksler håndtryk med et ulige antal personer, er et lige tal. Jeg er IKKE ude efter hjælp til opgaven, men hjælp til at forstå hvad opgaven rent faktisk går ud på. Jeg synes... -
Diskussion i forhold til en opgavens resultater sat imod en eksisterende litteratur
ForumindlægHejsa, Jeg har fået lavet en analyse og skal diskutere resultaterne i forhold til en eksisterende litteratur. Jeg tager vel ikke fejl når jeg siger at en diskussion ikke nødvendigvis behøver være kritikpunkter af modpartens arbejde med området? Hvis mine resultater understøttes af forfatteren, h... -
Hvad er Palindromer
ForumindlægHvad er Palindromer
