Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16141 til 16160 af 20009
-
En sætning. :)
ForumindlægHej allesammen! Hvordan siger man: "Hjælper De mig med de nye etiketter?" Det er "de nye etiketter" jeg har besvær med. På forhånd tak! :) -
kulbrinter
ForumindlægHey.. er der noen som har lyst til at hjælpe mig med nogle notater til kulbrinter.. det handler om liv eller død... så.. HJÆLP....PLEACE -
Kan det være rigtgit at man kun får 6..?
ForumindlægHej...Ville lige høre om det er reaæistisk at jeg kun fik 6, i dansk. jeg fik en novelle af herman bang, der hed pernille, jeg gav et referat, jeg gav en personkarakterstik, miljøbeskrivelse og sammenlignede med en anden herman bang noveller, den sidste balkjole. jeg haved ikke opfattet at de 2 p... -
Spørgsmål om mellemkrigstiden
ForumindlægHej.1.Hvordan bliver Europa efter første verdenkrig?2.Hvorfor går det så meget ud over Tyskland?Eller for den sags skyld Østrig-Ungarn?Jeg vil blive meget glad, hvis du/I kan fortælle mig om det, da jeg skal om til eksamen i historie på torsdag.Hilsen Klavs -
Engelske lytteøvelser
ForumindlægHej.Jeg skal op i 9. klasses prøven i engelsk her d. 6/6. Så jeg ville lige høre om der ikke er nogle der har nogle links til sider hvor jeg kan downloade gratis lytteøvelser som passer sig til 9. klasses niveau? -
Er jeg student??
ForumindlægHmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ... -
Plukkerier
ForumindlægHejsa...Jeg har vikelig et stort problem.Problemer er at, at jeg tager 2G om, men der er bare en ting jeg ikke forstår og det er at jeg har fået 10 i fysik, men hvis jeg nu næste år får 8.... Er det så ikke noget med at man kan plukke de bedtse tal?sebb... -
Hitler Jugends værdier
ForumindlægNu har jeg læst og læst og oversat en masse fra engelsk til dansk, men jeg har endnu ikke støt på deres normer og værdier som jeg skal bruge. Så hvid du har noget på det, så må du meget gerne skrive hvor du har det fra, og skrive hvad der står. :) Hvis du har noget om den ariske races princippe... -
Digt rettelse
ForumindlægHej jeg sidder og har lige skrevet tre små digte, men er meget i tvivl med grammatik osv. Så hvis nogle lige hurtigt vil tjekke dem igennem for fejl, er jeg meget taknemelig. På forhånd tak :-) De er er ikke ret lange! a) Kai Ich will wünsche dass ich mit meine Tochter spreche kann. Kann n... -
kort stil
ForumindlægPlötzlich war meine Hand auf seinem KnieMilena Moser ist die Icherzählerin. Sie fährt auf der Autobahn, weil sie junge Männer aufzunehmen. Das Problem ist dass man so schlecht unterseicht kann, und man weiß nicht ob es ein man oder Frau ist.Milena ist unsicher und verlicht hat sie ein einsames un... -
tjekke
ForumindlægHey!Er igang med en tyskstil. Jeg har lige skrevet det første stykke, og oversat det, men er meget, meget usikkre på det jeg gør er rigtigt eller forkert. Er der nogen der lige kan kaste et blik på det, og evt. markere med fed hvad der er forkert og måske ne forklaring på hvorfor. Så jeg kan slå ... -
trancendent (pi)
ForumindlægAt pi er trancendent betyder at det ikke kan udtrykkes i et polynomium med rationale koefficenter. Hvorfor er det ensbetydende med at det viser at "cirklens kvadratur" er en umugelighed? -
Lectio
ForumindlægInden på Lectio står nogle af fagene med stort begyndelsesbogstav, mens andre står med småt.Hvorfor? -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
Not another tyskstil
ForumindlægJo det er det... dsværre. Men enhver hjælp vil være superb... eller bare super måske \n\nDansk version:\n\nFortælleren, Michael, boede mange år i et stort hus sammen med moderen og hendes ven, Doktor Klaus Peter, som var meget rig. Huset lå i et smukt og dyrt kvarter, Berlin Zehlen-dorf. Michael ... -
Terrorisme eller frihedskamp?
ForumindlægHej, jeg sidder med to spørgesmål i samfundsfag der lyder: Forklar er forskellen mellem frihedskamp og terrorisme. Sammenlign de forskellige former for terrorisme og forklar forskellene. Håber der nogle der kan hjælpe- -
Importtolden
ForumindlægHej! Jeg kan ikke helt finde rundt i ovenstående! Er det nogen, som specifikt kan skære det ud i pap for mig, og fortælle, hvilke konsekvenser det fik for henholdsvis Nord og Syd. \n\nMvh. -
Matematik undervisning søges
ForumindlægHej jeg er en dreng på mat A+ som har brug for hjælp til matematik...Jeg bor på østerbro...Nogen der kunne være interesseret? -
Isomeri
ForumindlægHvad betyder begrebet geometrisk isomeri.\nOg hvad er årsagen til eksistensen af geomestrisk isomere molekyler...\n\nNogen der vil være flinke at forklare\n\npå forhånd tak
