Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 16301 til 16320 af 40404
  • Chi i anden

    Forumindlæg
    Sidder og kæmper med Øvelse 410. Hvordan kan jeg løse den i Maple? Tak!
  • Eksamensoplæg for afgangsprøven 2017

    Forumindlæg
    Nogen som lægger inde med oplægget til afgangseksamen 2017? Vil gerne bruge den til øvelse, så besvarelser er ikke nødvendige.
  • Det haster HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig med noget teori til øvelsen puffersystemer fordi har intet ?
  • HJÆLP!! Peak flow????

    Forumindlæg
    HEj. Er der nogen der har noter til Peak flow øvelsen ?? Jeg forstår det ikke.. hjæææææææælp
  • differentialregning

    Forumindlæg
    Sidder med denne sidste øvelse. Hvordan kan jeg løse disse to med hjælp af cas (wordmat)
  • Skrives på formen

    Forumindlæg
    Hej folkens håber ikke i er gået i seng, nogle der kan hjælpe med øvelse 3? :)
  • DIFFERENTIALLIGNINGER AF 1. ORDEN (Hjælp --> mathon )

    Forumindlæg
    Sidder fast med denne sidste øvelse for i aften, men kan ikke komme videre
  • middelacceleration

    Forumindlæg
    Hej studieportalen Er der nogle der kan hjælpe mig med en øvelse, som jeg tygger på. Har vedhæftet en fil. tak på forhånd :)
  • dikat, læsetest - gymnasiet??

    Forumindlæg
    Ja, jeg var faktisk lidt i tvivl. Har man diktat og læseprøver på gymnasiet, altså i dansk som øvelse?
  • Niveaukurve

    Forumindlæg
    Kan I hjælpe med øvelsen, som er vedhæftet? Har det noget at gøre med cirklensligning?
  • Bestem udbyttet

    Forumindlæg
    Hej. Der står i øvelsen bestem udbyttet af acetylsalicylsyre, men jeg forstår ikke rigtigt hvordan jeg skal gøre.
  • Do-omskrivning

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har fået en opgave for til i morgen, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger i kan lige få opgaveformuleringen. Afgør, hvilke af følgende danske sætninger der, på engelsk, skal have do-omskrivning. Oversæt derefter sætningerne. Jeg fik af vide af min lærer, at jeg bare skulle oversætte ...
  • Sætninger

    Forumindlæg
    2. Analyser og oversæt til tysk: 1. ,,Berliner Weisse” er en drik, som består af øl og limonade ,,Berliner Weisse” ist eine Getränk, auf die besteht Bier und Limonade. 2. Ikke alle turister, som kommer til Berlin, kan lide denne drik. Nicht alles turisten, zu der Berlin kommen, kann lieben ...
  • Resumé

    Forumindlæg
    Hej! Har skrevet et resumé af en scene fra en bog som vi pt. læser i fransk. Det er en skriftlig aflevering og jeg kunne derfor godt tænke mig at få lidt hjælp med rettelserne. Håber der som altid er nogle søde og rare mennesker der har lyst til at hjælpe mig :) Her kommer den: Scène 3 – La nuit ...
  • Reducering

    Forumindlæg
    Jeg har følgende brøk, som jeg gerne skulle have reduceret uden brug af lommeregner. Men jeg kan ikke lige se hvilke(n) regl(er) jeg skal bruge til det. (4^-2*16)/8^-1
  • Matematik Promlemregning 8 klasse.

    Forumindlæg
    Nørre Skole bruger 1.000 pakker A4 papir til printere og kopimaskiner om året. Der er mængderabat, så prisen er 16 kr. ekskl. moms for en pakke. Momsen er 25 procent. -Beregn den samlede pris for en pakke inkl. moms.
  • beregninger

    Forumindlæg
    hej alle, jeg kunne godt tænke mig et lille hint til hvordan man regner disse stykker ud: 10,05 + 11½ (det er en brøk der er bagerst) (15 + 10) * 3 (-8) * (-6) + 4 4 * (-7) - 16 er ikke så god til det med paranteserne og brøkerne så tak på forhånd (:
  • Ligninger

    Forumindlæg
    To legemer har vægten: 200 kg En af dem vejer 16 kg mere. Hvordan løser man denne med ligninger? Den virker utrolig let og svaret er jo 92 og 108 kg... Men jeg vil gerne prøve at løse den med ligninger. Hurtige svar, tak :)
  • Samfundsligning

    Forumindlæg
    Hej, jeg er virkelig en dør til matematik, men har valgt samf på A hvor det også indgår. Og har brug for at få forklaret stykke for stykke, hvorfor at: Y= 16 + 0.7Y+20 = 120 Altså hvorfor giver det 120? Tak, tak tak på forhånd
  • Hvor lang tid?

    Forumindlæg
    Hey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:)