Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 16341 til 16360 af 44202
-
essay
Forumindlæghej har lige et spørgsmål: må der godt være et "du" i et essay, eller er det så ikke et essay længere? Hilsen Rudim:) -
svag base?
Forumindlæghej alle sammen :) hvornår er en base svag? eller rettere sagt hvordan kan man se det? jeg ved at: Stærke baser dissocierer meget. Svage baser dissocierer kun lidt. men kan man ikke bruge andre metoder til at finde ude af det? mener at min lære sagde et eller andet om pkb engang, men kan desvær... -
hjælp til én redoxlinging!
ForumindlægEr der en der kan FORKLARER og samtidig vise mig hvordan man løser følgende redoxlignig?: 2S2O3(2-) + I2 --> S4O6(2-)+2I- (2-) = 2- ovenover 3 tallet! -
Kasus
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal rette en tysk tekst igennem, og får afvide at der er 13 kasusfejl som jeg skal finde... Er der nogle der kan komme med eksempler på hvad kasus helt præcist er? På forhånd tak for hjælpen:) -
Seismiske bølger
ForumindlægHvad er seismiske bølger?? Håber i svare hurtigst muligt;)) -
Perspektivering af den lille Rødhætte.
ForumindlægHejsa. Hvad kan man perspektivere Rødhætte til i den virkelige verden? -
genetik
ForumindlægHej alle :) Jeg har lige et lille spørgsmål: Vil enhver ændring a baserækkefølgen i DNA have en konsekvens? -
bevis
ForumindlægHej. Er der nogen som kan hjælpe mig med at bevise dette? cos(v)= vektor(a)*vektor(b)/længden af vektor(a)*længden af vektor(b) hvorfor er det sådan? ^^ -
Maple - hjælp til forskrift
ForumindlægHvordan skrives denne forskrift ind i maple, så den kan tegne den som en graf ? Håber der er en der vil hjælpe. På forhånd tak :) -
Hjælp til projektopgave; forside billeder. OPGAVEN SKAL AFLEVERES I MORGEN 12/2 2010!
ForumindlægHej er der nogle her inde der kender nogle gode billeder( gerne karikaturer) der passer til mit emne: Skal vi afskaffe diktatur til fordel for demokrati? I stedet for bare at bruge nogle fotografier af f.eks. Stalin, Mugabe og Hitler, som diktatorerne og nogle fotografier af f.eks. Boris Jeltsin,... -
postmodernisme?
ForumindlægHvorfor siger man at postmodernismen modsiger sig selv? Er i enige ? -
hjælp tak
ForumindlægEn funktion er givet ved forskriften f(x)=x+sin(x. Gør rede for, at ligningen f(x)=c har netop en løsning for alle c -
Fortegnsundersøgelse?
ForumindlægJeg sidder med en matematikopgave, hvor man ud fra grafen, skal bestemme fortegnet for hvert af tallene a, b og c. Det skal siges at grafen ligger i øverste højre kvadrant (kan ikke huske hvad den hedder) og den går ned under x aksen også, med benene opaf. Hvordan løser man denne? -
permanent overførselsindkomst?
ForumindlægHej. Ordet "permanent overførselsindkomst". Hvad dækker det over? Det er virker meget bredt, er lidt i tvivl om, hvor bredt det skal forståes. Der står konkret "personer på permanent overførselsindkomst", og indgår i en tabel om gennemsnitlig sandsynlighed for fattigdom. Mi... -
Løsning af en ligning med et tal opløftet i x
ForumindlægHalløjza :) Jeg har en matematikopgave for, hvor 1,3 er opløftet i x. 2 = 1,3^x Er der nogle, der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? -
Udenrigspolitik
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en opgave med denne opgaveformulering: Ophøret af den kolde krig 1990 ændrede vilkårene for udenrigspolitikken. Nævn en konsekvens af de nye vilkår for dansk udenrigspolitik og dokumenter med henvisning til en eller flere konkrete danske tiltag i udenrigspolitikken. Jeg ha... -
Integrabilitet
ForumindlægIntegralregnindens fundamentalsætning: h(t) - h(s) = S(s til t) h'(x)dx. Der kan så gælde at der findes funktioner som er Riemann integrabel, og at integralregningens fundamentalsætning ikke gælder for Riemann integralet. Hvis det er så dårligt, hvorfor underviser man så stadig i det. Man bu... -
bestemme en ligning
ForumindlægHej. Har den her opg: En ligning l er givet ved ligningen 2x-y+1=0 Bestem en ligning for den rette linje, der står vinkelret på l og går gennem punktet P (4,3) tænkte på at benytte mig af at a*b=0 også bare sætte punkterne ind i ligningen l? -
Bindingsenergi
ForumindlægNogne der ka forkalre mig hvad bindingsenergi er.. altså jeg ved godt alt det med einstein.. men mere sådan hvor den her bindingsenergi kommer fra..? -
Differential
ForumindlægJeg skal redegøre for definition og tolkning af differentiabilitet og differentialkvotient Nogen der kan give et bud på hvordan jeg skal gribe det an
