Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16381 til 16400 af 25907
-
Spansk opgave
ForumindlægHej, jeg har lavet en lille oversættelses opgave, men jeg er i meget i tvivl om måden man bruge personligt stedord på, så håber der lige er nogle der gider og se på min opgave og forklare de fejl der nok er:) På forhånd tak! 1) Le las Envio 2) ¿Me queres? 3) Estamos Ayudando 4) Voy a comp... -
tyskoversættelse
Forumindlæghey!!har lidt brug for hjælp.. skal oversætte dette til tysk:Lampen brændte, indtil det blev lyst.Da vi vandrede gennem skoven, regnede det. Han er rejst hjem, fordi han er blevet syg. Da hun var ung, var hun meget livlig. Det er ikke sikkert, at han rejser til Berlin i morgen. Jeg går altid i se... -
henførende stedord
Forumindlæghey en der vil være så flink og fikse et par sætningen for mig?Oversætning fra Dk til tysk1) det er en udsebdelse, som er meget spændende2) kender De peter, som man kalder en dovenlars3) Efter afskeden, der var meget sørgelig, gik hun hjem4) denne klasse fik en miljøpris, som byeb gav5) mit fotoa... -
dansk rettelse tak ;)
Forumindlæghejsa;) jeg er dårlig til grammatik så kan i hjælpe? her er den :) : brev fra weimar Kære mor og kære far Jeg savner jer, og nu ved jeg hvordan det er at miste en du elsker. Der er nogle folk her der er mere ag... -
Forslag til kildekritik
ForumindlægI forbindelse med historieopgaven i 2.g fik vi udleveret et ark med forslag til kildekritik. Jeg fandt disse meget nyttige og tænkte at det ville være en god idé at dele dem her =)1. Hvad er det for en kildetype (lovtekst, retsdokument, brev, tale, historieskrivning ect.)? 2. Hvem er kildens afse... -
rette korte sætninger?
Forumindlæg1. Während der Operation arbeiten die Ärzten schnell. Under en operation arbejder lægerne hurtigt. 2. Die Wäsche liegt in der Keller (m) Vasketøjet ligger i kælderen. 3. Der Schrank hängt in der Mauer. Skabet jænger på væggen. 4. Die Fischen schwimmen aus in das Meer. Fiskende svømmer du i h... -
Spansk Aflevering! oversættelse Hjælp!
ForumindlægOversættelse 1. min onkel og tantes hus er ældgammelt 2. hvis er cyklen? den tilhører don Julian 3.hvis er den gule bil? den tiæhører Jaime 4.min fars veninde sidder og skriver et brev 5. hvad hedder hovedstaden i tyskland 6.Bankens direktør har en blå bil min oversættelse 1. la casa... -
Biologi B eller Erhversøkonomi
ForumindlægFik et brev i lørdags hvor det stod mit valgfag datalogi ikke var blevet oprettet. I det stod der også at astronomi heller ikke var blevet valgt(mit andet valg hvis det skulle være).Jeg står nu med 2 valg. Biologi B eller erhversøkonomi. Ingen af de andre fag siger mig så meget.Biologi: Fik 8 i 1... -
Seks linjer.
ForumindlægIch bin Meghna und ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne in Nyborg mit meiner Eltern, meinem Brüderchen und meinen zwei Schwestern. Ich gehe auf Nyborg Gymnasium, da habe ich in fast einem Jahre gegangen. In meiner Freizeit spiele ich Badminton mit meiner Mutter und ich schwimme mit meinem Bruder. &nda... -
læserbrev USA!?
ForumindlægHej Alle, Jeg har fået til opgave at lave et læserbrev, hvor jeg selv måtte bestemme hvad det skulle dreje sig om (: Jeg har så valgt at skrive om dødstraf og domme i usa og dk. opgaven løs såledesen i læserbrevet skal der være en del gode belæg for din påstand (der må også meget gerne være under... -
Klagebrev til fordelingsudvalget
ForumindlægHej skønne mennesker! Som i nok kan regne ud, så skal jeg skrive et klagebrev til fordelingsudvalget. Jeg har skrevet et tidligere indlæg hvor jeg beskrevet min situation - jeg er desværre ikke kommet ind på min 1. Prioritet og er nu havnet i mit femte prioritet, som er en privatskole jeg ikke ha... -
GSK tilmeldning
ForumindlægJeg er i en dum situation. Jeg har glemt og sende min eksamensbevis inden d. 1 juli til det GSK kursus jeg tilmeldt. Og der står i mit brev at bliver udmeldt uden varsel, hvis de ikke har modtaget den inden d. 1 Juli. Men så i dag d. 3/7 kl. 14.30 får jeg en påmindelse fra VUC Aarhus om at jeg s... -
Snyd ved SRP
ForumindlægHej Alle. Jeg står i en rigtig dum situation. Jeg har modtaget et brev i dag hvor der stod at der var formodning om at jeg havde snydt i min SRP. Dette kom som et mega chok for mig, da jeg virkelig ikke har til hensigt at snyde nogen steder. Jeg brugte en anden opgave som inspiration, og nogl... -
Lille tysk oversættelse!!
ForumindlægEr dette oversat rigtigt?Spejlet er smukt. Det er også gammelt. Far har købt det til mig hos en antikvitetshandler. - Lisa har en bror på (von) 8 år, men hun leger aldrig med ham. Har du åbnet brevet= Nej, men jeg åbner det nu - Drengen var blevet syg; han hostede meget, og forældrene var bekymre... -
Historie eksamen - vietnamkrigen.
ForumindlægHej natteravne :) Jeg sidder og skal til historie eksamen imorgen (pt. er det vel i dag) og jeg har trukket noget så fint som Vietnamkrigen. Har fået 7 kilder som består af - Johnsons tv-tale - McNamaras pressekonference - Høringen i Senates udenrigspolitiske komite - McNamaras vurdering - Le D... -
Rettelse (84 ord)
ForumindlægHey der ude. Har en meget kort tekst som jeg gerne ville have rettet hvis der var nogle søde mennesker der ude, som havde lyst til det ;-) Vi skulle skrive et kort brev fra et ferie sted.. På forhånd tak :-) Teksten Lieber Vater. Mutter und ich geniessen unserem Urlaub in die Türk... -
rettelse..:)
ForumindlægEr der nogen der gider at rette, og der var noget jeg ikke kune finde ud af at oversætte.. plzz hjælp... Die geshichte handelt von ein kleine Mädchen Maria, ihre vater arbeitet denn Stasi. Det hemmelige politi i DDR. Stasi kontrollere breve og telfonsamtaler. Nu må Maria bøde for andre børns hæv... -
Optagelse til de videregående studier 2008
ForumindlægSå er dagen kommet hvor næsten 45.000 får brevet om optagelse på studiet dumpende ind af døren. Du kan allerede nu se optagelseskvoterne i nedenstående dokument: http://www.kot.dk/KOT/hovedtal/Hovedtal_2008.pdf Studier med højeste kvoter 2008 1. International Business, CBS 10,0 2. Antrop... -
Indledning i Dansk - historieopgave
ForumindlægHej alle jeg har valgt at lave DHO om Christian 4 og hans bygninger. Jeg kunne godt tænke mig noget kritik eller gode råd til min indledning. Den ser sådan ud: Jeg har valgt emnet Christian IV, fordi jeg mener han har haft en stor betydning for Danmark, og ikke mindst resten af Europa. Han ... -
Hjælp til problemstilling
ForumindlægJeg er i gang med en historie 24-timerseksamen, men jeg er gået lidt i stå. Jeg har følgende kilder om renæssancen og reformationen: - Et uddrag af Erasmus af Rotterdam, der "kritiserer" Luthers verdensbillede - Uddrag fra da Vincis dagbog, hvor han fortæller om stjernene - Et ...
