Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 16381 til 16400 af 174810
-
Tutor, matematik C søges omgående i Holstebro!
ForumindlægDet handler om en 3 gange om ugen, og du starter lige med det samme, og 2 uger frem. Prisen finder vi ud af:-) Kontakt mig på musling007@yahoo.dk, vh Helene -
Hhx matematik b eksamen 11.juni 07
ForumindlægHej Jeg hae 2 spørgsmål vedr. den eksamen: 1. Findes der et sted på uvm's hjemmeside hvor man kan se en pointabel for de forskellige karakterer? (Jeg har prøvet at finde noget, men kan ikke rigtig) 2. Kan det passe at den opgave vi fik den 11. juni, også blev brugt til sygeeksamen den 17. ... -
Mmh, noen der har Gode Notater til mundtlig matematik? på hhx? .
ForumindlægMmmh.. forslag til god forberedelse??? -
Facitliste til færdighedsregning Fsa Matematik Maj 2012
ForumindlægJeg vil bare høre om det er muligt, at få fat i en facitliste til færdighedsregningen maj 2012? (GRATIS) Helst gerne idag, da det er til imorgen. Tak på forhånd :-) -
HJÆLP!Nogen der har besvarelse til matematik b hf 2014 august!!!
Forumindlæghttp://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140829%20hfe142-MAT-B-29082014.pdf ^det er denne opgavesæt vil betyde meget -
SPG om dansk A STX eksamen skriftlig
ForumindlægHey guys Hvad skal det betyde, at man ikke må genbruge sætninger fra sine tidligere afleveret stile. Nogle af mine sætningsopbygninger i mine kronikker især i analysen går igen, må jeg ikke bruge nogle af dem til eksamen ? Jeg har jo afleveret dem på lectio og alt er skrevet med mine egne ord, ... -
Søger privatlærer i tysk gymnasie A-niveau
ForumindlægHej :) Jeg søger en der vil hjælpe mig med at tjekke afleveringer igennem en gang i mellem og hjælpe med lidt grammatik i tysk, så jeg søger en der har godt styr på grammatik og sætningsanalyse. Skriv meget gerne en besked privat, så smider jeg mit nummer og vi kan aftale nærmere med hensyn til ... -
SRP emnevalg i Afsætning/Engelsk A-niveau
ForumindlægHej! Jeg er VIRKELIG på bar bund hvad angår SRP. Jeg aner overhovedet ikke, hvad jeg skal skrive om. Jeg har valgt at skrive i Afsætning/Engelsk, og forventer at bruge noget afsætningsteori på et engelsk-talende land - men det er jo ret bredt! Har I nogle forslag? Sværhedsgraden skal ikke sætte g... -
Om en ikke retvinklet trekant oplyses - Bestem a, B og C
ForumindlægHvordan løser jeg opgaven? Hvilken formel skal jeg bruge? -
Help please, Samf A, Demokratiets udfordringer
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med følgende opgave? Opstil tre hypoteser, der kan forklare udviklingen i partimedlemskab, som den fremgår af figur 1. Hver af hypoteserne skal understøttes af en faglig begrundelse. - Figur 1 er vedhæftet. Det jeg søger hjælp til er især at opstille hypoteserne. ... -
Hjælp til at gøre rede for a og b i en model.
ForumindlægHej. Jeg kunne godt lige bruge noget hjælp til en opgave: b) I en model for befolkningen i et bestemt område i perioden 1900-1920 angiver B(t) = 3459 1.034t befolkningsstørrelsen til tiden t, hvor t er antal år efter år 1900. Gør ... -
Areal a M, afgrænset af 2 funktioner og en linje
ForumindlægTo funktioner er givet ved forskrifterne f(x) = kvadratrod-x g(x) = -x^3 hvor x er større end eller = 0 Lad M være et afgrænset område af grafen for f og g, samt linjen med ligningen x=2 Opgaven er, beregn arealet af M Jeg er lidt i tvivl om, hvilket areal der tales om? Jeg har sat grænser... -
AT synopsis Mat A og Bio B
ForumindlægSe den vedhæftede synopsis jeg kan simpelthen ikke finde ud af vilke metoder jeg har brugt, kan nogen fortælle mig hvilke og hvordan metoderne er blevet/kunne have blevet brugt, mht del konklusionerne. -
2. gradspoylinomium (finde a, c og d (diskriminanten)
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med at forklare og vise hvordan jeg finder de værdier i den følgende opgave? -
Kemi A Termodynamik Carbamid Maj 2003
ForumindlægJeg har brug for hjælp med at regne noget ud og spørgsmålet er Beregn det volume CO2(g) ( 1 bar og 25 C), der skal bruges til 1,00 kg carbamid -
a) Bestem nedre kvartil, median og nedre kvartil.....
ForumindlægHej derude, nogen der vil hjælpe mig med en opgave 4? Har vedhæftet filen. -
Bestem A og p, begge med 2 decimaler.
ForumindlægHey allesammen sidder og stresser. Jeg ved ikke om jeg går den rigtige vej og hvordan jeg skal gå videre her fra. -
Unge erfarne gymnasielærer i matematik klar til at hjælpe dig
ForumindlægHej Vi er en mindre gruppe adjunkter i matematik på gymnasiet (HF, almen gym samt HHX), der tilbyder dig et uvurderligt fortrin. Vi har været censorer under både skriftlige som mundtlige eksamener i matematik. I øjeblikket har vi frie pladser i både matematik på både C og B-niveau. Vi tilb... -
SAMF. A EKSAMEN - ØMU KRISE OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen derude der vil hjælpe mig med min 24-timers eksamen i samfundsfag!! Jeg har om emnet Globalisering og international økonomi og har fået en række artikler om hvordan EU skal klare sig ud af krisen og hvordan Tyskland taler for en monetaristisk strategi og Frankrig ... -
andengradspolynomier og a, b, c og d betydning, HASTER!
ForumindlægHej Er der nogle der vil kigge denne opgave (vedhæftet) igennem og se om det er rigtigt!
