Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16381 til 16400 af 39386
-
Rettelse
ForumindlægGoddag Er der en som har tid til at rette min aflevering på 270 ord? Hvis ja, go ahead Tak på forhånd :-) -
Rette engelsk
ForumindlægHej Er der nogen, som vil rette min engelsk aflevering? Den er på 400 ord. Jeg går i 1.g og har engelsk på b, dog er jeg meget dårligere.. På forhånd tak -
Fortegnsvariation
Forumindlægjeg sidder med en aflevering hvor jeg skal finde fortegsvariationen for et polynomier: F(x) = 5*x * (x+2) * (x-5) Hvad gør jeg her ?? :I -
Sandsynlighed
ForumindlægJeg skal i en aflevering formulere et spørgsmål til en mundlig eksamen om sandsynlighed, og er kommet i tidspres! er der nogen der har nogle ideer? ! -
Nogen der vil
ForumindlægNogen der vil hjælpe med en aflevering, altså jeg giver dig de svar jeg har så kan du forklare om de er rigtige eller forkerte og hvad jeg gør forkert -
Fysik opgaver - hjælp mig gerne :)
ForumindlægHej, jeg har to opgaver som jeg er blanke I, kan jeg få hjælp her? Opgaverne er sendt over et word dokument. Det er meget vigtigt, da det er en aflevering. Dog ønskes der kun hjælp til hvordan man beregner :) -
Angivelse af reaktionstyper.
ForumindlægHej Jeg er i gang med en aflevering, og er meget i tvivl om hvilken reaktionstype der gælder for min reaktion. Reaktionen er vedhæftet. -
vektorer når man kender vinkelen
ForumindlægHey jeg har problemer med denne aflevering. Har vedhæftet dokumentet med opgaverne på. Har problemer med at løse opgaven og finde de korekte formler :D -
antal betydende cifre?
ForumindlægJa, jeg har en aflevering i kemi for til .. meget snart xD Her skal vi overveje antal betydende cifre i vores besvarelser. (: Hvordan med det og cifre i kemi? Hilfe! xD -
Antibitotika
ForumindlægHjææælp jeg sidder med denne aflevering til imorgen og jeg er så lost! Håber nogle kan hjælpe -
Pls! Har virkelig brug for en til at rette ...
ForumindlægHejsa, Nogen der gider at rette min aflevering på 250 ord? Er virkelig dårlig til fransk, og har brug for en der kan rette det grammatiske ? =( -
Hos på spansk??
ForumindlægSidder lige med en oversættelses aflevering, og kan simpelthen ikke finde ordet hos, altså at være hos nogen, nogen stedet. Hvis du lige har det, kunne det var perfekt. På forhånd tak :) -
Hvilken præposition mangler?
ForumindlægHej jeg har siddet og rettet min aflevering, men jeg er i tvivl om hvilken præposition jeg mangler i denne sætning Fue hermoso (??) nuevo. Søger hjælp :) -
Andengradsligning
Forumindlæghej :) - mangler min sidste opgave i min mat aflevering :) x+5√x-6= 0 Nogen der kan hjælpe mig? (mellemregningerne skal være der) -
JULIE NORD
ForumindlægNogle der har analyseret et værk af Julie Nord som kan sende den til mig? Har brug for lidt inspiration til min aflevering som jeg skal aflevere i morgen :) Ville være en stor hjælp, tak. -
Opstille en model om demokratiets centrale elementer..?
ForumindlægHej, jeg sidder med en aflevering, hvor jeg skal opstille en model der indeholder fem centrale elementer for et velfungerede demokrati. Hvordan skal jeg lige gribe det an? -
Ingen som hjælper
Forumindlægjeg havde sat et oplæg ind om rettelse af en aflevering, vil spørger igen om der er en, som vil læse den igennem og rette sprogfejl osv.? -
Bøjning af Jugar
ForumindlægHej :) jeg er igang med en spansk aflevering og har problemer med bøjningen af Jugar i førnutid, imperfektum og i preteritum. så ville hører om der var nogle spansk hajer herinde? på forhånd tak. -
"det skal nok gå" på tysk?
ForumindlægSidder her og bakser med en aflevering, og kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal på oversat "det skal nok gå".. Nogen som kan hjælpe? -
REttelse
ForumindlægHEj Jeg har lavet en samfundsfags aflevering og vil spørge nogen ville rette den og måske komme med kommentar om forbedring ?
