Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16401 til 16420 af 321608
-
indisk
Forumindlæghej er der nogen der kan indisk, for jeg vil gerne have en oversættelse af en indisk musik -
Beregning af gennemsnit og fart?
ForumindlægHej. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med et par opgaver -Der er er fartbegrænsning på 50 km i timen, inde i byen. Det svarer til at løre ca. 14 m pr. sekund. Hvordan finder man ud af det? -Katrine påstår at man kan få et gennemsnit på 0, hvis man har tallene 4, 4, 5, 6 og et femte tal.... -
Hvordan balancere balancen?
ForumindlægHej som spørgsmålet lyder, hvordan balancere balancen? Er det noget man regner sig frem til vha. af en formel regner sig frem til, før man lægger tallene sammen? Jeg har et billede af balance, hvor aktiver og passiver stemmer over ens. Nu har jeg set på det, og jeg kan ikke få samme balance til ... -
Fysik - Energi
ForumindlægHejEr der nogen der vil tjekke mine resultater i denne opgave?På en klar dag modtager hver m^2 af solfangeren i gennemsnit energi med effekten 680 W. Solfangeren overfører 70 % af denne erngi til kedlen, der herved modtager energi med effekten 1,30 kW.a) Beregn soldangerens areal. = 2,73 m^2Kedle... -
Analyse af Fucking Forelsket Miljøbeskrivelse
ForumindlægJeg er i gang med at analysere bogen Fucking forelsket, men jeg har lidt svært med at lave en miljøbeskrivelse. Er der nogen som kan hjælpe mig? -
liberalisme
ForumindlægHvordan laver jeg kritiske spørgsmål til en liberalist? Det skal være kritik til liberalisme, for vi skal lave en slags debat.. Men hvilke spørgsmål kan jeg stille? -
Brøker
ForumindlægEr i gang med at tage denne test inde på Emu http://www.emu.dk/elever7-10/fag/mat/quiz/broeker.html Det er det sidste spøgsmål, som er problemet. De skriver, at 6 / 1/3 er 18, men får det til to. For man skal da enten gange nævneren med det hele tal eller dividere tælleren med det hele tal. H... -
En lille oversættelse :D
Forumindlæghej zøøøøde mennesker. jeg har bare et spørgesmål, hvordan siger man: amelie bliver forelsket på fransk? håber i gider hjælpe. møzzz og knuzz -
Justin Bieber
ForumindlægNogle søde mennesker der skal til Justin Bieber koncert d. 1 april der ikke ved hvordan de kommer derhen? ;) -
Sandsynlighed og kode
ForumindlægJeg har problemer med 2 matematik opg'er. Er der nogen, der kan hjælpe og forklare? Eleverne får en trecifret kode til deres skabe på skolen. Koden består af cifrene fra 1 - 6. De enkelte cifre bliver valgt tilfældigt, og hvert ciffer kan forekomme flere gange i samme kode. Hvad er sandsynl... -
Vigtigt!!
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med, at komme igang med denne kemi opg. Opg lyder: I en beholder findes en gas, som kan være enten methan, CH4(g), eller ethan C2H6(g). For at undersøge, hvilken gas der er tale om, foretager man en analyse. Analysen viser, at 13,81 g af gassen fylder 11,4 L ved tempe... -
AT - imperialsme og evolution
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til AT-eksamen på torsdag og så har jeg læst et sted at jeg skal redegøre for hvordan de to fag (historie og biologi) kan "hjælpe" hinanden. Er der nogen der kan forklare mig hvad der menes med det. Evt give nogle eksempler. -
frihed. har brug for hjælp
Forumindlæghej alle sammen hvad tror i at der menes med dette "friheden forsvinder som frihed hvis den bliver total" jeg tror at det betyder at hvis man er for fri og ikke har nogle regler for sig selv kan ens frihed meget hurtig forsvinde (men kan ikke komme med en begrundelse for hvorfor) hvad ... -
Geografisk nord- og sydpol
ForumindlægHej ! Nu er jeg blevet forvirret over tiltrækningen af fx. en stang magnet til den geografiske nord og sydpol? Hvor ligger den geografiske nordpol? Ligger den mod nord? - hvordan kan det være en stang magnets nordpol bliver tiltrukket af den geografiske nordpol? Håber i kan forklarer mig det :) -
Terminsprøve i morgen!
ForumindlægHey alle sammen!. Har en terminsprøve i engelsk i morgen og ville spørge om følgende: Er der noget/noget særligt jeg kan/skal øve mig på? Hvad kan man f.eks. (udover en jobansøgning) komme ud for at skrive om i fristilen? Tak på forhånd og godt nytår! -
P = 20 * e^ - 0,05t ??
ForumindlægP= prisen på en vare. t = tiden målt i uger. P = 20 * e^-0,05t Redegør for at funktionen er aftagende: ( Skal man bare forklare at da e^-0,05t er et negativt tal må funktionen være aftagende?) Hvor mange % aftager prisen pr. uge: (er svaret at prisen aftager 5 % eller hvordan finder man frem... -
Antropologi(KU)
ForumindlægJeg har endelig fået valgt min hylde, efter lang tids betænksomhed, i øvrigt med god hjælp af nogle brugere herinde fra. Antropologi er det så blevet til og har tænkt mig at søge ind i denne omgang(Ku), og så forhåbenlig komme ind. Jeg tænkte på om, der er nogle herinde som læser Antropologi(elle... -
Udregne hastighed
ForumindlægHej Jeg skal udregne v0 ud fra følgende formel: Jeg isolerer v0: Da der er tale om en bremsning og v vil være 0, blive udtrykket under kvadratroden negativt, og man kan jo ikke finde kvadratroden af et negativt tal, så hvad gør jeg? Anbringer jeg bare en numerisk parentes, så udtr... -
Store begivenheder
ForumindlægStår og skal skrive en stil om en stor begivenhed, som er sket i tidsrummet fra 1999 til nu. Der er jo 11.sep 01 og tsunamien, men det er jo noget alle tager og skriver om ;) så hvis i kan komme med nogle gode forslag, så vil det være niice :D -
buddhisme, JEG'et ?
ForumindlægHejsa Ville lige spørge : hvordan kan jeg'et være en illusion i buddhisme ?
