Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 16441 til 16460 af 158923
-
Hjælp til valg af emne og fag
ForumindlægHej alle sammen, Jeg går på mit 3. år af HTX og skal til at lave studieretningsprojekt. Jeg er MatFys'er og kunne godt tænke mig at arbejde med konstruktioner indenfor matematik og fysik. Men jeg har ikke noge idé om, hvad indenfor konstruktioner jeg vil arbejde med. Er der nogle herinde der ... -
C# Write a method IsPrime() that checks if a number (number > = 2) is prime or not.
ForumindlægDette er hvad jeg har ind til videre, hvad mangler der for at den kan 'printe' true eller false? public static bool IsPrime(int value) { for (int i = 2; i < value; i++) { if (value % i == 0) return false; } return true; ... -
Kemi A skriftlig eksamen d. 30. maj 2011
ForumindlægHvordan synes I, at det gik? Her er min besvarelse - hvor meget af det forhåbentligt er rigtig nok. -
hjælp til analyse af a(t),v(t), x(t) graf :(
Forumindlæghej alle er der en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe fysik-forvirrede mig med at analysere 3 grafer over acc. hastigheden og position i forbindelse med SRP :/ det er blot en lille kommentar til hvad man kan sige om graferne, som jeg søger. Jeg er virkelig i nød og har brug for noget hjæ... -
Hjælp hvilken blodtyper har mine forældre hvis jeg er rhesus negativ, A^- ?
ForumindlægHvilken blodtype har mine forældre, hvis jeg er rhesus negativ A^- ? Det kan forklares ud fra et krydsningsskema, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan. På forhånd tak -
kan en mand være O res far til et barn, barnet er A res neg?
Forumindlægkan en mand være far til et barn, når moderen er O res neg, manden er O res pos og barnet er A res neg -
Kommunikation/it A Design B Mini SRP Eksempel
ForumindlægNogen der sidder inde med et eksempel på en Mini SRP opgave inden for fagne Kommunikation/it A og Design B? -
Theme 3 - Lesson 1 - A webquest on Australia.
ForumindlægEr der en som har fundet svarene til denne opgave ? Theme 3 - Lesson 1 - A webquest on Australia? -
nogen der har lavet 1. delprøven i engelsk A? Det var eksamen i 2008
ForumindlægHej Nogen der har lavet 1. delprøve fra i år på engelsk A? Jeg kunne virkelig godt bruge at snakke med en som har lavet den.. -
"A Quarrelsome Man" by Pauline Melville (1991)
ForumindlægNogen der kan give et kort resume af "A Quarrelsome Man" by Pauline Melville (1991) Tak -
Ang. gennemsnit
ForumindlægHej jer derude Jeg har hørt, at studenter anno 2009 og op efter kan gange sit snit med 1,08. Hvad hvis man så har et ekstra A-fag, hvor man ganger snittet med 1,03. Skal man så både gange med 1,08 og 1,03 ? -
opg. 3111 i vejl. opgaver 3 årigt forløb til A-niveau
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke lave sidste delspørgsmål i opgave 3111.\nBestem en ligning for den kugle, som har centrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader.\n\nPyramidens bund er spændt mellem\nA(1,0,0)\nB(1,1,0)\nC(0,1,0)\nO(0,0,0)\n\nOg pyramiden har top i\nD(0,... -
Bestem koefficienterne a , b og c i polynomiet p(z)
ForumindlægJeg sidder og bryder hovedet med den her (se vedlagte fil) Jeg kan ikke rigtig komme igang... s_3=9 -
SSO opgave i Matematik B og Teknik B
ForumindlægHej. Jeg går på en ny uddanelse der hedder EUX tømrer. Jeg er på den sidste del af uddanelsen og skal til at skrive en SSO. Da unddanelsen er ny er der meget rod i forhold til denne opgave. Jeg har valgt matematik b og teknik b ( kun EUX fag, metode fag) for godt og vel 2 måneder siden da jeg ... -
Aalborg: Søger du lektie/eksamenshjælp i Matematik eller Fysik?
ForumindlægHej mit navn er Mads og jeg er 33 år. Jeg er uddannet Cand. Scient i Matematik og Fysik i 2008 og har siden 2009 undervist i disse fag i gymnasieskolen. Jeg har desuden virket som undervisningsassist på et større dansk universitet. Jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp til studerende på tek.nat uddan... -
AT - Samfundsfag - Matematik HJÆLP, KAN IKKE KOMME VIDERE
ForumindlægHej folk.. Vi har AT ligenu, om samfundsfag og matematik. Vi skulle lave problemformulering og inderspørgsmål selv. Vores lyder sådan: Problemformuleringen: Hvad er sammenhængen mellem folks uddannelse/indtægt og folks holdninger til EU. Underspørgsmål: - Hvordan kan DF-vælgernes personligheds... -
AT 7 2014 Kemi A og samf C landbruget
Forumindlæghejsa jeg sidder her og laver AT7. jeg havde tænkt mig, at skrive om kunstgødning, ved produktion af mad i landbruget, og undersøge hvad der er regler om(forbudte stoffer, mængde restriktioner), og sætte det op mod, om det er noget kemisk belæg for disse regler. derudover, vil jeg også undersøge... -
Gruppearbejde på STX?
ForumindlægHej Jeg har hørt at der er rigtig meget gruppearbejde på HTX... Er det også sådan på STX? Jeg spørger, fordi jeg elsker at arbejde i grupper.. -
Kemi A 31. maj 2010 Opg. 4. Wc-rens
ForumindlægHej alle kemi elskende personer derude. :-) Min veninde og jeg har en del problemer med denne opgave, og derfor søger vi nu hjælp ved Jer. Det er især opgave B vi bøvler med. Opgaven lyder: En flaske wc-rens indeholder en monohydron (monoprot) organisk syre. Øvrige indholdsstoffer har ing... -
Matematik B skriftlig eksamen maj 2012 opgave 13
ForumindlægHej! Jeg læser op til matematik eksamen, og kigger derfor på opgaverne fra eksamen den 25 maj. Kan ses her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20MAT%2...
