Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 16441 til 16460 af 174810
-
Ideer til SRP, Biologi A og Kemi B
ForumindlægHej allesammen .. Jeg skal snart til at vælge fag + emne til SRP, men mangler ideer til et super spændende emne at skrive om.. Jeg regner med at skrive i Biologi A og Kemi B , men Biologi A og Idræt B er også en mulighed.. Så hvis der er nogen, der har nogle spændende ideer til emner, må i meget... -
I am looking a danish native speaker...
ForumindlægHello... I am looking a danish native speaker who would likes to give me a private danish lesson about 2 h per week.If you are interested in just contact with me. Regards Adrjanna adrjannax@yahoo.com -
Isolér oxonium-ioner (Kemi/Matematik)
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil gerne vide, hvordan man rent matematisk isolerer ch3o+ fra følgende formel på definitionen af pH. I øvrigt har jeg fundet den, men jeg vil bare gerne kende til de "steps" der er. pH = -log(ch3o+) Se billede for en "smukkere" formel. -
Mangler Kemi A eksamenssæt fra 2014 HTX
ForumindlægHej, efter UVM har fjernet de gamle eksamensopgaver fra nettet, tænkte jeg på om der er nogen der ligger inde med eksamenssættet Kemi A fra 2014 HTX. Ville være en kæmpe hjælp. På forhånd tak :) -
SWOT Analyse af DS Torm A/S
ForumindlægHey...Sidder og rodder med lidt afsætning, vi har lidt svært ved at finde svage sider til virksomheden DS Torm A/S... Er der en af jer der har nogle gode forslag? -
Opgave 2.5 og 2.6 i kapitel 2 IØ A
ForumindlægHej Er der nogen der har lavet opgave 2.5 - Hvordan tager man temperaturen på dansk økonomi og/eller 2.6 - Dansk økonomi lige nu, i International økonomi på niveau a? Har virkelig brug for hjælp... På forhånd, mange tak! :-) -
Gode notater til pensum i STX Engelsk A?
ForumindlægHej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-) -
EMNE TIL AT - BIOLOGI C OG HISTORIE A
ForumindlægHej folkens! Jeg ville lige høre om der er nogen af jer der har forslag til emner i AT (emnet er i år mad og mennesker) i fagene biologi c og historie a. -
Fysik A htx Sygeeksamenssæt fra 2017 og 2018
ForumindlægJeg søger sygeeksamenssæt fra 2017 og 2018 til at øve. Hvis der er nogen som har disse, eventuelt også andre Fysik A eksamenssæt, så ville det i hvert fald blive værdsat. Tusind tak :) -
(TP) Vieta Jumping a la grisehønen
ForumindlægDen gode dreng, grisehønen, skrev i sin tid følgende indlæg: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=528262 Nu har jeg forsøgsvis udformet 2 øvelsesopgaver indenfor emnet. Alle er velkomne til at forsøge at besvare disse - men læg evt. besvarelser som links, for så kan andre gætte m... -
Bestemme koordinaterne til vektor a således at.... (Haster)
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe med at forklare hvordan jeg bestemme koordinaterne ved hjælp af regler osv. indenfor det med vektor? Jeg vedhæfter opgaven herunder. -
Om en ikke retvinklet trekant oplyses - Bestem a, B og C
ForumindlægHvordan løser jeg opgaven? Hvilken formel skal jeg bruge? -
Hvor lidt skal der til for at få 00 i mundtlig matematik B eksamen?
ForumindlægHej Ved I hvor "lidt" der skal til for at få 00 i mundtlig matematik B? Hvis jeg fx ikke kan nogle beviser for andengradsligningen, men i stedet kan give et eksempel på hvordan man løser andengradsligningen og finde rødderne - er det så nok til at få 00? Ved godt det ikke er ambiti... -
Find a og b når man kender c og toppunkt
Forumindlæg -
Boksplot? PLZ hælp. jeg skal bruge det til eksame!
Forumindlægjeg står med en opgave som jeg skal tegne en Boksplot. jeg aner ikke hvordan jeg tegner sådan en. jeg har googlede det, hvordan den ser ud. men hvordan kan jeg selv tegne den. opgaven lyder sådan her: ordnet efter størrelse er højden(cm) af de 50 unge. der står masse talle, fra 162 til og med ... -
Bestem sandsynlighed - normalfordeling
ForumindlægJeg har en opgave, hvor man uden hjælpemidler skal bestemme P(X<3) for den stokastiske variabel X, som er normalfordelt X-N(5,3). Jeg ved ikke, hvordan man skal gøre, siden jeg ikke har lært det endnu - Tak for hjælp på forhånd -
Har jeg regnet rigtigt? Mat A opgaver
ForumindlægJeg har været til eksamen i dag og vil høre om der er nogen der kan se om det jeg har lavet, er korrekt. Har brugt maple til at løse opgaverne Mvh Isabella -
Hjælp til matematik opg. 333 (2. B-Niveau)
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe mig med opgaven forneden?Angiv ligningen for tangenten i punktet (2,f(2)) til grafen for funktionen: f(x)=(kvatradrod x)/(x+1)TAK. -
Vandrette tangenter
ForumindlægHej Hvordan finder jeg uden brug af hjælpemidler de to vandrette tangenter til grafen f(x)=(x^2-3)*e^ ? Tak -
Jeg skal angive for hver af graferne A, B og C
ForumindlægDet er opgave 2 som er vedhæftet i dokumentet jeg meget gerne vil have hjælp til </quillbot-extension-portal>
