Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16481 til 16500 af 25907
-
Hjælp til oversættelse
ForumindlægEN der vil hjælpe med at rette denne oversættelse fra dansk til spansk..DAnsk:En soldat, Quirce, står af toget på Zafra station i Extremadura. HAn går ind i baren, hvor han sætter sig til at skrive et brev til sin søster, Nieves. Noeves arbejder på en fabrik i Zafra. Han afleverer brevet på fabri... -
oversættelse
ForumindlægEN der vil hjælpe med at rette denne oversættelse fra dansk til spansk.. DAnsk: En soldat, Quirce, står af toget på Zafra station i Extremadura. HAn går ind i baren, hvor han sætter sig til at skrive et brev til sin søster, Nieves. Noeves arbejder på en fabrik i Zafra. Han afleverer brevet på fab... -
Afslag? Hva så?
ForumindlægHej derudeHåber seriøs i kan hjælpe mig. Jeg har en veninde som har søgt et kursus i at blive tolk og har søgt et kursus i det. Leder eller læreren fra kurste sagde at det ikke ville være noget problem med at søge om at få det betalt, det det kursus er rimeligt dyrt. Men min veninde fik afslag (s... -
Oversættelse
ForumindlægHej...Vil en eller anden ikke hjælpe mig med at rette mine fejl i oversættelsen her?!?!Sibel har set Cahim i dag. Hun så også Cahim i går. I Tyskland talte Sibel tysk. I Istanbul taler Sibel tyrkisk. Sibel skrev et brev til Cahim: ” Jeg er begyndt at arbejde på et hotel. Det er min kusines hotel.... -
Hjælp til analyse af Togrejse og udsigten til Randers
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at analysere de to tekster?? skal sammenligne dem. Udsigten til Randers En musvåge og et lille stykke med blågran. En chokoladebrun pløjemark og en grøn traktor. I det hele taget kan han godt lide at køre, med tog. Over ham sidder en kvinde med nogle dejlige fregner.... -
Analyse af Udsigten til Randers af Thøger jensen og Togrejse af Peter Adolphsen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at analysere de to tekster?? skal sammenligne dem. Udsigten til Randers En musvåge og et lille stykke med blågran. En chokoladebrun pløjemark og en grøn traktor. I det hele taget kan han godt lide at køre, med tog. Over ham sidder en kvinde med nogle dejlige fregner.... -
PENDLERKORT
ForumindlægJeg har for omkring 3 uger siden søgt mit pendlerkort, hvor jeg fik at vide af Københavns Universitet, at jeg skulle søge til det sted som ligger længst væk (Mit studie er delt op, flere steder). Jeg gik ud fra at dette måtte være det rigtige, så jeg gjorde blot som jeg blev bedt om, og søgte ... -
Kort oversættelse - 120 ord
ForumindlægHej SP! Igen sidder jeg med en afleveringer, hvor specielt personlige pronomner er et problem for mig. Hvis en venlig sjæl (MHE er superb!) vil kigge den igennem, og hjælpe mig med de fejl jeg laver, ville det save my day! Milagros boede i en landsby i Peru med sine forældre og tre søstre. Hend... -
Fuldmagtsgiver er bundet?
ForumindlægVed Thomsens fabrik hørte en vognpark af lastbiler, som blev benyttet til udbringning af sodavand til virksomhedens kunder. Samtlige lastbiler trængte til udskiftning og Thomsen henvendte sig derfor den 20. marts 2006 til lastbilforhandler Jensen. Jensens ansatte salgschef Funder foreviste Thomse... -
rettelse af tekster.
ForumindlægEfter Jonah havde dræbt Mik og var flygtet, var Hakkim gået ud for at se om Mik skulle have hjælp med at brænde orglet. Hakkim ser at Mik lægger på jorden og der er blod omkring ham. Hakkim skyndte sig over til Mik, men han var død. De andre mænd hjælper Hakkim med at smide ham i kløften. Ben ... -
Tysk oversættelse, kort.
ForumindlægHej derude. Jeg skal til at aflevere min første tyske 'stil' her i 1.g, derfor ville jeg gerne høre, om der er nogle som vil kigge det igennem og evt. sige hvad jeg skal være opmærksom på? På forhånd tak :) Inge Breuer er sygeplejerske, 24 år gammel og totalt forelsket i doktor Harald W... -
Den der tier
ForumindlægSPØRGSMÅL: Skriv et læsebrev til en avis, hvor du kommenterer brevets indhold og formål, beskriv de følelser om læsningen gav dig, og giver udtryk for dit syn på indvandrere og andre fremmede dankere. BREV: Til din kære brojer. jeg skriver til dig fra Danmark. Jeg lever her i den lands hofestadt ... -
Indledning
ForumindlægHej. Jeg har skrevet to forskellige indledninger, men jeg er lidt i tvivl om de egentlig kan bruges. Så jeg ville lige høre til, hvilken indledning der er bedst. Indledning 1: Den sorte død tog livet af flere millioner og dræbte både dyr, voksne og børn. Hele familier blev udryddet og gård... -
Dansk til spansk
Forumindlæg1) Hvor køber du brødet? Jeg køber det i cafeteriet? 2) Jeg ser på bogen. Jeg ser på den. 3) De besvarer alle spørgsmålene. De besvarer dem. 4) Han parkerer bilen. Han parkerer den. 5) Han køber legetøj. Han køber det. 6) De sender ikke gaven. De sender den ikke. 7) I låner penge ud.... -
Oversættelse - Ret mine fejl
ForumindlægKan I rette mine fejl i min oversættelse fra dansk til tysk. Brevet fra Ulli, elleve år, omhandler først og fremmest hvordan hun vil omfavne ham, når han kommer hjem. Hun forklarer lidt om forholdene og hvordan de er mærket af krigen, og hvordan det foregår en smule uoptimalt i skolen, også p... -
Rettelse af opgave
ForumindlægHej, jeg har lavet et brev i skolen om mig selv. Brevet skal sendes ned til en kontaktklasse i Brasilien:-) Jeg er lidt usikker på, hvor mange fejl jeg har - kan I evt. rette den igennem for mig? På forhånd tak! Mvh. Matias Drejer 13-9/2013 Von Matias Voldby Drejer, Funder, Sil... -
Lille stil om Lale Akgün :-)
ForumindlægHej! Her er en redegørende stil om Lale Akgün, + et kort, opdigtet brev ''til en veninde'' :-) Jeg mangler bare en sød sjæl som vil rette fejl i opgaverne :/ Opgave 1 - Skriv om Lale Akgüns oplevelse: Die Mutter in der Familie will nicht nach Deutschland zu gehen, aber der... -
Hvorfor skal fysik/kemi være obligatorisk?
ForumindlægDer er noget jeg simpelt hen ikke forstår. Hvordan kan det være, at det for folkeskole elever skal være obligatorisk, at skulle til mundtlig fysik eksamen. Det er noget de fleste ikke skal bruge frem over, og noget som de fleste ikke engang skal have på gymnasiet. Det kan da ikke være rigtigt d... -
Kan jeg komme ind på denne studie hvis...
ForumindlægHej allesammen. Jeg er nysgerrig om jeg kan komme ind på kandidaten international studies hvis jeg tager bacheloren International virksomhedskommunikation - et fremmedsprog og europæiske studier. Adgangskravene for international studies er: For at blive optaget på kandidatuddannelsen skal ... -
HJÆLP til AT-emne i samf A og eng A
ForumindlægJeg skal skrive AT med det overordnede tema "Mad og mennesker". Jeg har valgt at skrive i samfundsfag A og engelsk A, men er meget i tvivl om emne og jeg vil derfor høre, om der er nogle kreative sjæle derude, som har nogle gode idéer. Jeg har overvejet noget social arv og social ulig...
