Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 16501 til 16520 af 33808
-
Gode råd til tysk (B) mundtlig eksamen?
ForumindlægHej Er der nogen der har gode råd til mundtlig tysk eksamen på B-niveau? Hvis jeg trækker en tekst, hvad ville i så analysere? Hvad skal jeg komme ind på? Hvordan syntes i dispositionen skal se ud? Hvor lang tid skal de forskellige ting tage? Hvor lang tid skal referatet fx tage? Skal man kun ref... -
Arrrg! Synopse i dansk (kortfilm)
ForumindlægHej derude! Jeg er virkelig ved at være presset! - Jeg har trukket kortfilm som fordybelses område til FS10.. Jeg har valgt filmen "Højdeskræk".. Men jeg var syg under hele den periode vi arbejdede med det, og vores lærer vil ikke hjælpe os mere.. Jeg er virkelig på spanden da s... -
Burde jeg droppe ud af STX?
ForumindlægHej Jeg er 16 år og går på stx i 1.g Jeg er meget usikker på om jeg burde droppe ud, pga mine karaktere ser virkelige dårlige ud. da jeg gik i folkeskolen fik jeg virkelige gode karaktere og var motiveret til gymnasiet, men siden jeg startede har jeg bare haft lyst til og droppe ud, i folke... -
Projekt om tyskland... Please har virkelig brug for jeres hjælp! :)
ForumindlægHejj .. Jeg har snart projektuge, og vores overordnede emne er Tyskland, så vi skal finde et emne som har noget med tyskland af gøre .. Det skal helst ikke være om 2.verdenskrig osv. det skal helst være noget det ikk har sååå meget med 2. verdenskrig af gøre.. Min gruppe og jeg har ikk rigtig no... -
Hvad kan man blive?
ForumindlægNu er det snart deadline for optagelse på de videregående studier, og jeg må derfor til at bestemme mig - selvom det er afsindig svært! Jeg har lidt spredte interesser, og valget af uddannelser bliver i hvert fald ikke mindre af den grund: Jeg kan rigtig godt lide matematik, biologi og dansk.... -
Læseferie - hvor lang tid har folkeskoleelever?
ForumindlægHej allesammen * Ved i svaret på det overordne spørgsmål? *bruger i jeres læseferie fornuftigt? * Er det noget man skal have klar før læseferien? * hvordan foregår jeres læseferie? Det er første gang jeg skal til eksamen og ville gerne vide disse ting befor :) -
Portræt af din generation
ForumindlægJeg har fået den her opgave men er nu kommet i tvivl. Generation ? også står der 2013 nogen der kan hjælpe mig med at forklare det på en lidt anden måede. jeg har om Stoffer/hash mangel på respekt Dovne. -
Levende reklame
ForumindlægHej Alle.. Jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket fordybelsesområdet "Levende Reklamer" Er der nogen der kender en god en med 'kød i??? Kan ikke rigtig finde en.. :) -
Samfundsfag B : Kreative klasse
ForumindlægMon der ikke er nogen, som har styr på det, og kan give en kort forklaring/definition eller svar på mit sprøgsmål Jeg har søgt inde på nettet, men desværre uden held! Hvad er kreative klasse? , og hvorfor er denne gruppe interessant. PÅ forhånd tak . -
hjææææælp til dansk synopsis
ForumindlægEr i fuld gang med at lave en synopsis til mundtlig dansk. Det handler om kærlighed. Jeg er dog i tvivl om hvilken "hovedtekst" jeg skal vælge og hvordan det skal stilles op??? mange tusind tak.. -
ekstern harddisk?
ForumindlægKan jeg installere et spil på min ekstern harddisk og spille det derfra UDEN at jeg har det på min pc's harddisk? -
Spørgsmål.
ForumindlægNogen der lige kan svare på følgende spørgsmål? 1) Hvad er båndbredde? 2) Hvad er frekvens? 3) Hvad er Hertz? 4) moduleretradiobølge? -
Formanalyse
ForumindlægJeg skal lave et formskema til sangen Jason Derulo - Trompets: https://www.youtube.com/watch?v=oOAfz0H4f00 Jeg har virkelig svært ved det. Er der nogen som kan hjælp? Bare 2 min. af sangen... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægJeg står og skal oversætte denne sætning, men er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal bøje ordene: "Man skal slagte får. Det er mændenes arbejde, mens kvinderne laver mad." Jeg har selv oversat den til: "On doit tue les moutons. C'est le travail des hommes, pendant les femmes f... -
Vers eller strofe
ForumindlægHej Jeg sidder med en større skriftlig opgave og undrede mig over om det hedder vers eller strofe i analysen af en sang? Skal jeg skrive vers og linjer, eller strofe og vers (som jeg gør med digte)? H. :) -
Hvordan siger man?
ForumindlægHey.. er lige blevet lidt i tvivl.. hvordan siger man... da det hele blev værre...? -
Notater med til eksamen?
ForumindlægEn af mine kammerater hævder at man må have sine notater og ordbøger med til 2g's mundlig eksamen, men det må man da ikke vel? I hvertfald ikke notater...Ville lige høre herinde før jeg ringer og spørger læreren ;) -
Sproglig uden fortsætter sprog?
ForumindlægHej! Jeg er en dreng på 17 som lige er started på gymn., på matematisk linie. Jeg har altid gerne ville på sproglig linie, og har altid ment at det ville være mest oplagt for mig (af flere grunde). Her er midt problem...:Jeg har haft problemer med fransk i folkseskolen, og har derfor ikke nogen f... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej.. jeg skal til optagelsesprøve snart. Og jeg håbede at der nogle der ville komme med en ide om hvad jeg skal øve på? Eller bare noget... -
Rigtigt eller forkert?
ForumindlægLyder det rigtigt? I think friendships it is marked for us humans because we wanted to love and to feel peace of mind. Friendship is important and reliable relationship.
