Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 16541 til 16560 af 48931
-
Hvordan bliver man bedre til skriftlig dansk?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg sidder p.t. på 2. år af HHX, og jeg drænes af energi, af at få 4 de sidste par gange i mine danske stile kontra analyser og fortolkninger. Hvordan vil i gøre hvis i skulle forbedre jer, og hvad kan jeg gøre? Jeg har vedlagt min seneste opgave, som er en analyse og forto... -
Erik morsing
ForumindlægJa! - Nu er der så mange som der har oprettet indlæg om Erik Morsing, og havde lige lyst at gøre det samme :) - Velkommen, atter, atter, atter igen :p -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig.. -
Dansk A skriftlig - 2014 - HF - Ikke tilfreds med karakter :(
ForumindlægHej Så har jeg lige fået min karakter for dansk A skriftilig og den er jeg rigtig utilfreds med. Jeg plejer at få 7-10 til alle de opgaver jeg vi har lavet i løbet af dansk forløbet og til min terminsprøve fik jeg 10 og nu har jeg dumpet! Jeg er utrolig frustreret og ked af det. Kan godt se at ... -
Notater til Dansk (folkeskole niveau) søges...
ForumindlægHej...erhm.. Er der nogen der vil give mig deres notater til Dansk? PlEASE! Alt kan bruges!Mail: [email protected]om -
temperatur - optimum - tættest på maximum - hvorfor?
ForumindlægHejsaTemperatur - optimum - tættest på maximum - hvorfor?Ja - syes ikke jeg finde et ordentlig svar.Et bud kunne være - ved at sænke temp. ødelægges membran og proteiner. Ved højere temperatur sker det samme, men der vil også være affaldstofffer fra stofskiftet, hvilket måske er grunden.Måske ogs... -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
Dropper ud ?
Forumindlæghej Da jeg kun har fået 4 i matematik og 7 i billedkunst så har jeg valgt at droppe ud, jeg opnår aldrig 12 tallet i et fag :S Jeg har også en fraværs procent på 20 årligt. mvh Fassos -
HHX???
ForumindlægJeg vil gerne være advokat, kan jeg så godt gå på hhx? :D - og hvilken retning? -
Ekstroverte slår mig ihjel... Hjælp!
ForumindlægNu er jeg jo bare endnu en dum gymnasie elev. Jeg overlevede folkeskolen med nød og næppe, et år på efterskole, uden at lære noget, også røg jeg på gymnasiet. Jeg er blevet chokeret!! Jeg er igen blevet konfronteret med hvordan de ekstroverte elever dominerer timerne, og kører slavisk diktatur på... -
Fra 00 til 12?
ForumindlægHej SP jeg er igang med FSA. Her i mandags var jeg oppe til min dansk eksamen, hvor jeg var utrolig nervøs og trak en tekst som jeg ikke fik noget ud af overhovedet(jeg fik 00). Så her idag var jeg oppe til fysik, hvor jeg fik 12. Syntes bare det viser noget... Eksamenen har utroligt meget med n... -
hvordan bliver man advokat?
ForumindlægHej alle folk derude. Jeg vil høre om hvad det kræver at blive advokat ? -
Tysk oversættelse - HJÆLP
ForumindlægNogen der kan se om disse sætninger er rigtigt oversat: Heinrich sover endnu - Heinrich ist noch schlafen. Familien står tidligt op - Die Familie stehen früh auf. Sabine og moderen sover ikke mere - Sabine und die Mutter schlafen nicht mehr. ... -
Projektopgave om den 2. Verdenskrig
ForumindlægJeg går i ottende klasse, og om et år skal jeg altså til FSA. Jeg har allerede på nuværende tidspunkt gjort mig nogle tanker angående den projektopgave som skal "laves", og jeg har allerede på nuværende tidspunkt fundet det emne jeg vil arbejde med: "Den 2. Verdenskrig". Baggr... -
Rettelse af oversættelse. Haster!
ForumindlægHej. Er der en som gider at rette fejl i min oversættelse fra dansk til engelsk? Den er kun ca. 10 linjer lang. /Pernille -
Present tense? Hvad vil det sige...
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fået til opgave, at skrive min næste engelsk aflevering i "present tense", men hvad betyder det overhovedet? Hvilke endelser tilføjes der? -
Grammatik hjælp
ForumindlægHej. Jeg roder med en engelsk sætning, hvor jeg ikke selv lige kan se fejlen.^^ Se den følgende sætning: '' My doctor is against that I smoke'' -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHEJ JEG ER I 9.KLASSE OG SKAL TIL TERMINSPRØVE , MEN JEG VED IKKE HVORDAN JEG SKAL FORBEREDE MIG TIL PRØVEN , HAR I NOGLE IDEER OM HVAD JEG SKAL LÆSE ELLER LAVE TIL PRØVEN , OG DEN ER I MATEMATIK DANSK OG ENGELSK . TAK :) -
AT 2019 "Havet"
ForumindlægHej alle, er der nogle af jer der sidder med nogle gode ideer til at emnet i år? gerne med fagkombination engelsk & historie eller historie & oldtidskundskab :p tak på forhånd -
Hvad sker der for lærer på gymnasiet????
ForumindlægJeg har et spørgsmål. Hvordan kan det være at lærere på gymnasiet ikke giver ordentligt feedback, men alligevel tror at vi bare kan læse deres tanker og ved hvad der skal forbedres i næste aflevering? Fx. min engelsk lærer skriver kun "meget fint arbejde" "fint" og give...
