Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16581 til 16600 af 163702
-
prøver?
ForumindlægVed i hvor man kan finde engelske oversættelses prøver for gymnasium og HF? -
Haster!! :/
ForumindlægHej derude :-) Nogle som er god til engelsk, som gerne vil hjælpe: det haster! -
komma
ForumindlægNogen der har nogle gode tommelfingeregler angående kommatering på engelsk ? -
HJÆLP! til start i 3.g
ForumindlægHey ALLE sammen jeg er en gennemsnits elev og ku godt tænke mig at være mere end det! jeg skal op i 3.g og jeg går på matematisk linie og vil gerne høre om der er nogle der ved noget man kan forberede sig til de forskellige fag.... læse på forhånd! jeg skal ha engelsk og mat på højt niveau! håber... -
Har jeg bestået eller ej? B-niveau
ForumindlægHej derude. Engelsk er måske det fag hvor jeg mest usikker på om jeg består eller ej, min stærke side er naturfag... Jeg har lige været til engelsk eksamen b (skriftlig) idag, og så vil jeg høre om der en der vil komme med et bud på min karakter. Jeg ved det kan være svært hvis man ikke h... -
hjælp til nogle sætninger
ForumindlægI allow me to suggest a PULLEY - hvad betyder det og er der andre måder at sige det på? og så er der lige en til her STAFF fx our staff should rather use their..... -
Er det muligt?
ForumindlægUndskyld jeg spørger. Og jeg undskylder, for at spørge om de samme ting, hele tiden. Det handler om karakterer: Ja. Kan man få et snit på 10, hvis man fik dårlige snit i 1g- Kan man så nå at få 10 i snit. Og i så fald, hvordan!? En anden ting, bedømmer lærerer ud fra skrift.aflveringer når der... -
Hvordan siger man? HURTIG HJÆLP
ForumindlægHej Hvordan siger man "Hun krammede ham" på engelsK? -
Udtrækning af gruppeeksamen??
ForumindlægHej allesammen! Jeg går i 2.g på HTX og skal derfor op i minimum 2 fag i år. Mulige eksamener for mig er: engelsk B skr. engelsk B mundt., teknologihistorie C, teknologi B og fysik B. Vi har fået at vide, at vi skal op til gruppeprøve i vores projektgrupper i teknologi. Den ene pige, som jeg er... -
eksame.. og jeg har angst!
Forumindlæghej alle jeg skal næste uge op i 3 eksamener: 1) dansk, 2) engelsk 3) samfundsfag - jeg er så meget på den! hvordan kan jeg forberede mig til disse fag? godt nok er det årsprøve, men stadig bliver rektoren sur, hvis jeg ikke består /: håber der er nogen der vil hjælpe mig.. er virkelig på ski... -
4 højniveausfag?
ForumindlægKan det lade sig gøre at have 4 højniveausfag i 3.g når man er på den gamle reform. Det skulle efter sigende være muligt med 4 A-niveausfag efter den nye reform, men den gamle reform gør vel ikke kunsten efter? Venligst Cille -
Arealfunktion og stamfunktion
ForumindlægHello all Jeg har et eksamensspørgsmål til mundtlig matematik B eksame, der lyder; Gør rede for sammenhængen mellem arealfunktion og stamfunktion. Så jeg gætter på, at jeg skal bevise A'(x)=f(x)? Men det bevis jeg kan finde, virker umiddelbart lidt heftige til en MatB eksame, og bogen har sel... -
Specifikke adgangskrav
ForumindlægHej Her til sommer regner jeg med at fortsætte på AAU på linien Elektronik og IT. Den kræver: Dansk A Engelsk B Matematik A Fysik B Kemi C (eller Bioteknologi A) jeg har alle disse fag på det krævede niveau eller over, men jeg er ikke sikker på at jeg beståer dansk. jeg ha... -
Oversættelse
ForumindlægHvordan kan følgende sætninger bedst muligst oversættes til dansk? 1.) Hver morgen kl. 8 tager Auggie et billede på hjørnet af gaden ved sin cigarbutik. 2.) Da Rashid vender tilbage til Pauls lejlighed har han et fjernsyn med, som han har fået af Cyrus. 3.) Imens Jimmy holder vagt ved døre... -
PLEASE, FRANSK! HJÆÆLP!
Forumindlægdet er sådan jeg har lige været op til mundtligt fransk i år (2g) og jeg dumpede :( I årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt når jeg begregner gennesnittet af fransk ud, får jeg samlet 1,5 .. dvs det ligger under 2 :( .. skal jeg så tage året om eller har det ik noget indflydelse ..? -
dårlige karakter :(
Forumindlæg1bk1G, mundtlig 4 1eG bi, mundtlig 00 1eG da, skriftlig 00 1eG da, mundtlig 02 1eG en, skriftlig 10 1eG en, mundtlig 7 1eG ma, skriftlig 00 1eG ma, mundtlig 00 1eG sa, mundtlig 7 1exG/2 id, mundtlig 02 1frb2G, skriftlig 02 1frb2G, mundtlig 02 De her karakter fik jeg som sta... -
Jeg har eksamensangst!?
ForumindlægJeg er egentlig rigtig klog og får gode årskarakterer Men ligeså snart det er mundtlige eksamen, falder jeg drastisk? Klappen går ned - svarene er akavet Og jeg kan ikke finde mig selv Hvorfor sådan? Det er sket hændt, at jeg får 10 i års også går jeg hen og får 4 eller 2 til eksamen? HVOR... -
13 fag - Hårdt?
ForumindlægHej folkens! :) Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommer, og skal have følgende fag: Teknikfag A Dansk A Engelsk A Matematik A Fysik A Kemi A Bioteknologi A Teknologi B Kommunikation/IT C Biologi C Teknologihistorie C Samfundsfag C Filosofi C .. Jeg glæder mig helt vildt! ... -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til hvad det er jeg skal sige til følgende spørgesmål til mit matematisk mundtlige bevis -
Metriske rum og lign.
ForumindlægHej alle! Så er tiden inde til at læse op til min sidste eksamen i vektorrum og metriske rum. Dett første spørgsmål har allerede meldt sig: 1) I forbindelse med Bolzano-Weierstrass sætning for point sets (punktmængder?): "It is apparent from out construction of the intervals [a_n,b_n] that ...
