Søgning på: international politik noter. Resultater: 16621 til 16640 af 22193
-
Det moderne gennembrud
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i dansk på mandag, og jeg tænkte på, når man læser en novelle, hvordan skal man kunne så se at man i teksten skal kunne se at der er snakke om det moderne gennembrud. Håber jeg kan få en forklaring på forhånd tak. -
mekanisk og kemisk energi
Forumindlæghej er ved at skrive min notater ind som jeg vil bruge til eksamen, men jeg går ikke så meget i detajler endnu om i ville se på min notat og hvis jeg skriver noget forkert må i meget gerne sig det til mig eller hvis jeg mangler noget De syv elementære: 1. Mekanisk energi 2. Elektrisk en... -
Den Kolde Krig
ForumindlægHvem var der ”krig” imellem? Hvordan foregik krigen/hvordan blev den kæmpet? Hvad er en bolsjevik? Hvad troede bolsjevikkerne på? -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Afbilndingsmatrix og basis
ForumindlægHej, jeg har følgende afbildningsmatrix Jeg har fundet en ny basis: Hvordan opstiller jeg den nye afbildningsmatrix mht. ovenstående basis? -
Buddhisme
ForumindlægDer er noget jeg har misforstået rigtig meget, har jeg lige fundet ud af, men jeg har ikke helt fundet ud af hvad det rigtige er: Buddha er en historisk person, der er blevet blevet en boddhisattva fordi han ville hjælpe menneskerne med også at blive oplyst og når han dør kommer der genfødsler af... -
karakter
ForumindlægJeg er bange for, at jeg får 6,7 i snit, men det er mit håb at få 7. Hvis jeg nu lader vær med at tage til den sidste eksamen (Jeg bliver snart student nemlig) og vælger merit for at forbedre de karakterer jeg er dumpet i. Vil det være bedre? Er der nogen, der har været i samme situation som? -
Risikosamfundet ?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad risikosamfundet, risikostyring og risikosøgning er? og er livet da blevet mere resikabelt? Håber på hjælp, det haster lidt :) På forhånd tak -
Hvordan læser man op??
ForumindlægHej alle sammen. Håber virkelig der er nogen der kan/vil hjælpe mig.. Skal til min studenter eksamen på tirsdag i matematik, men ved virkelig ikke hvad jeg skal læse, altså hvor meget og hvor jeg skal starte og slutte... Håber virkelig der er nogen der har nogen fif's til hvordan jeg læser... -
Ku klux klan taler
ForumindlægHej :) Jeg skal i SRP skrive om Ku klux klan i tidsperioden fra dens begyndelse (1865) til 1955. Da engelsk er det ene fag har jeg stærkt brug for engelske taler fra dette tidsrum, der omhandler ku klux klan. Jeg har allerede fundet en tale fra stifteren af klanen i 1865 - Nathan Bedford Forrest... -
Personbeskrivelse og Miljøbeskrivelse.
ForumindlægHej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er lidt i tvivl om en dansk opgave, jeg har for. Hvad skal der være med i en Personbeskrivelse og en miljøbeskrivelse??? Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig. -
Hjæælp???
ForumindlægNogen der har forstand på reportager??? I så fald, er dette en reportage??? NYHEDER / DANMARK DANMARK Børns trivsel trues af langvarigt syge forældre 07. nov 2009 00:00 Lægevidenskaben gør det muligt at leve stadig længere med en alvorlig sygdom. Men forældres lange sygdomsforløb kan vær... -
Opgaver
ForumindlægHow many days must a man wait Before you upload his assignements? Yes, 'n' how many seas must a white dove sail Before some moderator decides to upload my assignment? Yes, 'n' how many times must the cannon balls fly Before my assignment is on Studi? The answer, my friend, is blow... -
Ortogonale linier
ForumindlægI gymnasiet lærer man et bevis for, at hvis to linier er ortogonale, altså hvis de står vinkelret på hinanden, så er produktet af deres hældningstal -1. I den bog jeg har haft mener jeg imidlertid ikke, at man viser det den anden vej, altså at hvis produktet af hældningstallene for to linier er... -
Rådgivning til bærbar
ForumindlægNej, hvor er der mange som mig, der skal købe bærbar, og ingen forstand har på det. Jeg læste alle tråde i går omkring bærbare og jeres råd, og har nu prøvet at finde et par computere. Jeg har indtil nu haft en Acer, og den har jeg nærmest kun haft problemer med, så jeg er måske ikke så tændt på... -
Algebra
ForumindlægHej (; Har fået nogle opgaver på handelsskolen. og forstår ikke lige helt så meget af dem. Vi har om tal og mængder (algebra) Vi skal lave mængdebrygger og interval klammer. opgaven lyder som følgende: Tallene fra og med -5 til og med 2 Tallene fra 2 til 7 Tallene fra 4 tl og med 8 .. vil i ven... -
SRP - hjælp til brainstorm omkring Guantanamo
ForumindlægHej allesammen. Som mange nok er igang med, er jeg ved at tage hul på SRP. Jeg skal redegøre for den amerikanske udenrigs- og sikkerhedspolitik efter d. 11/9 2001- OG kommer ind på Guantanamo-basens betydning i kampen mod terror. Det er det sidste jeg er i tvivl om, - jeg søger derfor hjælp til, ... -
Tænk nu hvis...
ForumindlægCO2 er livets kilde uden det kan menneskeheden, eller retter alle levende organismer ikke eksistere… Også var det at jeg tænkte, hmm… tænk nu hvis Gud var CO2… ved godt det lyder lidt skørt, men tænk nu hvis...? -
Trekantregning
ForumindlægI en trekand ABC er vinkelB = 113 grader. AB= 6,19 BC = 10, 30 - Bestem AC og vinkel A? Hvordan gør jeg det? -
Isolering.
ForumindlægJeg har fået til opgave at skulle isolere "m" i følgende formel: E=1/2m*v^2+m*g*h Og jeg fatter hat.
