Søgning på: matematik fp10 2019. Resultater: 16701 til 16720 af 31730
-
Nogen der vil vurdere min opgave. Den er afleveret.
ForumindlægHej jeg går og er i tvivl om hvordan der er gået med min SRP opgave.. Er der nogen der har lyst til at læse den og vurdere den i forhold til karakter?.. :) Opgaven er skrevet i Matematik og Kemi.. -
Kan nogen give mig en kort foklaring på dette? P(A|B) ??
ForumindlægJeg kan ikke finde min matematik bog lige P.T og jeg skal skrive en emneopgave om symbolet P(A|B) nogen der kan give mig en kort forklaring hvad det er? -
Matematikeksamen i folkeskolen (9. og 10. klassetrin)
ForumindlægI morgen tirsdag afholder folkeskolen skriftlig eksamen i matematik, bare til orientering så vi ikke kommer til at hjælpe nogle med at snyde.... < LINK > -
anbefaling af lommeregner
ForumindlægHej! Nogle der kan anbefale en god lommeregner, til brug på en universitetsuddannelse (matematik og fysik fag)..? Har umiddelbart tænkt TI, men har ikke den store forstand på det... Nogle gode erfaringer/råd? :) -
Tegne en parablen i hånden ud fra toppunktet? en forklaring? hvordan gør man?
ForumindlægJeg har dette toppunkt (-2.5,24.5), som man så skal tegne en parabel ud fra. Har fået det forklaret, og har også en lille ide om hvad man skal gøre, men er ikke 100%. Nogen matematik genier der kan hjælpe? :-D -
Terminsprøver(?)
ForumindlægHej. Er der nogle som vil fortælle mig hvordan det har gået til den foregående sygeeksamensprøve fs10. Vi skal snart have terminsprøver og er helt nervøs hvordan det kommer til at gå. Ved I hvad der typisk vil være for: dansk,engelsk,tysk,matematik? -
Eksamenssæt samt besvarelser
ForumindlægHej Studieportalen. Hvis nogle ligger inde med folkeskolens afgangseksamenssæt fra 2012 December i Matematik, med besvarelser. Ville i være venlige og sende mig det, sammen med besvarelserne i en privatbesked herpå studieportalen? Tak på forhånd -
Problemregning - hjælp
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en Danfoss Universe FSA matematik problemregning? Med udregninger og svar? Min computer har slettet HELE min opgave og er derfor i stress, da den skal afleveres i morgen! -
9. klasse
ForumindlægHej allesammen. Er det rigtigt, at man ska være middel i alle de obligatoriske fag, altså dansk, engelsk og matematik for at komme på gymansiumet, selv om ens gemmensnit ligger på 7 eller over? Tak på forhånd -
geometri
ForumindlægHvordan kan man bruge geometri i hverdagen og hvad bruger man den til? forklar hvad Målestoksforhold er og hvad man bruger det til? en der kan hjælpe med disse spørgsmål til en matematik prøve (for karektere) så håber der er en der kan hjælpe mig -
på tryk- tryk på
Forumindlæger der tilfældigvis ikke en sød person her inde der har lavet den fsa matematik opgave. på tryk- tryk på. hvis der er det, ville de så ikke være søde at hjælpe/give mig den, det haster meget. og har smidt mine papier væk hjælp hjælp -
2 ligninger med 2 ubekendte
Forumindlæger der nogen som der er gode til matematik, og som kan fortælle hvordan disse 2 ligninger med 2 ubekendte skal løses? x+y=27 x*1+y*5=79 -
problemregning maj 2011
ForumindlægHej. Er der nogle der ligger inde med en matematik problemregning fra maj 2011? Jeg skal aflevere den i morgen, og kan ikke rigtig komme videre :( Hvis det er, kan i sende den på min mail: [email protected] -
Beregning af a for en eksponentiel udvikling
ForumindlægGodaften :) Jeg har problemer med denne opgave i matematik og kunne derfor godt bruge noget hjælp: Beregn a for en eksponentiel udvikling, hvor y værdien fordobles, når tallet 4,5 lægges til x. Tak på forhånd! -
Spørgsmål til problemregning
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål angående en problemregning i matematik. " Hvis en opgave lyder, at man skal vise ved beregning, kan man så godt skrive det i feltet: facit? Eller skal man skrive beregningen i mellemregning og facit? -
Procent regning
ForumindlægJeg sidder med en matematik opgave, og kommer til et stykke hvor der står at en jakke der kostede 500kr er sat ned til 300kr, og spørgsmålet er hvor meget jakken er sat ned i procent HJÆÆÆLP -
Opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej Hvordan skal jeg løse opgave 1 i dette link: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130820_Gl_Matematik_A_stx_140813.ashx -
Bevis,
ForumindlægHej til Alle. Der er en bevis, som jeg ikke kan forstå. Er der nogen der kan hjælpe med at forstå bevisen?? Bevisen er fra en matematik bog, som jeg har skrevet i Word. Spørgsmålet ligger i Filen nedenfor. -
kursen
ForumindlægHej, jeg har fået denne opgave for i matematik, men jeg er bare helt blank på, hvordan man løser den, håber nogen kan hjælpe opgaven lyder. 300 euro svarer til 2241 danske kroner hvad er kursen -
NSPIRE
ForumindlægHej jeg skal op til skriftlig matematik på torsdag. Og jeg tænkte på om der er nogen herinde der har et dokument der viser hvordan man eventuelt løser opgaver med nspire eller bl.a. wordmat. Tak på forhånd
