Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 16721 til 16740 af 46824
-
Antal eksamener?
ForumindlægSå vidt jeg har forstået skal man op i 10 eksamener i alt. Men den tæller den obligatoriske skriftlig engelsk eksamen man er til i 2.g med som en af de 10 eksamener, når man har engelsk på højt niveau, hvor man så får en skriftlig eksamen igen?Vh. Smizze -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Må man tage juice med til FSA læse/retskrivingsprøve?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl pga. vi har eksamen i morgen i læse og retskrivning (afgangseksamen), men jeg ved ikke om jeg må tage juice med (altås drikke under eksamen) ? Er der nogen, der har viden omkring dette emne? -
Engelsk rettelse hjælp!!!
ForumindlægMissisippi Burning1- Resume Of the film: The film Missisippi Burning starting with a drink place where the drink is splitted op where the white drink for theirs and the colored drink theirs water. 3 persons driving a car 2 white 1 negro, 3 from Ku Klux Klan comes and stop them, they saying any th... -
Dit hadefag
ForumindlægJa.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (: -
nogen der gider at rette min engelsk stil? plz?
ForumindlægMobile maniaToday over the half people from 11-18 year, has a mobile phone and the sale has increased during the last 5 year. The mobiles become very popular, almost every child has one and there has not been done anything about the mania. It’s has become a big part in our life.There has been foc... -
Eng. overs. HeLp NeEdEd!
ForumindlægHey dejlige menneskerjeg har en lidt lang oversættelse til i morn og ville være meget taknemmelig for den hjælp I nu vil give:)håber I vil hjælpeForældre og børn Mange forældre er bekymrede over, at tiderne har ændret sig.I gamle dage behøvede man ikke være bange for at lade sine teenage-børn gå ... -
Stil
ForumindlægJust MarriedIt was a cold winter night, and the 27 years old Jean Yves Quetalard sat on his chair and look out off his window on the falling snow. He misses a girlfriend, so he decided to go down on the pub and get a few beers.There were many peoples on the pub. He saw a woman sitting all alone a... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej allesammen ville meget gerne have jeres hjælp med en engelsk stil rettelse, den er godt nok ikke rettet med punktumer og kommaer men vil bare lige se om det ser fint ud. SPORT. There is a lot of children who are attending to some kind of sport, there are a lot of ways to get invo... -
Lyder det rigtigt?
ForumindlægJeg skulle oversætte følgende tekst. Jeg orker ikke at skrive hele den danske tekst ind, så er der ikke en, der bare gider læse denne her i gennem og sige, hvis der er noget, der lyder dumt/forkert? Det handler mest om at skrive nogle ord med stort :) England does not have any written fundame... -
hej er det en der vil rette en filmanmeldelse af "this is england"
ForumindlægThis is England Facts/movie: The movie is called “This is England” and it is a authentic drama which plays on in almost 100 minutes. It is directed in 2006 by Shane meadows who is a famous film-maker in Britain, and also the director behind “Dead man’s shoes” and “Twenty Four Seven”. Summar... -
Skriftlig årsprøve 2.g
ForumindlægJeg har hørt at man på A-niveau i 2.g til den skriftlige årsprøve får eksamensopgaven fra 3.g sidste år... Jeg ved ikke helt om dette passer, men jeg ønsker stadig at høre om nogen ved, hvilken opgave der blev givet til eksamen sidste år... Navn, emne, nr??? TAK! -
Britisk historie
ForumindlægEn opgave om britisk politisk historie, en beskrivelse af Thatcherism i hovedtræk og New Labours væsentligste indsats områder, samt en sammenligning af "Blairism" og Thatcherism Dette er en eksamens opgave afleveret i Britiske studier på Syddansk universitet, opgaven er skrevet på engel... -
Musikeksamen - Hvilke sange spiller i?
ForumindlægSkal (måske) til musik B eksamen i år. Så vi skal til at finde sange. Personligt spiller jeg klaver og har tænkt mig at lave en solo og en gruppe opførelse. Dog begge med rytmisk musik.Men jeg ville høre hvad andre havde tænkt sig at spille, bare for inspirationens skyld... -
Læse op??
ForumindlægHej med jer, - Jeg skal til fysik eksamen på mandag, og jeg er så småt ved at læse op. Men min lærer har sagt, at jeg skal skrive formålene med forsøgene, og lidt terori hvad jeg vil komme omkring... Men synes det er lidt svært at gøre, nogen som har nogle gode råd/tips? Det vil betyde meget!... -
STX skr MA A 2007 ????
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med besvarelsen på den skriftlige eksamen fra 2007 i Matematik A??? Mangler den virkelig og skal til terminsprøve i morgen.. Jeg er næsten stensikker på det er den jeg skal op i og kunne virkelig bruge en hjælpende hånd for at redde mit gennemsnit så jeg kan komme ind... -
angående skriftlig klage
ForumindlægHej har tidligere herinde spurgt i forb. med en eksamen om jeg skulle klage, det har jeg nu gjort men rektor har afvist den, men skrevet at jeg kan klage til uvm. men er der nogen der ved om jeg skal aflevere den nye klage til rektor og så sender han den til uvm. eller skal jeg sende den selv -
AT Metode i samfundsfag og engelsk
ForumindlægHejsa, jeg har et problem. Jeg forstår ikke et ord af metoder og jeg skal til eksamen i AT på torsdag:) Jeg har i samfundsfag læst en masse bøger og brugt det mest relevante, men jeg har også et par tabeller med. I Engelsk har jeg kun læst og analyseret en bog og har skrevet om den passer med dag... -
Adgangs krav
ForumindlægJeg har fået 02 i skriftelig og mundtlig i årskarekter i spansk, jeg har lige afsluttet faget helt med en skriftelig eksamen. Men hvis nu jeg dumper den kan jeg ikke komme ind på nogle humanistiske linjer på universitet. Det ville ødelægge mine fremtidsplaner en helt del, så HVIS jeg nu har dump... -
Har ofte tænkt ..
ForumindlægHar ofte tænkt over hvad jeg egentlig skal bruge eksamen til? De skriftlige er forlængst overstået og de mundtlige er så småt begyndt. Jeg klarer dem fint, men... hvad er formålet med dem? Behøver de virkeligt så meget forbereddelse som man går og tror? Jeg er kommet ind på et gymnasium og har de...
