Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 16741 til 16760 af 48309
-
The beginning of the Civil Rights movement
ForumindlægHej jeg skal lave en synopsis i engelsk om "The beginning of the civil rights movement. Hvis i har lavet synopsis om det emne, vil i så ikke være søde at sende den til mig så jeg kan blive inspireret af det. Jeg skal aflevere synopsisen den 18 maj 2011, så har ikke lang tid... -
Slap af..!
ForumindlægHej var lige inde for sjov og læse et par indlæg af jer som render rundt for tiden og skal til eksamen... uhhh.. shit shit shit.. og alt det der. har selv været hele møllen igennem de sidste år, og blev færdig sidste år med HTx... dammm hvor var det da bare fedt! så tag og slap lidt af, og nyd de... -
Gode råd??
ForumindlægHej Alle. Jeg skal snart til NV-eksamen, hvor jeg skal kommentere en kemirapport, som er skrevet over et NV-udtræksforsøg. Emnet er: "saltindhold bestem ved titreranalyse". Jeg ville høre, om der er nogen af jer, som har nogle rigtig gode råd til eksamen... om der er visse ting jeg skal... -
Mat B et krav for at tage Mat A?
ForumindlægJeg går på en VUC institution og skal op til eksamen i matematik på B niveau snart.. Jeg overvejede dog om det er nødvendigt, da jeg også skal have faget på A niveau efter sommerferien. Jeg er mildest talt dårligt forberedt, men mener mig dog i stand til at gennemføre A-niveauet til næste skoleår... -
De 7 trædesten
ForumindlægEn beskrivelse af de 7 trædesten som skal bruges til NV eksamen ? -
Hvornår har man bestået mat b?
ForumindlægHej, jeg er for nyligt blevet optaget på Ha. Almen på CBS. De kræver at man har bestået Mat B, og derfor har jeg gennem hele sommerferien taget et lynkursus i Mat b. Idag bestod jeg den mundtlige eksamen med 12, og er super lykkelig. Jeg sidder nu og tænker om jeg allerede har bestået Mat b ell... -
FSA Hjælp!
ForumindlægOk folks.. Mangler nu min sidste eksamen, nemlig fysik/kemi. Mine andre eksamener gik ikke helt som forventet, især fordi jeg i muntlig dansk træk det sværste, som min lærer havde opgivet (Reklamefilm: Carlsberg Kurvand). Jeg vil derfor virkelig gerne op at ringe karaktermæssigt. Har i ikke et p... -
Hvem var Niccolò Machiavelli?
ForumindlægDa jeg i øjeblikket er i gang med en historie opgave omkring Niccolò di Bernado dei Machiavelli og hans hovedværk Fyrsten. Er jeg i desperat i mangel på både baggrundsviden og evt. Analyse/argumentation af hans synspunkter som andre hjemmesider ikke vil berige mig med. Hvis en enkelt ell... -
SRP fagvalg
ForumindlægHej venner Jeg skal til at forberede SRP og skal vælge de fag og emne jeg skal skrive i.. Jeg har valgt det ene fag: Engelsk og kan derfra vælge mellem: historie, musik, dansk, tysk, matematik og NG jeg har tænkt lidt på: Engelsk, historie: kvindefrigørelsen i 60'erne i england ... -
hjælp til sætning.
ForumindlægHej alle derude Er der nogen er kan hjælpe mig med at oversætte flg. sætning Historien er spændende at læse, fordi læseren igennem hele historien er et skridt foran personerne og dermed ved læseren hvad det næste der kommer til at ske er. det er specielt det med "et skridt foran" der vo... -
Armstrækninger
ForumindlægLidt sært spørgsmål jeg lige sad og tænkte over. Er der nogen decideret fordel ved at lave armstrækninger på knoerne? Man ser det tit i hæren og til under forskellige kamport træning. Er der nogen kropslig forskel ved at gøre det sådan, elelr hærdes knoerne bare? -
Samtid
ForumindlægSå er det snart ved at være min tur til at skulle til samtidseksamen.Var til spørgetime idag, og det eneste min lærer gjorde var, at gøre mig mere nervøs- her tænker jeg på: Hvis I ikke har fordi'erne med, så går det altså ikke ret godt!Er der nogle der har været oppe til samtid, og som kan b... -
religion, spørgsmål
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der vil hjælpe med disse spørgsmål, da jeg snart skal til eksamen.1) hvordan ser henholdvis kristendommen og Islam på frelse.2) Har Islam nogen skabelsesberetninger og evt. hvilken. 3) åbenbaringen af koranen og koranens betydning.4) Sharia versus det sekulariserede s... -
Tysk noter! Er der nogen der vil sammenligne/udveksle noter?
ForumindlægHej!Jeg skal op til tysk :)Jeg tænkte på om der er nogle her inde der har noter (guldkorn) til de nedstående tekster??!Jeg vil gerne have flere noter og vil gerne sammenligne med andre og udveksle med andre herinde...!!!Bernhard Schlink;Das Mädchen mit der EidescheBernhard Schlink;Auf dem EisGünt... -
Jura - RUS-tur
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der har haft studiestart på jura på KU i år? For jeg har et par spørgsmål, som jeg håber, at I kan svare mig på. - Er RUS-turen obligatorisk? - Går man glip af noget, hvis man ikke tager med? - Er der mulighed for, at man kun er der om dagen, men tager hjem o... -
Fysik = Problemer .. :(
ForumindlægJeg skal som så mange andre op i mundtlig fysik her til Juni, og jeg er rent ud sagt mega skod til det ... Derfor ville jeg godt høre om der var nogle der havde nogle gode råd til hvordan jeg ligesom kunne trække mig selv lidt op... Ligger lige nu på et 7 tal hvilket jeg, ifølge mig selv, er for ... -
Tysk mundtligt
ForumindlægHej..Ska snart op i tysk..Er der nogle gode råde, som jeg kan få bedre karakter af?Jeg er ikke så god til tysk.. Eller nogle gode sætninger, på tysk...På forhånd tak... -
paralleller til ødipus?
ForumindlægHey, jeg sidder og spekulerer over hvilke paralleller man kan drage til Ødipus? Har i nogle forslag?og hvis man kommer op i et tekststykke af ødipus, hvad skal man så starte med? at fortælle hvad der skete før det tekststykke, man har og så fortælle gøre rede for selve tekstykket? Jeg er ret i tv... -
differentialregning
ForumindlægHvorledes differenceres dette udtryk?:250|cos(0.004189x+0.3141)| -
Den grimme kælling
ForumindlægHej, er der nogen af jer herinde der har læst eventyret den grimme kælling.. Jeg kan nemlig ikke se hvad budskabet med dette eventyr skal være.. Håber der er nogen der kan hjælpe.
