Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16761 til 16780 af 39512
-
Hej, jeg har brug for vejledning/hjælp i skriftlig engelsk
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har brug for hjælp til en engelsk aflevering. Er der en på denne side som vil læse min tekst igennem og kommentere mit sprog og evt. komme med forbedringsforslag? -
kina
ForumindlægPlease hjælp Jeg har brug for hjælp med konklusionen på denne aflevering jeg har linket. hvis nogen kunne hjælpe ville det redde min weekend :) -
Engelsk spørgsmål
ForumindlægJeg har brug for svar til disse spørgsmål, da jeg ikke kan finde svarene, og det er en aflevering jeg skal aflevere i morgen :( -
Vektorer - cosinus og sinus
ForumindlægHej guys, jeg er i gået helt i stå med min aflevering, da der er begyndt at komme noget med cosinus og sinus med ind. Det kunne være dejligt hvis i kunne hjælpe med opgaven :) -
Beregning af NPP i skov
ForumindlægHej! Jeg er kommet i tvivl om, hvordan man kan beregne NPP i en skov. Jeg skal bruge svaret til en mundtlig aflevering. Håber, der er nogen, der kan hjælpe! -
Tekst i spansk
ForumindlægHej jeg har en spansk aflevering, som jeg har svært ved at spotte mine fejl på, er der eventuelt en der har mulighed for at kigge den igennem? -
hjælp til kvadratrod
ForumindlægHej jeg har fået en aflevering for, hvor b.la. kvadratrod opstår. har denne opgave for hvor der står: x^2*√x hvordan kan den beregnes? :) -
deskriptiv statistik
Forumindlæg(opgave vedhæftet) skal lave denne opgave til min aflevering, men jeg forstår ikke helt hverken opgave d) eller e). er der nogen, som kan forklare? tak:) -
hjælp til kvadratrod
ForumindlægHej :) jeg har fået en aflevering for, hvor b.la. kvadratsætninger opstår. har denne opgave for hvor der står: x*√x hvordan kan den beregnes? :) -
kombinatorik og sandsynlighed
Forumindlæghej:) har brug for hjælp til denne aflevering - for det første er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal løse den første. Skal jeg lave et tælletræ? Hvordan skal jeg lave det? -
c) Hvad er sandsynligheden for at få 2 lakridser og 1 vingummi?
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål i min aflevering med sandsynlighedsregning nogen der kan hjælpe? - Har vedlagt et billede, det er opgave c. -
Ond lære giver lektier i min ferie
ForumindlægNogen som har hele afleveringen af FSA december 2004? Fik den for inden ferien begyndte og nu står jeg så her :) fak for hjælpen på forhånd -
Ang. snyd
ForumindlægHej.Jeg skriver da jeg menes at have hørt at alle lærere i Danmark har en database, hvor alle SRP opgaverne og opgaveformuleringerne ligger.Er der nogen der ved om dette passer? -
Hjælp til oversætelse (skal bruges til min eksame)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at oversætte den nedstående tekst til tysk..?? I min fritid er jeg meget sammen med min kæreste Julie.Når vi kommer hjem fra skole spiser vi frokost, bagefter laver vi lidt lektier og slapper af.Mandag, onsdag, torsdag træner jeg fodbold, og lørda... -
Hvad gør du, når du skal skrive en dansk stil?
ForumindlægHej Allesammen,Hvad gør I, når I skal skrive en dansk stil? Grunden til mit spørgsmål er, at jeg er ret så dårlig til at skrive dansk stil; jeg kan ikke få noget ned på papiret og jeg har svært ved at skabe "den røde tråd" i opgaven. Det er ikke fordi jeg er dårlig til dansk, da jeg ikk... -
Snyd eller hva
ForumindlægEr det ikke lidt snyd at folk kan gå herind og downloade afleveringsfærdige opgaver. Kom med nogle gode argumenter for at det ikke er snyd. Tak:) -
Kan jeg klage?
ForumindlægI fredags fik jeg min årskarakter i billekunskt. Jeg fik 6. Ved sidste standpunktskarakter fik jeg 8. Kort før sommerferien havde vi et projekt. Vi fik 12 timer til at lave projektet. Projektet bestod af en skriftlig del og en praktisk del. Jeg bruger de først 5-6 timer på at lave den skriftlige ... -
Kan karaktere forbedres meget på et år?
ForumindlægOverskriften siger lidt sig selv :) Jeg har et snit på omkring 7 efter den nye skala, men har ambitioner om at havne omkring 8,5 eller over, tror i at det er muligt ? -
Eksamen i tysk 2 g
ForumindlægHej! Jeg går i 1g og har tysk på b-neveu. Jeg er begyndt at allerede bekymre mig om min eksamen som jo kommer i 2 g. Jeg ved bare ikke hvor meget tysk man skal kunne for at få et godt karakter ved eksamenen. Jeg kan ligeså meget tysk som alle de andre i min klasse, men jeg tænker bare at det mås... -
Grundlag for karakter
ForumindlægMå der gives standpunktskarakter på grundlag af fravær? Må der gives skriftlig standpunktskarakter på grundlag af skriftlig fravær i det pågældende fag? Jeg mener at have hørt, at udelukkende den viste præstation må bedømmes.
