Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 16821 til 16840 af 25375
-
HASTER!! Valg af AT-fag
ForumindlægTil AT-eksamen, vil jeg gerne skrive om ozonlaget og klimaforandringer, og hvilke konsekvenser den har for naturen. Jeg kunne godt tænke mig at biologi skulle være det ene af fagene, men til fag nr. 2, er jeg lidt i tvivl... Kemi eller fysik? Jeg skal vælge fag imorgen tidlig, så hvis nogen har e... -
RIS, ROS, RETTELSE, INSPIRATION
ForumindlægHej kloge hoveder (: ! Jeg er lige startet på en ny uddannelse, og nu skal vi vise læren hvad vi dur til i dansk! Vi skal skrive en novelle og der er nogle krav jeg skal opfylde(3 person, 1-2 sider, osv osv) I må gerne rette komaer,stavefejl osv. eller komme med ideer ! -
HJÆÆÆLP TIL BILLEDEANALYSE DANS EKSAMEN I MORGEN!!!!
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen i morgen i billede analyse, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad horisontlinje + forsvindingspunktet er i Erik Henningsens ''sat ud'' billede og L.A Ring ''aften''. Jeg har virkelig brug for hjælp, så hvis bare en eller anden vid... -
Gymnasiet
ForumindlægHej Alle Sammen.. (L) Jeg vil starte med at sige jeg beklager virkelig meget, men der er en eller anden der har været inde på min bruger og skrevet alt muligt... :/ Det jeg virkelig ked af ,,,, Meen jeg har et spørgsmål til jer: Jeg skal på gymnasiet, og det er sådan at jeg har valgt naturviden... -
HHX, HTX eller STX?
ForumindlægHej jeg ved ikke hvad jeg skal vælge efter 9.klasse så jeg tænkte om i kunne hjælpe mig. Jeg vil gerne være noget med Business eller Marketing/Management Noget i den stil.. Hvilke af disse(HHX,HTX ELLER STX) kan jeg vælge hvis jeg vil studere noget med Business osv.. Kan man også tage STX? Hvilk... -
Bachelor i Pædagogik i KBH med lavt gennmsnit?
ForumindlægHej hej allesusammen! Jeg ønsker at vide om man kan komme ind på Bacheloruddannelsen i Pædagogik på Kbh universitet på kvote 2 med det gennemsnit jeg har. Derefter ville jeg videre til Kandidatuddannelsen: Pædagogisk psykologi, men jeg mangler bacheloren for at kunne komme der.. Jeg har se... -
Argumenter for om hvad er værd mellem en mønt eller en seddel
ForumindlægJeg har en opgave for, og jeg forstår den ikke helt, jeg har prøvet på at søge om det på Google, men der er ikke noget resultat om det. Jeg ville gerne have nogle argumenter for hvad er værd mellem en mønt eller en seddel? hvis der er en da kan hjælpe, pls svar :) -
Emne antibiotika
ForumindlægHej, min veninde har brug for hjælp til hendes SRP, hun skriver: Jeg mangler kilder til min SRP, og mit emne er antibiotika. Skriv endelig hvis i kan hjælpe, kontakt mig på min mail: [email protected]om :) Mvh. Veninden -
Konservative
ForumindlægHar Det Konservative Folkeparti de sammeholdninger i EU-Parlamentet som de har i Danmark, da jeg blot skal skrive en opgave om de forskellige partier i EU- Parlamentet? -
Knuthenborg Safaripark A/S - Erhvervscase
ForumindlægHvad har i fundet af udfordringer til virksomheden Knuthenborg Safaripark A/S? :) -
Hvad importere Sydafrika?
ForumindlægHej, Jeg har ledt ret lang tid på nettet. For at finde ud af hvad Sydafrika importere af varer. Det eneste jeg indtil videre har kunne finde er olie. Tak på forhånd. -
Valg af studieretning på STX - please hjælp!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal starte på en STX næste år, og jeg er allerede begyndt at tænke på hvilken studieretning jeg godt kunne tænke mig... Jeg har så fundet frem til at jeg syntes at det kunne være spændene at have Samfundsfag A - Engelsk A - Matemetik B. MIt problem er så bare at da jeg ikke... -
Stigmatisering Produkt
ForumindlægHej Vi er i gang med Projektopgaven 9. klasse, og skal til at finde på et produkt. Er der nogen der har arbejdet med noget ligende, eller bare har en idé til hvad det kunne være. På forhånd tak Victor Markvart -
IB
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse, og skal nu til at søge videre. Jeg har seriøst overvejet IB (international baccalaureate) men vil gerne lige høre hvilke oplevelser andre har haft, og hvad I har hørt om uddannelsen? psssst efter vil jeg gerne studere noget samfundsfagligt såsom antropologi eller n... -
3. års opgave
ForumindlægPUHA hvor det fylder meget i ens hovede hva?? Vi skal aflevere emne på torsdag og jeg er TOTALT på bar bund - aner ikke en disse om hvad jeg vil skrive om.. Det eneste ved er at jeg nok vælger at skrive i dansk... Så! Ville høre om nogen havde nogen enormt gode forslag til hvad man kan skrive om?? -
Kong lindorm
ForumindlægHEJ!!!Er der nogen som har haft om KONG LINDORM?? -
SSO
ForumindlægHej søde folkDer er lige noget jeg ikke fatte, når man skal lave analyse og fortolkning af sprog og stil i en roman omfatter det så også analyse og fortolkning i det hel taget.Altså miljø sted osv.På forhånd tak:) -
Kjærestefolkene?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at placere "Kjærestefolkene” i romantikken? -
Fransk eksamen - hvordan?
ForumindlægHejsa...Nu har jeg endelig afsluttet min fysikeksamen, men skal desværre i gang igen med en franskeksamen... Der er bare det at jeg ikke helt ved hvordan eksaminationen foregår... Jeg mener efter man har oversat og refereret på dansk, og man skal igang med den kendte tekst, hvad så? Vi har opgive... -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning?
