Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16841 til 16860 af 47925
-
Skuffet :(
ForumindlægJeg er total skuffet. Vi havde en fysik prøve sidste uge.. Jeg synes jeg klarede en godt, og regnede med at få 10. Jeg får den så tilbage, så står der at jeg har fået 7 .. jeg blev så trist. Fordi jeg har virkelig knoklet, knoklet og knoklet. Jeg har skrevet rigtig rigtig mange noter.. De fleste ... -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
solfanger
Forumindlægkan i ikke lige tjekke opg 1).a fra denne sidehttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/fysik-2004-7-2.pdf?menuid=150560jeg har et bud men aner ikke om den er rigtig -
Hvad er transformation?
ForumindlægHej, skal til eksamen om et par dage, men har aldrig rigtig fundet ud af hvad transformation er ? Nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak :) -
mekanik prøve
ForumindlægJeg skal have en prøve imorgen i mekanik (Fysik A niveau - Orbit 3 s.66 - s. 162). Jeg ville høre om der var nogen som havde nogle gode notater eller opgave som de havde regnet i det emne. Er lidt usikker på emnet, og kunne være rart hvis jeg kunne se nogle eksempler på opgaver i mekanik. De emn... -
Skriftlig biologi A 2014
ForumindlægHej. Er der nogle der har opgavesættene fra eksamens opgaverne biologi A juni og August 2014? På forhånd tak! -
Hvad er karakterkravene for medicinstudiet i Stettin (szczecin)?
ForumindlægJeg har tænkt mig at læse medicin i Polen siden det er håbeløst at komme ind I DK. Jeg fik min eksamen i summer 2014 (STX). Jeg kann ikke finde nogen snit for at blive optaget i medicin studiet i stettin. Kan kun se at man skal have Kemi, Biologi og fysik. Mine karaktere (13 trins) i disse fag v... -
Skift til sproglig linje
ForumindlægJeg har i 1.g´s årsprøver fået 6/6 i matematik, hvilket trækker mit nuværende snit ned på 8..Jeg overvejer derfor et skift til sproglig, for at gå ud med et ,selvfølgelig, så højt snit som muligt. Er der nogle der har nogle erfaringer med skift fra matematisk til sproglig?Er det til at overleve,... -
Adgangsgivinde fag dumpet??
ForumindlægHej. Jeg skal op i kemi b niveau mandag og regner med at dumpe, da jeg er yderst dårlig. Jeg vil gerne ind på medicin hvor kemi b er påkrævet. Er der nogen der ved, om jeg kan komme ind selvom jeg er dumpet kemi b (som jo er adgangsgivende)? Det skal lige siges, at jeg udover det stadig har snittet. -
Undervisning på STX
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om hvordan undervisningen foregå på jeres stx? meget skrive skrive i hånd (noter), lave opgaver hele tiden og så videre... på forhånd tak -
Dispositions længde?
ForumindlægHej brugere Jeg går i 9. klasse og er i gang med mine afgangsprøver. Jeg skal snart op i fysik og skal til at skrive nogle dispositioner. Mit spørgsmål; er det ligemeget hvor meget ens disposition fylder til fysik/kemi prøven? Jeg ved at den maks må fylde 1 side til engelsk eksamen, er det sam... -
eksperimenter
Forumindlæghej folks :) kan nogen af jer fysik-genier hjælpe mig at forstå hvordan jeg kan koble øvelserne "absorption af stråling", "afstandskvadratloven" og "henfaldsloven" sammen med min AT-eksamens emne ATOMBOMBEN? er nogen af øvelserne bedre end de andre til belyse at... -
De dynamiske stjerner (formler)
ForumindlægHej, Jeg skal op i skriftlig fysik A imorgen. Igen i år er emnet for "fysik i det 21. århundred" blevet "de dynamiske stjerner". Det betyder at der vil forekomme opgave til den skriftlige eksamen i dette emne. Da jeg er selvstuderende har jeg kun hvad der står i &quo... -
Lektiehjælp i Århus tilbydes
ForumindlægJeg tilbyder lektiehjælp på alle gymnasielle niveauer i fagene matematik og fysik. Har du en mundtlig eller skriftlig eksamen i sigte, tilbyder jeg derudover også hjælp med forberedelsen. Undervisningen kan enten foregå ved dig eller mig eller et tredje sted. Du bestemmer. Mit navn er Lars, og je... -
Skifte fag?
ForumindlægHej igen Studieportalen Jeg skal starte på 3g næste år, og har hævet engelsk fra B niveau til A. Dette betyder, at jeg skal afslutte fysik, som jeg har på B niveau i år - jeg vil derfor høre, om det kunne være, jeg kan skifte fra engelsk A til fysik A, så jeg kommer op i engelsk eksamen i 2g, og... -
Er dette eksamenssnyd?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare af nysgerrighed stille et spørgsmål. Hvis man til en skiftlig eksamen på gymnasiet, går på internettet og chatter med en person om noget, som IKKE har noget med fx selve eksamens opgaver(ne) af gøre, hvad er konsekvenserne så? Bliver man smidt ud? skal man gå om? el... -
Matematik B årsprøve-Hvordan?
ForumindlægHej Studieportalen! Dette er mit første indlæg herinde, så bær over med mig hvis det er dårligt formuleret eller i den forkerte sektion! ^^ Jeg skal op til Matematik B årsprøve her d. 3. januar, og vores lærer har ikke sagt en eneste ting omkring den, hvordan den foregår, hvilke slags spørg... -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de... -
Medicinstudiet gennemsnit
ForumindlægHej alle hjælpsomme individer. Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet, om 2 år, når jeg modtager min hue :-) Jeg har indtil videre fået 10 i både samfundsfag og musik (årskarakterer) og 10 til mundtlig samfundsfag eksamen. Hvilket vil sige at mit gennemsnit er på 10,0. Mit mål er at bevare sam... -
Haster /:
ForumindlægHej 'skal op i fysik C i morgen og har trukket om solen & månen. Har tænkt mig at fortælle om tyngdekraft, årstider, månens faser ovs. men er der ikke nogen der kan komme med forslag til hvad jeg kan komme ind på angående jorden som har noget med fysik at gøre? _for årstiderne er måske ik...
