Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 16941 til 16960 af 45492
-
Reducering
ForumindlægJeg skal isolere 'J' i følgende ligning: a*b*(j-c)+d*f*(j-g)+h*i(j-k) -
Kolon
ForumindlægSkal der startes med stort efter et kolon? -
stil
Forumindlægjeg har skrevet en stil, nogle der gider lige at rette den`?? på forhånd tak link til stilen http://peecee.dk/?id=26643 -
Forholdsord
ForumindlægHej til alle Jer tysk-eksperter. Jeg forsøger konstant at blive bedre til grammatikken og jeg synes virkeligt, at jeg lærer meget af at kigge Jeres rettelser igennem. Tusind tak for det! Denne gang, vil jeg gerne have Jer til at kigge på nogle små sætninger med forholdsord. På forhånd tusind tak ... -
sso om pi
ForumindlægHej :) Jeg er stort set færdig med min opg, og tænkte om her var en som ville kigge/rette osv den? Hvis ja, så smid en mail herind så kan jeg sende den... På forhånd tak:) -
Frihedsgrader?
ForumindlægEr der nogen, der kort kan forklare hvad der menes med "frihedsgrader" i fysik? Jeg kan ikke finde det i bogen (de kyler bare ordet ud) eller på internettet... -
hvad menes der med vægtforholdet mellem to stoffer?
Forumindlægjeg skrev også dette indlæg igår men fik ikke meget svar, har virkelig brug for hjælp til dette problem - jeg ved ikke hvad der præcist menes med at vægtforholdet Pb-206/U-238 = 0,79... nogle der kan hjælpe? min opgave ser således ud: Uran-isotopen U-238 er radioaktiv og henfalder ved en række ... -
Konjuktiv + datid.
ForumindlægHej alle. To spørgsmål: - Hvordan skal verbet crecer (=at vokse) bøjes i fortidskonjunktiv tredje person? Mit bud er crecera, men jeg er i tvivl om, hvorvidt det så ikke skal være creciera. - En sætning hedder: "El gobierno tenía miedo de que la querilla ville vokse." Ville vokse er... -
DR og steamning
ForumindlægOhøj På dr.dk/satire kan man som de fleste nok ved se Bertelsen. hvilket er intet mindre end genialt. Men da jeg har en en rimlig langsom forbindelse (256k) så er det et helvede at se på. på en anden hjemmeside der godt nok ikke er helt lovlig hvor man også kan se programmer kan man trykke paus... -
DX og Intervaller
ForumindlægHejsa, VIlle høre om nogle kunne forklare følgende for mig, så det er til at forstå: - Hvordan skal man fortolke endelsen dx i forhold til integraler? - Hvordan skal man forstå at en funktion skal være deffineret i intervaller i forhold til integraler (og differentialligninger)? Pfht. -
et spørgsmål om Bananfluerne (Jan Sonnergaard)
Forumindlæghej, ville lige spørge om der var en mening med at politiet siger - vi har kørt resterne af hende væk. Til sidst i novellen Bananfluerne, af Jan Sonnergaard (en anden mening end liget) Hvorfor siger han det på sådanne en ond måde? -
division-hjælp
Forumindlægjeg kan ikke dividere nogen der vil hjælpe og fortælle hvordan man gør ? -
Geometri-opgave - hjælp
ForumindlægHej Der er den her opgave som får mig til at tvivle. Burde siden s ikke give 3,53 m. Det er ikke det jeg får den til ved berening? Og er vinklerne i firekantet ikke 90 grader alle sammen. Det burde de da være, når jeg vid at nogen af de andre vinkler udenfor firekanten er 90 grader? Op... -
Bærbar, rimeligt prisleje
ForumindlægJeg skal ud og se på bærbare computere, men jeg ved ikke en disse om dem. Så jeg vil gerne vide, hvad et rimeligt prisleje for en bærbar er. Den skal bruges til skole og fritid (ikke spil), og den må gerne være i den dyre ende af den kategori. Hvad er et fornuftigt prisleje? Det skal helst ikke v... -
Hvordan foregår fældningsreaktioner c neavueeee please hjælp forstår det ik
ForumindlægHjælp -
Stikkontakt
ForumindlægHej Jeg har lige læst, at hvilespændingen er spændingen i et batteri, når man ikke bruger det. Vil hvilespændingen i en stikkontakt så være 230V? -
Min Macbook Pro er mærkelig....
ForumindlægHejsa. Håber at der er en der har forstand på Macs, fordi at den er ved at gøre mig skør. Det skal lige siges, at min mac er den nyeste version, inden dem med gulddesignet osv kom, og den er en Macbook Pro, 13 tommer med 128 GB flashhukommelse, og 8 gb hukommelse. Har langtfra brugt det. Fik ... -
Matematik (finde r^2)
ForumindlægHej skønneste mennesker derude. Jeg vedhæfter lige en fil, så i kan kigge med. Jeg har fået lavet opgaven, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal finde r^2. (Tænkte på er den ikke R^2=1) På forhånd tak:) -
Virker denne udregning korrekt?
ForumindlægJeg har vedlagt en fil med en række udregninger i en opgave - er der nogen som bare lige hurtigt kan sige mig, om jeg er på rette spor?? Store smil Marie. -
sms
ForumindlægEr der steder på nettet hvor man kan sende gratis sms
