Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 16961 til 16980 af 23684
-
Decideret uretfærdig karakter
ForumindlægJeg er virkelig uenig med min udgivede karakter og jeg mener helt klart at jeg fortjener højere. 02?? Virkeligt... -
SRP emnevalg mat/fys
ForumindlægHey :) Jeg har valgt matematik og fysik til SRP og jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om endnu, jeg tænkte at matematik og fysik er 2 fag der spiller skidegodt sammen og at man derfor ikke skal have så meget henblik på hvordan man sætter de tog fags metode sammen, da det er meget den... -
SSO - komplekse tal
ForumindlægHej, jeg skal til at skriv 3.g opgave i matematik - komplekse tal- men har lidt svært ved at se hvordan det er muligt at højne standarden i en sådan opgave. er der nogle med et par gode forslag? så ville jeg blive glad! Tak -
Det ovale portræt
ForumindlægEr der nogen der har en fortolkning liggende af Edgar Allan Poes "Det ovale portræt" eller evt. bare kan huske nogle guldkorn, så ville jeg blive meget taknemmelig.Jeg har set den stil der ligger under opgaver, men jeg synes ikke rigtig den hjalp mig.Marie -
HJÆLP SRP - homoseksualitet
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart skrive SRP - jeg har valgt fagene: Engelsk og psykologi. Mit emne er: Homoseksualitet og homofobi. Er der nogen af jer der har beskæftiget jer med dette emne? Skrevet om dette emne? (gerne send som inspiration, tak) Har nogle ideer? Nogle gode links, bøger, an... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har denne oversættelse for til i morgen, og jeg vil høre om der var et nogle som ville tage sig den tid og rette den igennem for mig? Er lidt i tvivl om et par ting, ikke kun dem, som jeg har sæt i parentes. Vil gerne have rettet hele stilen, hvis det ikke er for meget at bede om. Hilsen... -
Kyssen
ForumindlægHar fået som hjemmeopgave at jeg skal holde et oplæg om en svensk historie som hedder "Kyssen" og er skrevet af Hjalmar Söderberg. Har fået pløjet mig igennem det svenske men syntes ligesom jeg mangler nogle guldkorn eller pointer. Har tænkt på at historiens morale er at hvorfor skulle ... -
American Psycho...Darkseer, please look here!
ForumindlægHej alle,Jeg skal snart til at skrive 3. rsopgave om Bret Easton Ellis' American Psycho, og hårder i den anledning at kunne finde noget hjælp herinde. Ved at søge i forummet kan jeg se at andre også har forsøgt at søge hjælp men kun med lidet resultat. Darkseer, du har i et tideligere indlæg ... -
Fed idé - Den større skriftlige opgave
ForumindlægHejNu skal nogle af os (3.g'erne) jo snart igang med at skrive, og i den forbindelse er jeg interesseret i at høre om, der er nogen, der har gode ideer til selve udformningen af opgaven? Her tænker jeg på alternativt "papir" eller graffiske elementer såsom et vandmærke på hver side.... -
GOF Chi-i-anden test
ForumindlægHej jeg har vedlagt opgaven, da den er lidt svær at forklare. Jeg ved der skal bruges GOF og at nulhupotesen er aldersfordelingen blandt de tilfældigt udvalgte danskere og alle 20 - 70-årige danskere er den samme. Man hvad gør jeg med de observerete værdier, skal jeg lave dem om til %, så de pa... -
for the brains
ForumindlægHej derude!Jeg har læst Naja Marie Aidts Ondt i Sulet men forstår ikke en skid af den. Jeg har prøvet at få downloadet opgaven om novellen herinde, men der går noget galt under selve processen. Så derfor tyer jeg til sidte mulighed, nemlig at spørge nogle af jer kloge hoveder herinde om der er no... -
Engelsk: 1.g rettelse af lidt tekst..
ForumindlægHey, ville blive meget glad hvis der er en der har tid til at kigge lidt engelsk igennem.. På forhånd tak! :)The short story ”Rebecca” takes place in England and deals with racism, hate and fear but also about hope and trust. It tells the sad story of the injustice done against the “coloured” - i... -
2 tekster..
Forumindlæghej.. er der nogen derude der har læst følgende tekster:1. Pia Tafdrup: Nature morte2. Natmaskinen af Michael StrungeJeg skal have læst 5 tekster til på tors.. men jeg kan virkelig ikk finde ud af disse to.. er der nogen der evt. kan hjælpe mig lidt på vej ? På forhånd mange tak :) -
Er der nogen der har læst bogen "Terrorist af John Updike"
Forumindlæghjælpe mig plz.... -
ental/flertal?
ForumindlægHvis man på engelsk fx skriver en fjerdedel af alle mennesker er...- skal 'er' så oversættes til is eller are? -
Anmeldelse af Shamran....
ForumindlægJeg skal anmelde Shamran af Bjarne Reuter, men gider ikke læse den. Er der nogen, der ligger inde med nogle oplysninger om bogen? Skal bruge følgende oplysninger:- Referat på ca. 100 ord.- Er handlingen kronologisk?- Er der flashback?- Personkarakteristik af hovedpersonen, Filip.- Hvor lang tid s... -
1.g danskopgave
ForumindlægSom så mange andre 1.g'er skal jeg i gang med min danskopgave. Og må indrømme, at jeg er lidt sent på den. Vil derfor gerne vide, om der er nogen, der har også har brugt "Vanillepigen" af Ib Michael, eller om der er bedre valg at bruge?Eneste krav fra læreren var, at den skulle være... -
Titrering
ForumindlægHej Når man titrerer HCl med NaOH, så er blandingsforholdet vel 1:1 ikke? Hvad er blandingsforholdet, når man titrerer: Demineraliseret vand med HCl? Eddikesyre og Natriumacetat med Natriumhydroxid? Mvh. Emil -
.HC Andersens evntyr....
Forumindlæg"de røde sko"? Er der nogen der har stiftet bekendskab med denne? Jeg kan ikke finde ud af budskabet... nogen der kan hjælpe? -
Tyske braines hvor er i dog henne?
ForumindlægEr der ikke tyske braines derude der skide god til det tyske sprog der ville hjælpe mig der ikke er god til det? :´-( 1.Som hjemmearbejde skal drengen beskrive et billede, der har gjort et stort indtryk på ham. 1. Als die Hausaufgabe sollte der Junge ein Bild beschreiben, da hatte ein Großen ein...
