Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 17081 til 17100 af 179351
-
spm til AT-eksamen.
Forumindlæghey. er der nogen der har været op i AT, som måske kunne fortælle lidt om hvordan det gik osv? spørger de meget til metode-delen? jeg har personligt ret svært ved det. jeg er nervøs, fordi jeg føler at jeg ikke rigtig har styr på metoderne. nu har jeg valgt at skrive i fagene samfundsfag og... -
hjælp til teskter i Context - eksamen
ForumindlægNogen der kan linke mig til et resume af Archie Wellers "Going Home", Rayda Jacobs "The Guilt", Michael Lee Cohens "Adam", Amelia Hill og Kamal Ahmeds "TV, og/eller public school and Ryan’s fall"? De er alle taget fra engelskbogen Context. Skal bruge det ti... -
EKSAMEN 24 TIMER
ForumindlægHej .. er der nogen som kan hjælpe mig med nogle notater evt? jeg har trukket en tekst der hedder : SIE GLOTZEN MICH AN WIE EINE AUSSERIRDISCHE ? pLEASE HJÆLP . Alt nyttige notater må i gerne sende til min mail . Tenna_mose@hotmail.com TAK . :d -
Jeg skal op til eksamen i morgen!
Forumindlæghvad er de kemiske og fysiske egenskaber ved carboxylsyre og ester? -
Hvordan laves en 24-timers fysik eksamen?
ForumindlægHej :) Jeg har ikke så mange problemer med selve opgaven og spørgsmålet - det er mere hvordan jeg skal gå igang. Jeg har trukket; Bølger og Lyd Giv en præsentation af bølger, decibel-skala, resonans,toner lydudbredelse, interferrens Er min opgave så at besvare de ting? Og skal jeg evt. kom... -
Religion C Eksamen
Forumindlæghej :) jeg skal op i religion c imorgen. Nogen der har nogle gode notater om kristendommen, jødedom og islam? som vil dele det med mig. -
Gæld - håbløs til matematik:(
Forumindlægudgiften: 119000 Helle mangler 50000kr. for at kunne betale udgiften. hun låner pengene i en bank, som beregner 8% p.a. i rente. Banken beregner den samlede gæld(lån+rente) over 5år som vist i nedenfor. 1.år - Gæld= 50000,00 rente i %=8% rente i kr.=4000,00 samlet gæld=54000,00 2.år - gæld=54000,... -
Matematik B på nettet?
ForumindlægHej allesammen! Jeg er i den heldige situation, at jeg efter jeg bliver student til sommer skal til Sydamerika indtil januar. Jeg regner derefter med at tage hjem og arbejde. Imens skal jeg gerne have opgraderet mit matematik fra c- til b-niveau. Mit spørgsmål er, om nogle af jer har erfaring me... -
eksamen under den nye reform
ForumindlægHej, jeg havde søgt lidt under uvm.dk for at finde oplysninger om hvordan 24-timers eksamen fungerer, men har ikke kunnet finde noget om det. Kender I en side, hvor jeg kan læse noget om det? -
engelsk eksamen/årsprøvi imorgen!!
Forumindlæger der noget derude der ligger inde med nogen gode fif til engelse eksamen /årsprøve?? jeg går i 2. g. og skal have engelsk til næste år. men jeg skal op til eksamen imorgen og den eksamen/årsprøve tæller 1/3del af den samlede karakter som skal stå på mit studenterbevis.så jeg ville høre om der e... -
Solcelle og solenergi-Tværfaglig eksame
ForumindlægHejsa Jeg skal op til tværfaglig eksame (Fysik/kemi, biologi og geografi) Jeg har trukket: Bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan. Og har valgt emnet solceller og solenergi. Jeg ville høre om der er nogen af jer der ude som har nogle gode idéer til, hvad jeg skal nævne gennem min ... -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal lave en synopsis til min mundtlige engelsk eksamen, og jeg er fuldstændig tør for ideer. Vi har ikke nogen grænser for hvad det må handle om, så der er åbent for alle muligheder. Hvis der er nogen der har haft succes med at finde viden og fremlægge et emne til deres ... -
Eksamensopgave i kemi A
ForumindlægHej er det nogen der kan hjælpe med den her opgave? Tak på forhånd a) Tegn en elektronprikformel for nitrosylbromid b) Bestem reaktionsordenen med hensyn til nitrosylbromid for reaktionen. c) Beregn halveringstiden ved 10 grader for omdannelsen af nitrosylbromid ved reaktionens start. Opgaven... -
HTX Produktudvikling eksamen - Spørgsmål
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i næste uge i PU på HTX, men jeg er ikke helt sikker på eksamensformen. Jeg ved, at det handler om et portfolie, og at man skal præsentere sit produkt samt forklare, hvilke arbejdsmetoder man har brugt, men jeg er ikke helt sikker på, hvad man ellers skal fokusere på. S... -
hjælp til grammatik eng. A
Forumindlæghej. jeg har brug for noget hjælp til at rette nogle fejl i sætningerne, som jeg har svært ved.håber i vil hjælpe mig. 1. Universities that try to take a student's individual background into account is liable to be accused of political correctness. - er det noget med "that" ? 2. I... -
jeg er syg og skal til eksamen imorgen !
Forumindlæghej jeg er syg og skal til eksamen imorgen i engelsk men jeg er ikke i stand til at komme op til en mundlig eksame. er der mulighed for at jeg kan komme til en syg eksame ? jeg går i 9 klasse. -
Matematik C, 1.g, 08. Fra bogen Eksamensopgaver i matematik.
ForumindlægHej! Vi mangler hjælp til en opgave fra bogen "Eksamensopgaver i Matematik". Opgaven er opgave 1.039. Opgavens ordlyd er som følger. De to rektangler er ligedannede, dvs. det store rektangel er en forstørrelse af det lille. I det store rektangel er forholdet mellem siderne |AB|:|BC| = 5... -
Mass of a wire
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opgave, ved ikke hvordan jeg skal tage det an :/ -
eng A-niveau...??
Forumindlæghej....Jeg har så valgt eng på høj niveau i år... og har lige fået karaktere hvor jeg er faldet en karakter i forhold til sidste år... Min lærer sagde at på klassen og ude var min indsats rigtig god og jeg var altid forberedt... men... på grund af de sproglige fejl jeg lavede ku jeg ik få den sa... -
Bestem afstanden fra A til B
ForumindlægHej! Jeg er desværre gået i stå ved denne opgave og ved ikke, hvad jeg skal gøre. Håber der sidder en venlig sjæl der ude der har tid til, at forklare og hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet.
