Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 17141 til 17160 af 163702
-
Råd til hvordan man lærer spansk?
ForumindlægHej Har ret store problemer med spansk. Fik -3 til skriftlig årsprøve og 00 i mundtlig årskarakter. Generelt klare jeg mig ellers meget godt og får da også en del 10 og 12-taller i de andre fag. Er der nogle andre som har haft problemer med at lære spansk. Hvad har i gjort? -
finde eksamens opgaver!!
Forumindlæghej med dig/jer. jeg sidder og prøver at finde HF engelsk A niveau 1. delprøver, men jeg kan ikke finde en hjemmeside. mit spg. er så om du kender en hjemmeside? hvor man downloade HF engelsk A niveau 1. delprøve. på forhånd tak. -
Oversættelse
ForumindlægHej (: Håber der er nogle som kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning til engelsk: Sort marked for organ donation er især udbredt i de fattige lande -
Scenisk fremstilling
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående scenisk fremstilling i noveller på engelsk. Hvilken effekt har en scenisk fremstilling. Er der nogle som vil hjælpe med det vil jeg bliver super glad . Tak -
membranproteiner
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte noget om proteiner som jeg skal bruge til min biologiaflevering men ærligt talt så er engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk. Jeg har selv prøvet men ... -
Gennemsnitsberegning
ForumindlægJeg håber, at I vil gøre det klart for en sproglig en gang for alle :) Det handler om at regne gennemsnittet ud. For os på den nye reform har de forskellige niveauer nemlig fået forskellige vægte, således at A vægter 2, B vægter 1,5 og C vægter en. Hvis jeg nu har et karakterblad, der hedder (ek... -
Optagelsesprøve
ForumindlægEr der nogen der ved, hvad der foregår i optagelsesprøve ? Altså hvordan det er ? Hvad kan man øve sig på ? Hvad kan man komme op i ? -
Lineær funktion - differentialkvotient
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til den mundtlige eksamen og i et af spørgsmålene står der bla. Forklar hvordan formlen for a benyttes når man udleder differentialkvotienter. Nogen som har en let forståelig forklaring? :-) -
7 taller ?? hjælp
ForumindlægHej jeg har et KÆMPE problem. jeg har 5 mundtlige eksamener, og har tag alle de skriftlige. De 2 af de skriftlige har jeg fået svar på og det var 12 og 12 tal. Jeg er normalt vant til 12 og 10, og så en gang i mellem sjældent får jeg 7. Men jeg ved ikke hvad der er galt til de mundtlige eksamner... -
RET DET PLEASE !!
ForumindlægHvis der er nogle der vil være så søde at kigge/rette det er igennem, stinker til engelsk !! Plz !!ENGELSKThe movie, Tsotsi from 2005 has had a surprising big success in South Africa. The movie takes place in a slum-quarter? Outside Johannesburg, just like the sort story, Death of a Tsotsi.The ma... -
Optagelsesprøve!
ForumindlægJeg skal snart til optagelsesprøve. Jeg er meget nervøs, men lige nu sidder jeg bare og tænker over hvordan den de mundtlige elever skal op? Altså fransk dansk osv. Jeg har kun fået et brev, hvori der står hvornår jeg skal op. Jeg har ikke fået noget andet fra dem, f.eks. hvordan det foregår osv... -
4 sætninger
ForumindlægEr lidt usikker på om disse sætninger er rigtige, er der ikke en der vil kigge på det, så ville jeg blive meget glad =)Det er ikke utænkeligt at det var tanken om onkel jules´rigdom der fik ham til det:-ce n’est pas impossible que c’était l’idée de la richesse de l’oncle Jules qui le lui faisait ... -
rette ?
ForumindlægNogen der gider rette det brev jeg har oversat. ASPEN ACHIEVEMENT ACADEMY Loa, 03127 Utah Mr. Wayne Jonas 140, Franklin Drive June the 20th 2006 Morris Plains 07110 New Jersey. ... -
Stress -> Biologi og Samfundsfag
ForumindlægHej Jeg har tænkt på at skrive om stress i et fremtidigt perspektiv. Herunder havde jeg forstillet mig at vælge biologi og Samfundsfag. Er dog kommet i tvivl om emnet er godt og den samfundsfaglige del vil være fyldestgørende nok. Hvis i har en kommentar til emnet, fagene i forbindelse med emnet ... -
Karakterblad
ForumindlægHej allesammen, vil bare hurtigt spørge, om den første karakterblad i 9.klasse gælder, eller er det kun den sidste (3. karakterblad)?Havde ikke verdens bedste snit, og jeg skal have forbedret den en del, da jeg gerne vil blive læge. -
Tvivl om årskarakter/eksamenskarakter ved spansk C - HHX
ForumindlægHej, Jeg går på HHX - gamle reform - og sidste år afsluttede jeg spansk C. Der fik jeg en mundtlig karakter: 10 og en skriftlig karakter 11. Sagen er, at man på HHX kun kan komme op mundtligt i spansk C til eksamen. Spørgsmålet må så være: Bliver man skriftlige spansk årskarakter så overført ... -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder... -
hjælp til oversætte
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et brev til Ikea, men er ikke så god til engelsk. Er der mon en, som har lyst til at hjælpe mig med at oversætte et kort brev fra dansk til engelsk. Det er lidt under en side. På forhånd tak. -
Eksamens råd
ForumindlægHeyyy folkens. Jeg skal til eksamen her om tre dage i samfundsfag. Min gruppe og jeg skal trække på onsdag omkring kl.09.00, og dernæst skal vi eksamineres på torsdags - så det er en 24 timers forbederelse eksamen. Min gruppe og jeg har dog aftalt, at vi ikke vil forberede den samme. Er der nogl... -
Hjælper C-fag med at trække gennemsnittet op?
ForumindlægHej Spekulerede over om c fag gavner gennemsnittet med at stige hvis man har fået høje karaktere, hvis nu ens karaktere i A fag ikke er så høje . Hvad har C fag gjort for jeres gennemsnit i gymnasiet?
