Søgning på: historie eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 46276
-
VIGTIGT!!! Agatha Christie - The affair at the victory ball
ForumindlægEr der nogle som har læst og skrevet referart af denne historie? Har brug for en person karakteristik af Pierot. -
Short story "Casualty" Helen Simpson
ForumindlægEr der nogen der har læst historien? Jeg skal skrive et Essay omkring det, men den er lidt svær og forstå. -
SRP-Pesten-kilder
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde kilder. Jeg skriver om pesten i historie og biologi :) -
tykke alfred
Forumindlæghvis i har læst tykke alfred ved i så hvorfor forfatteren linker til doktor Frenkensteen i historien? -
Dårligt snit ? Drop ud.
ForumindlægHej Studieportalen Jeg går i øjeblikekt på en stx uddanelsen og er i gang med mit 3 år, jeg er indstilelt til eksaminerne, osv. Mit problem er at jeg har fået nogle meget dårlige årskarrakterer, blandt andet nogle -3 og et par 00 og 02. Jeg valgte så at søge ind på et studenterkursus, hvor... -
Matematik bestået hvornår?
ForumindlægHej med jer. Jeg står i den kedelige situation at jeg er ikke er særlig god til matematik, hvilket også smitter af på mine karaktere i faget. Jeg har faget på A-niveau og har derfor lige været til skriftlig eksamen i det. Min egen vurdering af hvordan det gik er, at jeg tror det er ca. 50/50 om ... -
reeksamen på uni og pensumskift
ForumindlægHej. Hvordan fungerer reeksamenssystemet på universitet (fx KU) når der sker pensumskift? Eksempel: Antag at du har taget et kursus i Matematik. Du dumper de første 2 eksaminer, og har nu kun en sidste chance tilbage. Denne får du ved den almindelige eksamen til næste års kursus. Men til næste å... -
Differentialligninger - gør rede for....
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til skriftlig eksamen, og er løbet ind i nogle problemer. Jeg har rigtig svært ved differentialligninger, så håber der er en der kan hjælpe mig med nogle eksempler. Gør rede for at funktionen f(x)=e~x+x er løsning til differentialligningen dy/dx=y-x+1 Sådan... -
Mundtlig Matematik C
ForumindlægHej.. hvordan forbereder jeg mig bedst til den mundtlig eksamen? Jeg har set at der er mange fra min klasse og de andre klasser der har taget notater herfra :S Er det ikke snyd? For alle viser ikke hvad de har bag facaden og hvorfor er det folk bruger studieportalen.dk inspiration ? C+P ? afskr... -
Engelsk på uni
ForumindlægHej SU Jeg går på mit sidste år i gymnasiet, og i 2.g dykkede mit gennemsnit gevaldigt ned, både pga. dovenskab og personlige problemer, som også har resulteret i en dumpet eksamen i fysik. For at studere engelsk på KU er gennemsnittet på 7,2 og mit er lige pt. på 5,6. Påvirker den dumpet eksame... -
Fysikeksamen og rapporter
ForumindlægHej alle - hvorledes er det med en fysikeksamen og rapporter? Sæt nu jeg trækker vands varmekapacitet, skal jeg så blot fortælle om, hvorledes jeg fandt vands varmekapacitet, hvad jeg fik af resultater og lignende? Jeg skal ikke nødvendigvis have rapporten på mig under eksaminationen? -
Selvstudium stx
ForumindlægEr der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :) -
Karakter
ForumindlægJeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak. -
eksamensnit??
ForumindlægHej Er igang med at udfylde KOT skema. Idet der står at man skal skrive sit eksamensgennemsit, er det så det der så på ens eksamensbevis eller må man skrive ens snit gange med 1,08, eller er det noget universiteterne selv regner sig frem til? På forhånd tak -
Eksamensopgave til socialrådgiver 3 semester.
ForumindlægHej jeg skal skrive en opgave som skal have en problemstilling om udsatte børn og unge Jeg skal skrive en problemformulering og lave analyse til 2 artikler som handler om det emne jeg skal skrive om. Er der nogen som har arbejdet med sådan en opgave som kan hjælpe mig. -
Kosovo-Konflikten
ForumindlægVil nogen hjælpe mig med at læse dette igennem, for min lærer siger at der mangler "den røde tråd". Jeg kan ikke helt se hvordan jeg skal gøre det bedre.Indledning/ ProblemformuleringI 1998 blev Kosovo en prioritet for verdenspressen. Serbere og albanere kæmpede om et område som begge f... -
-3 i mundtlig?
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til matematik a mundtlig eksamen og lad mig sige det sådan; jeg er fuldstændig blank. Kan man få -3 til en mundtlig eksamen eller er 00 det laveste der kan gives? -
Antal eksamener?
ForumindlægSå vidt jeg har forstået skal man op i 10 eksamener i alt. Men den tæller den obligatoriske skriftlig engelsk eksamen man er til i 2.g med som en af de 10 eksamener, når man har engelsk på højt niveau, hvor man så får en skriftlig eksamen igen?Vh. Smizze -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Må man tage juice med til FSA læse/retskrivingsprøve?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl pga. vi har eksamen i morgen i læse og retskrivning (afgangseksamen), men jeg ved ikke om jeg må tage juice med (altås drikke under eksamen) ? Er der nogen, der har viden omkring dette emne?
