Matematik

-3 i mundtlig?

31. maj 2015 af AndersSkov14 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Sagen er den, at jeg skal til matematik a mundtlig eksamen og lad mig sige det sådan; jeg er fuldstændig blank.

Kan man få -3 til en mundtlig eksamen eller er 00 det laveste der kan gives?


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. maj 2015 af ke7

Mener kun at man kan få -3 hvis ikke man møder op. 00 gives hvis der ikke siges noget, men man lander allerede på 02 hvis bare man kan fortælle lidt :)


Brugbart svar (0)

Svar #2
31. maj 2015 af peter lind

Det er lang tid siden jeg har haft noget at gøre med karaktergivning i gymnasiet; men hvis en elev bare stiller sig op og ikke siger et ord eller ikke siger noget som helst rigtig, vil jeg give bundkarakter. En eksaminator vil normalt ikke være glad for at give bundkarakter, så vedkommende vil formentlig gøre meget for at undgå det.


Brugbart svar (0)

Svar #3
31. maj 2015 af Jerslev

#0: -3 vil blive givet, såfremt du ikke kan demonstrere, at du har lært noget som helst.

- - -

mvh

Jerslev


Brugbart svar (0)

Svar #4
31. maj 2015 af SuneChr

Jeg nægter da, eller måske ikke vælger, at tro på, man, som 3.års elev på A-niveau, kan være fuldstændig blank, som du skriver. Hvis dét er tilfældet, kan jeg ikke forstå, du er nået op i 3. klasse, og hvor lærerkollegiet ikke for længst har stillet spørgsmål ved egnethed for at fortsætte.
Man kan ikke være helt blank, med mindre man ikke har været til stede i samtlige 3 år.
Mange eksaminander ser, ved tanken om eksamen, tavlen visket helt ren, men opdager ved morgendagens grønne bord, at der alligevel står noget fornuftigt. Mon ikke vi selv har oplevet det en gang?


Svar #5
01. juni 2015 af AndersSkov14 (Slettet)

Fik 4. ;)


Skriv et svar til: -3 i mundtlig?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.