Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 17141 til 17160 af 102572
-
2. ordens diff.
ForumindlægEr lige pt. igang med løse en PDE.. Hvor jeg er gået i stå i så simpelt spørgsmål som hvordan man løser en 2. ordens diff, når D = 0 Ligningen ser således ud F'' - kF = 0 hvor jeg skal bestemme løsningerne for F, i forhold til de forskellige konstante værdier... F'' ... -
Kemi eksamenssæt
ForumindlægHejsa alle sammen.har problemer med opg del:c)d)e)OPG 3 TRIMETHOPRIM fra eksammenssæt maj 2003http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdfHåber nogen vil hjælpe!!tak på forhånd. -
pythagoras' sætning
ForumindlægJeg skal finde ukendte sider og vinkler i en trekant. Kan jeg bruge pythagoras' sætning når hypotenusen er større end en katete? Jeg for nemlig oplyst, at b = 8 og c = 6, formlen skal jeg bruge til at finde sidelænden a. På forhånd tak. -
3. g opgaven....
ForumindlægHej.Jeg skal til at skrive 3. års opgave i matematik...og regner med at få problemer med opstillingen i word. Er der nogen der har bud på nogle matematiske programmer der gør det nemmere at stille ligningerne og bevisførelserne pænt op????? Kommentar til hvordan selve opgaven kan stilles op er og... -
Afskaf idræt
ForumindlægEr der nogen der deler min holdning om at idræt burde afskaffes som obligatorisk fag i gym.? Hvorfor? Hvorfor ikke? -
rettelse
ForumindlægHeysa Jeg ville være meget glad, hvis I ville kigge på det evt. rette det.. B: Indsæt den rigtige form af do I følgende sætninger: 1. You do not look very happy today. 2. I did not sleep at all last night. 3. Our new neighbours do not have any children 4. People do not smoke so much any more. ... -
Hvilke STX fag skal man have for at kunne tage en psykologi uddannelse?
ForumindlægHej SP, jeg er lige begyndt på 1.g på STX, og jeg har et mål om at viderestudere psykologi, når jeg er færdig med mit gymnasie. Men jeg er i tvivl om hvilke fag jeg absolut skal vælge, hvis jeg skal videre på f.eks Århus Uni for at studere psykologi? Jeg er i tvivl om jeg skal gå fra Matematik C... -
Hjælp til basal oversættelse
ForumindlægHej gutter! På normalvis ville jeg ikke spørge, men jeg sidder og skriver opgave om den Amerikanske våbenlov, herunder også den 2. Amendment. Jeg er i tvivl om hvor vidt jeg skal oversætte den til dansk, eller lade den være på engelsk? Og i så fald, hvordan filan skal jeg helt præcist overrsætte... -
formel vers
Forumindlæg2 spørgsmål:hvad skal man vide om formel vers i kontekst til homer og odysseen??og hvad er forskellen på dramatisk ironi og tragisk ironi og hvilken gør sig gældende i ødipus??jeg takker som altid for den gode hjælp!!! -
Hjælp til forklaring
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er klar over, at dette spørgsmål har været oppe og vende utallige gange - alligevel mener jeg ikke, at der er kommet ét entydigt svar. Jeg står i den uheldige situation, at have dumpet skr. matematik B eksamen sidste år. Jeg fik 4 i mdt. årskarakter og 02 i skr. årskarakter... -
fodnoter i SSO
ForumindlægHey.\nVille lige høre hvor mange fodnoter i sætter i jeres SSO. \nJa jeg skriver jo i matematik, så alt hvad jeg har bygger på information fra bøger, men man kan jo ikke skrive fodnoter til alt...\nSkal jeg sætte fodnote ved alle formler jeg tager fra bøgerne?? Der er pænt mange, så det ville tag... -
Differentialkvotient af log(x)
ForumindlægHej. Jeg skal op til Matematik B eksamen i morgen, og er i gang med at rette de noter jeg har skrevet til mine eksamensspørgsmål. Mit spørgsmål går på de noter jeg har lavet til differentialkvotienten af log(x), heraf om min forklaring på hvordan jeg differentierer log(x) er korrekt og forståen... -
Vektorregning
ForumindlægHvis nogle ligger inde med nogle notater med vektorregning er jeg meget interesseret.Så hvis i har nogle indskrevne noter eller noget er i velkomne til at sende dem til [email protected] -
En sætning
ForumindlægSkal oversætte: Dit problem ligger ikke i dit udseende.. Your problem does not lie in your appearance. Er det korrekt? -
Roger Dean Kiser - The Bully
ForumindlægSidder med en opgave om ovenstående tekst ^ :-) Kunne rigtig godt bruge noget hjælp!! Tænkte om der er nogle der ligger inde med noter, analyser, andet??? Alt hjælp modtages med kyshånd! -
om resume?
Forumindlæghej allesammen. jeg skal lave en novelleanmeldelse. og har skrevet et resume. mit spørgsmål er: hvor langt skal et resume være, for mit resume er på 6 linjer ( 67 ord) (skrift;: 14) ??????? tak på forhånd :) -
eksamen
ForumindlægHej. hvis man afslutter en gymnasiel studentereksamen i 2008 tæller studieretningsopgaven med i de 10 eksimner man skal op i I alt og tæller AT eksamen både som en mundtlig og en skriftlig i de 10 eksaminer?? -
eksamen....
ForumindlægHej jeg skal til matematik eksamen her på tirsdag og torsdag og jeg ville bare spørger om man må have sine gamle noter med til færdigheds prøven. og hvad er det helt præcis jeg må med bringe til begge matematik eksamner? tak på forhånd :-) -
MIN LOMMEREGNER!
ForumindlægJeg går pt. i 1.G og skal på tirsdag op i skriftlig matematik (YES!)Efter jeg gik igennem pensummet og sad lidt med min lommeregner - TI-89 Titanium - fandt jeg ud af, at dens Sinus, Cosinus og Tangens funktioner fucker fuldkommen op :/ Eksempel:I min matematik bog står de i et eksemple, at man s... -
komplekse tal
ForumindlægHej,jeg sidder og læser op til min mundtlige matematik eksamen.Sidder med komplekse tal, og har lige problemer med at tyde dette: Et komplekst tal defineres som Z= a+bjZ ∈ C|a ∈ R ∧ b ∈ R Jeg forstår specielt ikke betydningen af "|"
