Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17161 til 17180 af 109300
-
HJÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej Alle kloge hoveder. Jeg har en trekant hvor skal skal finde længden af Medianen (Ma). Jeg har disse informationer. A=56,81* B=73,33* C=49,86* a=7,8cm b=8,5cm c=6,9cm Jeg vil meget gerne have hurtig respons:) På forhånd tak:) -
Uddannelse
ForumindlægHej jeg har valgt at søge i virksomheds kommunikation i spansk, men når jeg læste deres adgangskrav stod der, at man skal have historie på b, men jeg har haft historie på A. Gør det noget hvis man har historie på A og ikke B. -
opsparingssaldoen
Forumindlæghej der står i min opg at vis hvordan man kan følge opsparingssaldoen vha et skema /excel eller lignende (1+r)^n -1 A= b* ------------------- r mener de jeg skal finde b hver måned ligge man den i skema er det sådan de mener det -
reducér - har glemt det
ForumindlægHey.. har glemt hvordan man reducér helt korrekt!nogen der ka hjælpe? Reducér: (a+b)^2-a(a+2b) noget i den her stil?: a^2+ b^2 + a^2-2b? -
Reducering
ForumindlægJeg har glemt alt om hvordan man reducerer en brøk, men jeg har prøvet mig frem til noget. Kan det passe at (8a^3*b*a^-2)/((2b)^2) , kan reduceres til (4a)/(b). eller er jeg helt gal på den? -
Trigonometri
ForumindlægHej.. Er der nogen der ved hvordan jeg regner en trekants vinkler ud når jeg kun kender to sidder og en vinkel. Tænkte C = 90 grader og c=12,64 og b= 4,79 Hvis man nu skal finde vinkel B . er det så ik 12,64/4,79 Tan-1 = 69 grader ???? er det rigtigt -
bestem ligningen
Forumindlægbestem ligningen for den rette linje L, når A) l har hældningen -3 og går gennem P (1.5) B) L går igennem p (-3,1) og er parallel med ligningen y=2x+b -
Søger privat lektiehjælp..
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år, der har færdig gjort min 10.kl. og går på Produktionsskole nu. Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, da min drøm er at starte på HF næste år. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums n... -
Er dette korrekt oversat? hurtig svar bedes.
ForumindlægJeg har en lille tekst på dansk jeg har forsøgt at oversætte til engelsk. Er det korrekt oversat? Her er beskæftigelse og underholdning til mange timer. oversættelse: Here is activity and entertainment for many hours. Håber I vil hjælpe mig. -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
flertal af "walkman"
Forumindlæg1. Hedder flertal af "walkman" = "walkmans"? 2. En computermus hedder "computer mouse" på engelsk, men hvis der er flere computer mus, siger man så "computer mice"? (lyder lidt mærkeligt) -
lille eng. ordsprog til dansk
Forumindlæghvordan er det nu man oversætter: "Don´t fight it - go with it" til dansk?Jeg ved ikke om det er sådan ordsproget hedder på engelsk men det er i hvertfald hvad jeg kan komme i tanke om. -
Nogen der kender dette udtryk?
ForumindlægHej alle ; ) Er der nogen der kender en passende engelsk oversættele af følgende udtryk: at møde "et stykke pigebarn" Jeg har forsøgt med både internet og ordbog, men lige meget hjælper det. Håber i kan hjælpe ^^ -
American psycho
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive SRP om American Psycho, i fagene engelsk og psykologi. Vil gerne have et overblik over opsætningen samt inspiration osv. Er der nogen som har skrevet SRP om det samme, og vil sende det til mig? -
Terrorisme - "In both sorrow and anger
ForumindlægHej jeg har 24 timers forberedelse i engelsk og har trukket "In both sorrow and anger" Jeg har lidt svært ved at forstå den. Er du ikke sød at hjælpe mig :) http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,1083867,00.html -
Ordsprog - Søger en side hvor man kan oversætte
ForumindlægHej Jeg søger en hjemmeside eller andet, hvor man kan oversætte danske ordsprog til de tilsvarende engelske. Findes der sådan nogle sider? Har søgt Google igennem og ikke rigtigt fundet dem jeg skal bruge, har en ordbog men her kan jeg ikke slå dem op. -
9. Klasses eksaminer
ForumindlægHej. Jeg er på vej mod eksaminerne og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan de eksaminer foregår i 9. Klasse. Jeg skal op i dansk, engelsk, kristendom og fysik. Har i nogle gode råd til eksaminerne og hvad man skal læse op på? Mvh kinna -
Essay
ForumindlægHej Jeg er pige i 2g der har lidt udfordringer... Er der en der kan hjælpe mig med et essay. Mangler at forstå det grundlæggende I et engelsk essay. Jeg har enormt svært ved at lave et. Bor i Odense Byd gerne ind hurtigt -
Reducering
ForumindlægHej folk på studieportalen Kan i hjælpe mig med den her opgave? Det ville være guddommeligt :) P=(a+b)a+a+b / a2(a+1)-b2(a+1) -
Opg. A
Forumindlæg"Formuler en kortfattet definitorisk bestemmelse af nedenstående faglige begreber: -Det internationale samfund -Multipolaritet, bipolaritet og unipolaritet -Hegemono -U-lande, svage stater, kvasistater og failed states -Internationale normer -Terrorisme og terrorister -Slyngelstater -Teo...
