Søgning på: mediefag c eksamen. Resultater: 17161 til 17180 af 89230
  • LEJ EN HISTORIE LÆRER

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til historie eksamen (stx 3.g) d.27 trækker d. 26.. og jeg søger en historie lærer, selvfølelig mod betaling. Nogle der har lyst/kan hjælpe? Hilsen Christopher
  • Snyd?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal til fysik eksamen og har fundet en fantastisk disposition på nettet, som passer perfekt til mit emne. Men jeg er i tvivl om hvor meget jeg må bruge denne disposition? Altså er det i orden at kopiere de emner som dispositionen indeholder?
  • areal af parallelogram..

    Forumindlæg
    jeg vil høre hvad de mener med det sidste del spørgsmål i opgave 2 i nedenstående link??? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-1-MED .pdf?menuid=150560 det jeg ikke forstår er det tegn der står efter t..5???
  • Lysias' 1. tale

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan give nogle gode råd om hvad i vil snakke om hvis i trak et stykke fra "FORSVARSTALE I SAGEN OM DRABET PÅ ERASTOSTHENES" til en old-eksamen? Hvordan vil i analysere/fortolke den? Vil i komme med eksempler på de appelformer der anvendes i talen eller hvordan vil...
  • Opgave 3 maj 2005

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med sidste delopgave under opgave 3. Hvor man skal bestemme arealet af trekanten. Problemet er at mine krydsprodukter giver 0. Linket ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581SF.pdf
  • Kan ikke forklare.

    Forumindlæg
    Jeg har et stort problem når jeg skal forklare. Ingen forstår hvad jeg siger x/ Er et stort problem her til eksamen. Hvad kan jeg gøre? Hvordan kan jeg 'lære' at forklare? Nogle ideer?
  • Haster- Hjælp!!

    Forumindlæg
    Jeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe??
  • MUNDTLIG SPANSK!

    Forumindlæg
    Jeg skal op og trække spørgsmålet til min mundtlige spansk eksamen onsdag og sidder nu og læser. Men jo mere jeg læser, jo mere uoverskueligt bliver det hele. Er der ikke én som har nogle fif til at læse op til mundtlig spansk?
  • Strofe og modstrofe?

    Forumindlæg
    Jah så sidder jeg så med old eksamen og læser noter igennem. Her støder jeg på ordene strofe og modstrofe. Jeg har ikke skrevet noget som helst om hvad det er :( er der nogle der kan forklare hvad en strofe og specielt en modstrofe er? Gerne sådan detaleret.
  • Analyse af den kortfilm (Life is a bitch)

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg skal op i dansk mundtlig eksamen med kortfilmen "life is a bitch" Nogle der kan hjælpe med at analyse (vigtige ting) Mangler noget om budskabetm, lyd, beskæring og klip Jeg vil være takenemlig hvis der nogen der kan hjælpe mig
  • Tjek dansk

    Forumindlæg
    Hej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamen på STX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak
  • spørgsmål-ang.eksamen

    Forumindlæg
    HejSa Allesammen :) havde lige et kort spørgsmål ! .. Er der nogen der ved om man i 3års eksamen (STX) godt kan komme op i et stil emne som en 1eller 2-års elev har skrevet stil om ?? det tror jeg ikke, men vil bare lige være 100% sikker ..
  • er jeg dumpet?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis.
  • AT på andet år

    Forumindlæg
    Jeg har gennemført alle de eksamer jeg skal i år, jeg mangler bare AT årsprøven, den har vel ingen betydning overhovedet har den? Hvis jeg nu får 00 eller slet ikke dukker op, så kan jeg da stadig gå videre til 3. G ikke sandt?
  • Hjælp til Systemudviklingeksamen

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe eller ved hvor der kan findes hjælp til en eksamen i Systemudvikling. Med udgangspunkt i en case skal der laves: Klassediagrammer, ER-diagrammer, to SQL sætninger, aktør- og adfærdsmønster samt relationelle databasesskema. Mod betaling naturligvis.
  • trekantsberegning

    Forumindlæg
    hej nogle der kan hjælpe med den sidste opgave c)?
  • Specifik Varmekapacitet

    Forumindlæg
    Heysa jeg har et lille problem har lige fået mine første rapport for. Det drejer sig om at bestemme den specifikke varmekapacitet c. Jeg er nået til det led i rapporten hvor jeg skal skrive Teorien for c..Men forstår ikke helt hvad Teorien bag c er nogle er ? nogle der kan hjælpe mig lidt på vej
  • HJÆLP TIL Gammel eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Her derude. Jeg sidder og øve med gammel eksamensopgaver. Jeg har allerede lavet opgave a,b og c og prøver at løse den sidste opgave (d). Jeg har også forsøgt at arbejde videre med den, men jeg kommer ikke til en fornuftige løsning. Vil nogen derude hjælpe med forstå opgaven?? Opgaven lyder ...
  • Matematik: Hvordan skal de regnes ud?

    Forumindlæg
    Forstår virkeligt ikke de her opgaver? Hvordan regner man dem ud? .. Tak på forhånd :) Opgave 1. Tegn uden brug af støttepunkter linjerne med følgende ligninger (Udnyt betydningen af a og b): a) y = 2x + 1 b) y = ½x-3 c) y = x+4 d) y = 3x Opgave 3. En linje har ligningen y ...
  • Andengradsligninger

    Forumindlæg
    Hvordan løser jeg dem her? - sidder fast i dem. 1) c, når 1 er rod i 2x^2-3x+c=0. Bestem derefter den anden rod. 2) b, når -2 er rod i -4x^2+bx+24=0. Bestem dernæst den anden rod. 3) a, når 1 er rod i andengradsligningen ax^2-ax=0, løs ligningen. 4) a, når -2 er rod i ligningen ax^2+7x+14=0, ...