Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 17181 til 17200 af 135324
-
Brøk
Forumindlæg3*4 5/9 -
Edit
ForumindlægHar bare lige et lille forslag :)Det ville være rart hvis man kunne gå ind og ændre i et indlæg som man tidligere har skrevet, hvis man f.eks. opdager at man har skrevet noget forkert og lige ville rette det. Dette ville være meget lettere end hvis man skulle til at skrive et helt nyt indlæg der ... -
Cos og sin-program til ti-83
ForumindlægMin lærer fortalte os i klasssen, at vi godt måtte bruge programmer, som kan regne vinkler, sidelængder osv. ud, hvis man altså kender tre af tingene. Jeg har søgt en del på nettet,men jeg kan ikke finde noget. Derfor ville det være værdsat hvis der var en herinde, som kendte en god hjemmeside hv... -
Terminsprøver
ForumindlægHEj jeg skal have terminsprøver om 1 uge, og derfor vil jeg spørge om hvor man kunne få fat i Diktaer fra folkeskolens afgangsprøve eller noget lignende. På forhånd tak ! -
Hvad skriver I om i SSO?
ForumindlægHvad skriver I om i SSO?\nSelv er jeg 2.g39;er, så det bliver først næste år, jeg skal skrive den. Jeg har dog ingen idé om, hvad jeg vil skrive om, så kom med jeres idéer. -
Halve karakterer
ForumindlægHej allesammen,Jeg er nu ved at være færdig med 3.g, men jeg ville godt vide helt præcis, hvordan gennemsnittet af ens karakterer udregnes.Er det:studsnit=(årskaraktersnit + eksamenssnit) / 2, hvor overførte karakterer tæller med i eksamenssnittet!?Og hvordan tæller karaktererne hlavt i bl.a. idr... -
øv for studenter anno 2007!
ForumindlægEr det bare mig eller er den gamle reform begyndt at se lidt skod ud? jeg går lige i øjeblikket i 3.g. Altså nåede jeg lige at komme med på den gamle reform. Syntes selv dengang at det var fedt at jeg nåede det, men ville der ikke klart have været flere fordele hvis man ventede et år så man kom m... -
spørgsmål ang. jura -studiet
Forumindlæghey er der nogle, der ved om man har mange bøger på engelsk, når man skal til at læse jura? engelsk er nemlig ikke lige min stærke side, så det håber jeg ikke.. så har jeg lige endnu et spørgsmål: folk siger man har meget "ferie", når man læser på uni, fordi man har en masse pensum, der... -
Hvordan er mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal snart til eksamen og er lidt nervøs. Nogle der ved hvordan det kommer til at være? Altså er det mening man skal lave det hele på skolen og derefter fremlægge eller får man også tid derhjemme? -
Filosofi som valgfag C
ForumindlægEr der nogen med filosofi som valgfag på c-niveau, der vil sige nogle generelle ord om faget? Er der meget klassediskussion? Kan man selv bestemme nogle af emnerne? Er der skriftlig arbejde? Læser man originaltekster (oversat?)? Er det generelt et spændende fag, der stiller krav til ens selvstænd... -
underlige tal
ForumindlægTænkte om der er en forklaring på Når 0,5+0,3=0,8 hvorfor er 0,8+0,5 så ikke lige med 0,13? Bedes forklaret uden brug af tal. tak //DeciMat -
Elementarpartikel
Forumindlæghvad er en Elementarpartikel? Vær venlig at give et meget beskrevet svar, da jeg ikke er god på dette område. Thanks in advance:) -
SSO i blologi - protetiner
ForumindlægHej allesammen! Jeg har valgt biologi som det fag jeg vil skrive Større Skriftlig Opgave (SSO) i. Jeg skal i den forbindelse have fortaget et valg af emne og jeg havde tænkt mig at jeg kunne skrive noget om proteiner, evt. kolestol, for det har vagt min interesse. Mit spørgsmål er da om der er ... -
Bytte SRP til rettelser, desperat
ForumindlægHej folkens, jeg ved jeg ikke er den eneste som har sved på panden lige for tiden, da der skal afleveres SRP imorgen. Men efter at have læst Metro er jeg blevet lidt bange, for der stod at 2% af dem herinden mener at de dumper denne opgave. Jeg ved at jeg ikke er den eneste som ikke har lyst til... -
Fortolkning af konstanter i forskrift?
ForumindlægHej alle. jeg har en opgave hvor jeg skal fortolke konstanterne i følgende forskrift: y = 0,9149x + 20,032 første spørgsmål: hvad er konstanter? andet spørgsmål:hvordan fortolker jeg forskriften herover? hjælp hurtigst muligt, da opgaven skal afleveres imorgen. På forhånd tak -
signifikansniveau
ForumindlægHej, Er der nogle der kan hjælpe med opgave b? carolina -
Er jeg snotdum?
ForumindlægKanon overskrift til en debat! -
Skoleopsætning
ForumindlægHej allesammen Jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvordan jeres skoleopsætning er? Forstået på den måde, at der er folk der griber lektierne, undervisningen, afleveringerne osv.. anderledes an? Der er jo nogen der har ALT på computeren, andre bruger overhovedet ikke computeren osv.. Det vil... -
Opgave hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg er rigtig forvirret omkring denne opgave. Er der nogen der kan hjælpe Tak på forhånd -
Hjælp hjemmeregning
Forumindlæg1. 1 mile = 1,6 km Hvor mange miles er 80 km? 2. Familien kørte en anden vej tilbage til New York Turen var på 450 km og varede i 7 timer og 30 minutter . Hvad var gennemsnitshastigheden i km/t på tilbageturen? Please hjælp
