Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17181 til 17200 af 321608
  • Hans og sin - deres og sine

    Forumindlæg
    Hej med jer Der er jo en masse snak om hans og sin fejl, hvilket mange mennesker vist har svært ved. Jeg tænker umiddelbart, at samme regler må gælde for deres/sine? Fx "Hans og Grethe bad deres/sine venner skyde sig selv med et haglgevær" Her vil jeg umiddelbart mene, at det rigtige ...
  • Fortælleelementer??+

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan fortælle mig hvad fortælleelementer er?? På forhånd tak
  • rumkapløb... jeres problem stillinger??

    Forumindlæg
    har også valgt at skrive om rumkapløbet, men er gået lidt i stå med hensyn til problemstillinger, og er lidt nysgerrig for hvad nogle af jer andre der skriver om rumkapløbet har valgt at ligge vægt på ?? Skriver Historie/Biologi og har valgt at gå lidt i retning af hvorfor det var vigtigt at være...
  • Hvad skal man gøre??

    Forumindlæg
    Hvad skal man gøre hvis man får for meget sol? Det er min veninde som har taget for meget sol og jeg vil gerne hjælpe hende..
  • Trommehinde - Højttaler?

    Forumindlæg
    Davs! Virker en trommehinde ikke som en højttaler? Lyd sendes fra omgivelser til øret, hvor trommehinden vibrerer, og sender små impulser ind til øresneglen som sender det videre til hjernen? En højttaler virker vel efter omvendte princip, at der sendes små impulser fra cd afspilleren, som så ...
  • Hvor er det bedst at studere jura?

    Forumindlæg
    Kære folk. Hvad er bedst i forhold til jura? KU eller SDU? Jeg har hørt, at bekskæftligelsesmulighederne er ringe, hvis man vælger at studere på SDU. Er det en skrøne eller? På forhånd tak. :-)
  • egnet eller uegnet til gym

    Forumindlæg
    jeg går i 9. klasse nu. vi får snart af vide om vi er egnet til gymnasiet. jeg er bange for at jeg er uegnet. men jeg skal på efterskole efter 9 klasse. er der nogle der ved om det så er lærerne fra folkeskolen eller efterskolen, der skal sige om man er egnet eller ej? :)
  • Forsøg til SRP (Nedkøling af CPU)

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg sidder og skal finde ud af hvorledes jeg skal lave et forsøg til mit SRP-emne: "Nedkøling af CPU" Spørgsmålet ligger i, om det er muligt at lave sådan et forsøg, eller om man skal overveje noget andet?
  • matematik problem.

    Forumindlæg
    Jeg har lidt svær ved en opgave, så det kunne være dejligt, hvis en gad at hjælpe mig (: En efterspørgsel funktion f(x) er givet ved: f(x) = 1000 - 0,25x hvor x er prisen i kroner og f(x) er mængden i stk. a) bestem funktionsudtrykket for den inverse funktion På forhånd tak! (:
  • Hjælp MAT B. HURTIGT!

    Forumindlæg
    Hejsa! nogen der kan hjælpe med følgende opgave:
  • Terningformet ladning brosten

    Forumindlæg
    Hej kloge mennesker! Kan ikke forstå/finde ud af følgende opgave: En terningformet ladning brosten fylder 1,728 m3 Hvor mange brosten er der på hver led? -håber i kan hjælpe mig :-)
  • potensfunktion

    Forumindlæg
    Er der nogen der kender til formlen, som der skal bruges i denne opgave. Jeg kan godt finde ud af det, hvis det er i procent, men ikke tal
  • kontinuitet

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en opgave som jeg ikke helt kan finde ud af.. håber at der er nogen der kan hjælpe. Opgaven: Redegør for at f(x)=x^-2 +6x-1 er kontinuert. På forhånd tak!
  • fsa engelsk

    Forumindlæg
    hej, jeg søger en der kan hjælpe med tricks til fsa engels til terminsprøve. skal op imorgen.og er ikke særlig god til engelsk håber der nogen der kan hjælpe med tips og tricks???? tak på forhånd
  • Udbud og efterspørgsell

    Forumindlæg
    Hvilke forhold omkring efterspørgsel og udbud kan forklare at priserne på ejerboliger er steget mest i relativt befolkningstætte områder? Nogen der kan være behjælpelige med dette spørgsmål?
  • Konkurrenceform..?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe mig her..?? Hvilken konkurrencesituation/konkurrenceform vil i vurdere der er i branchen for skøndhedspleje: monopolistisk, differentieret oligopol osv? Håber der nogen der kan hjælpe.. Mvh Mette..
  • Talteori

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne have hjælp med følgende opgave:Lad a, b og c være hele tal, hvor a er forskellig fra nul. Antag, at a går op i b*c og at gcd(a,b)=1 (altså at a og b er indbyrdes primiske). Vis, at a går op i c.Er der ikke en rar sjæl, der gider hjælpe mig med at løse opgaven?
  • Er min opgave rigtig?

    Forumindlæg
    Et tal ganget med sig selv og derefter lagt sammen med det tal der er 3 mindre end tallet er lige så meget som tallet ganget med summen af 2 og tallet. x^2+(-2x^2)=x^2+2x^2 x^2+2x^2=x^2+2x^2 Skriv sætningen ved hjælp af variable.Overfladen af en kasse med to kvadratiske bunde beregnes ved at gang...
  • Kulturelle forhold | Købsadfærdsanalyse

    Kompendie
    Som forbruger er man generelt påvirket af samfundet omkring én samt hvilken kultur, man selv kommer fra. Hvis man er vokset op i et specielt nabolag med nogle specielle traditioner og værdier, så vil man have tendens til at have en anderledes købsadfærd end hvis man kommer fra den helt modsatte s...
  • Standpunktskarakter- Vudering?

    Forumindlæg
    Jeg er lidt skuffet over mine standpunktskarakter.. Men at få 1- 12 tal 3- 10 taller 9- 7 taller 5- 4 taller Dvs. en gennemsnit på cirka 6.9? Er det undermiddel, middel eller et overmiddel gennemsnit??