Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17201 til 17220 af 36230
-
Socialrådgiver?
ForumindlægHej jeg vil uddanne mig som socialrådgiver, men jeg ved ikke om jeg skal tage STX, HF, HTX, eller HHX. Hvilken vej vil passe/ vil være en god ide til min uddannelse synes i? Og hvilke studieretning passer til uddannelsen? Jeg har søgt indtil videre stx og hhx, men jeg vil spørge jer der har må... -
STX skal ha 11
Forumindlæghey hey...skal op i engelsk morgen.og skal ha 11 for at bestånogen gode forslag , hvad man skal sige for at få de 11 stykker ??mvh. Michael -
Terrorisme forklaret ud fra IP-teorier
ForumindlægHej alle, Jeg sidder med min SRP, hvor et af spørgsmålene er en undersøgelse af årsager til terrorisme ud fra IP-teorier. Jeg har valgt idealisme, realisme, neo-realisme og Huntington. Men hvis jeg skal være ærlig, har jeg virkelig svært ved at forklare terrorisme ud fra disse. Realisme beskæftig... -
diff.ligninger og radioaktivt henfald
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive SRP i matematik og fysik, og en del af min problemformulering lyder som følger. Jeg har lidt svært ved, hvordan jeg lige skal gribe det an, så ville blive meget glad for noget hjælp. Gør rede for, hvordan modellering af dobbelt radioaktivt henfald giver an... -
SIR-modellen
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for hjælp og det haster endda. Jeg har et par spørgsmål om SIR-modellen i matematik. 1. Hvad skal man hovedsageligt have fat i, i en SIR-model, hvis man skal bruge den til SRP, og hvad skal man derudover inkludere i opgaven. 2. Når man skal lave grafer... -
Gini-koefficient for USA
ForumindlægHej alle, Jeg skal i min SRP beregne gini-koefficienten for USA. Hertil har jeg brug for den samlede nationale indkomst af landet, altså hvor meget de forskellige samfundsklasser indtjener. Jeg kan ikke finde nyere tal for dette, har I nogen idé om hvor jeg skal lede? Og har jeg overhovedet b... -
Dansk Velfærds mod USAs
ForumindlægHej Allesammen. Jeg sidder og skal state på min SRP opgave inden længe, jeg tænkte på nogen som havde lidt inspiration til min problem formulering som lyder: Sammenlign den danske og den amrikanske velfærdsmodel find eventuelle fordele og ulemper, og se samtidig på hvad Obama vil ændre? Det vil... -
Opgave
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for som skal skrives på engelsk. Jeg er ikke særlig god til at skrive på engelsk, derfor har jeg fået hjælp med at skrive opgaven på engelsk. Jeg vil lige høre, er det snyd hvis man får hjælp med at skrive opgaven på engelsk selvom man løser opgaven selv, men får bare h... -
medicin på SDU
ForumindlægHej SP, Jeg er interesseret i at vide, hvor meget engelsk der indgår på medicinstudiet i Odense? Kan nogen fortælle mig noget om det? Jeg tænker nærmere på, om alle bøger er på engelsk, eller måske de fleste, eller ingen? Hvad med de foredrag der vil finde sted? Vil de være på engelsk? Alle?... -
RÅD!
ForumindlægJeg går i 3.g, og skal skrive SRP lige om lidt. Jeg har studieretningen mat-fysik-kemi. Jeg skal aflevere blanket med mit valg af fag og emne om en uge. (Jeg tror, at jeg vil skrive i mat A som sidefag, og fysik B som hovedfag) Men jeg føler virkelig ikke, at jeg har klar til det. Jeg har kigget ... -
Skrå kast med luftmodstand.
ForumindlægHej derude jeg skrive for at bede om en hjælpende hånd. Situationen er den at jeg har fået 4 i mi srp, den karakter er jeg bestemt ikke tilfræds med, så jeg håbede at der var en eller flere kloge hoveder som har forstand på matematik og fysik, der kunne læse den og give deres egen personelige be... -
vigtiiigt
Forumindlæghvordan siger man differentialkvotient på engelsk. Det haster, da jeg skal bruge det til min sro , min abstract på engelsk . -
Korte sætninger!
ForumindlægNogen der vil rette korte engelske sætninger, som er oversat fra dansk til engelsk?Tak -
Tæller terminsprøve hvis man har A-niveau?
ForumindlægTæller engelsk terminsprøven i 2. g på slutkarakteren hvis man har engelsk på a-niveau? -
OPTAGELSESPRØVE(UPV)
Forumindlægnår man skal op i engelsk, har man så tid til at oversætte sin tekst? og er det på hele på engelsk eller skal man forklare på dansk? -
klokken.
Forumindlæghej sidder her med en engelsk opgave som handler om klokken. hvordan var det lige man sagde 11:35 på engelsk? -
Hjælp til rettelse af opgave:-)
ForumindlægHej. Er der nogen, som kunne tænke sig at rette min engelske aflevering nu? Det er engelsk på A niveau :-) -
Poetry slam
ForumindlægHej.. nogen som har et godt engelsk poetry slam?? jeg skal finde et og fremlægge det i engelsk, tak på forhånd -
Enkelte danske ord oversættelse
Forumindlæghej, jeg skal skrive en engelsk opgave, men ved ikke, hvordan man siger problemstilling og problemformulering på engelsk? -
Heldet følger den bedst forberedte - men hvor kommer energien fra?
ForumindlægDet kommer sikkert ikke som en stor overraskelse at resultater som regel er ligefrem proportionale med den flid der er lagt for dagen som forberedelse. Men kender I det at man sådan set har tiden til at forberede sig, men det er et rent helvede at finde motivation til at gøre det rigtigt grundigt...
