Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17241 til 17260 af 42938
-
HASTERR til i morgen
ForumindlægHej jeg har skrevet en fransk resume til en tekst.Kan i rette den ? tak Aysha Le texte parle du un fille,qui s'appele Aysha. Dans un accidemt Aysha a le bassin fracture. Le ami du Aysha,stephane va voir Aysha tous les jours a l'hopital,et c'est Aysha tres heureux du. Si vous ... -
Det danske sprog historie
ForumindlægHej :), Jeg kommer fra Belgien, jeg studerer dansk, og naeste aar, skal jeg skrive min master thesis. Jeg skal oversaette en bog fra dansk til fransk( som ikke allerede har blevet oversat, naturligvis) og jeg vil gern arbejde om det danske sprog historie. Jeg havde laest "Politikens sprogh... -
Italiensk eller engelsk A?
ForumindlægHej gutter Jeg starter på STX efter sommerferien, og tror jeg tager fysik og matematik på A niveau. Det gymnasie jeg skal gå på har italiensk A som fremmedsprog. Jeg er ikke særlig god til fransk for at være helt ærligt, men har hørt at fem A-fag er meget hårdt. Jeg overvejer også at løfte engel... -
Rettelse af tysk
ForumindlægHej håber nogen som kan hjælpe med at rette min korte tysk tekst. Ich werde kurz darüber reden, was Sie für einen Zahnaufstellung verwenden und wie eine Prothese zu machen. In Fällen wenn Sie vermissen eine oder alle Zähne es wird eine Zahnaufstellung geschaffen werden. Anschließend verwendete ... -
film
ForumindlægHej ! jeg skal op i dansk 10. klasse mundlig og har trukket film som mit emne. Min lære anbefaler mig at tage en film af Anders Thomas Jensen, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge, imellem alle de mange film han har lavet. Selv har jeg set "De Grønne Slagtere" "Blinkende Lygter&qu... -
analyse og fortolkning af H C Andersens "Fyrtøjet"
ForumindlægHej Allesammen! Jeg skal op til mundtlig dansk og skal derfor aflevere en synopsis. Jeg har trukket kunst eventyr og har valgt at analysere og fortolke H C Andersens "Fyrtøjet", jeg er allerede godt i gang, men kunne godt bruge lidt hjælp, ved at i besvarer disse spørgsmål: Hvad er mora... -
3 eksamener 3 dage i træk?
ForumindlægHej Studi Jeg skal til 3 mundtlige eksamener 3 dage i træk, og har således ikke mulighed for at læse op på de 2 af dem, da jeg kun har få dage før den første af de 3 eksamener starter. Er der nogen, der kender til reglerne mht. hvor mange eksamener, man må have i træk (har ikke kunnet finde noget... -
Matematikaflevering
ForumindlægHej folkens. Jeg er stødt på en matematikopgave, som jeg skal forklar mundtlig til min lærer på en video. Jeg har søgt på en masse videoer, men de er alle sammen på engelsk, plus jeg fandt 2-3 videoer på dansk, men de forklarer det virkelig dårligt. Er der nogle af jer der kender en god hje... -
Tvivl ang. offentliggørelse af skriftlige prøver
ForumindlægHej SP, Jeg ved, at jeg spørger lidt dumt, men jeg håber alligevel, at nogen kan afklare hvad der menes her fra uvm.dk "14. maj 2024: Delvis offentliggørelse af prøveplan (sommertermin) Delvis offentliggørelse af prøveplanen for samtlige skriftlige prøver, samt de mundtlige prøver, der af... -
skriflig dansk 2004!
ForumindlægJeg vil gerne høre hvad i har fået? Det er formentlig de samme censorer som retter vores stile? Jeg plejer at få 9 eller 10 normal, men min eksamenstil gik et 6, godt var den ikke så god som normalen, men jeg mener absolut den er mere værd end 6 :S! Er i tilfredse med jeres karakter? Nedenstående... -
Hjæælp..
ForumindlægHej.. Jeg ville blive rigtig glad, hvis der var en der ville kigge min fransk oversættelse igennem, og tjekke den for fejl. Mange tak, MVH. Laura Fru Martin tilkaldte lægen, fordi hendes datter, Marie, havde ondt i halsen. Efter en omhyggelig undersøgelse forklarede lægen moderen, at det ikke var... -
Hvad betyder n`est-il pas? + overættelse
ForumindlægJeg har en lille oversættelse hvor jeg ikke helt er klar over om tiderne er korrekte. Der er mange immigranter i Frankrig. De er kommet, fordi der ikke er arbejde til dem i deres eget lnad; men deres tilværelse i Paris, for eksempel, er ikke altid nem. Deres arbejde er dårligt betalt, og folk res... -
Matematik dumpet eller bestået
ForumindlægHej Jeg har været så uheldig idag at være oppe til mundtlig matematik A og fik 00 fordi jeg simpelthen ikke havde styr på de beviser jeg skulle lave. Har også fået de skriftlige eksamen tilbage, hvor jeg fik 02 i Matematik Mit spørgsmål er nu hvor jeg har dumpet Matematik A har jeg så bestået M... -
Fra STX til IB
ForumindlægHej Går på STX 1g, med Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B. Jeg har tænkt lidt over at skifte til IB her efter sommerferien. Men jeg ved ikke om det ville være for svært at starte på 1ste år, uden at have haft en Pre-IB. I Engelsk fik jeg 7 mundlig - 10 skriftlig til eksamen i folkesko... -
HJÆLP TIL EKSAMENSFORBEREDELSE
ForumindlægHeej. Jeg skal til første mundtlige eksame, her om ikke særlig lang tid. Jeg skal i fysik mundtlig/praktisk, hvilket jeg er meget dårligt til - rent ud sagt. Vi har 3 overemner: Salte, syre og base, Magnetisme/elektremagnetisme ( når felter forandres), Alfa, beta og Gamma(partikler med ... -
Kan jeg ikke læse videre?
ForumindlægJeg afslutter STX på mandag, men jeg er meget i tvivl med hensyn til om jeg overhovedet kan komme ind på nogen videregående uddannelse. Angående matematik på A-niveau. Årskarakter: Her har jeg fået 4 i mundtlig matematik og 02 i skriftlig. Eksamenskarakter : skriftlig 00 og mundtlig 0... -
Hvornår er faget bestået?
ForumindlægHej :-) Blev student i sommer og skal til at søge ind. Nu er problemet bare, at jeg ikke ved, om jeg har bestået matematik på B-niveau eller ej? Har hørt så mange versioner om, hvorvidt et fag er bestået eller ej. Har endda skrevet til mit gamle gymnasie, og de siger, at jeg er dump... -
har i svar med sikkerhed
Forumindlæghej, jeg gå på HF, og idag er karakterne fra skriftlige eksamerne blivet lagt ind. men jeg havde spørgsmål vedr. matematik. matematik som helhed både skriftlig og mundtlig står hver for sig selv altså der stå. skriftlig 0,75= 4 mundtlig 0,75=00 altså hver af dem har en vægt på 0,75 dvs. ... -
kan i svar med sikkerhed vedr. karakter om man er bestået
Forumindlæghej, jeg gå på HF, og idag er karakterne fra skriftlige eksamerne blivet lagt ind. men jeg havde spørgsmål vedr. matematik. matematik som helhed både skriftlig og mundtlig står hver for sig selv altså der stå. skriftlig 0,75= 4 mundtlig 0,75=00 altså hver af dem har en vægt på 0,75 dvs. b... -
svar med sikkerhed vedr. karakter
Forumindlæghej, jeg gå på HF, og idag er karakterne fra skriftlige eksamerne blivet lagt ind. men jeg havde spørgsmål vedr. matematik. matematik som helhed både skriftlig og mundtlig står hver for sig selv altså der stå. skriftlig 0,75= 4 mundtlig 0,75=00 altså hver af dem har en vægt på 0,75 dvs. b...
