Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17241 til 17260 af 52201
-
HA (jur) og mat
Forumindlæghej, jeg har netop fået brev om at jeg er blevet optaget på ha (jur) (fra en standby-plads), det var ikke min første prioritet og derfor har jeg ikke undersøgt uddannelsen så meget (som jeg måske burde.. ) synes den lyder ret spændende men er lidt nervøs for hvor god man skal være til matematik ... -
Sammenligning
ForumindlægLæste at nogen engang havde oprettet et spørgsmål der gik på om nogen har noter hvor man kan se forskelligheder på f.eks. Buddhisme, kristendom osv. angående menneskesyn osv. Nogen der stadig har de noter? =) -
Message in a bottle - hjælp til engelsk stil (FSA)
ForumindlægHej alle! Har en engelsk stil for som jeg godt kunne bruge noget hjælp til og tænkte nogle af jer andre måske havde haft den før. Den skal handle om en pige der har skrevet "a message in a bottle" som en anden så finder. Håber i kan hjælpe mig med at få rettet grammatikfejl eller bare ... -
Vitaminer - vigtigste?
ForumindlægHej SP. Jeg sidder lige nu og skriver biologinotater til alt det vi har haft om indtil videre, for at få alle forløb ind i et dokument. Nu er jeg så nået til afsnittet omkring vitaminer i mine noter, og jeg undrer mig over, hvilke der er vigtigst? Bl.a. af B-vitaminerne, da jeg simpelthen ikke g... -
To sætninger.
ForumindlægHer husband doesn’t even know a thing about cooking The reason why it is not knows? The story begin when Joan was called by a friend. And why it is not begins? Thanks! :D -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg sidder med denne fejlsætning: If you have a family, that do not can support you, many things are difficult. Som jeg retter til can't i stedet for do not can, men hvad den grammatiske forklaringer er, ved jeg ikke. -
3 årsopgave. vigtigt spørgsmål
Forumindlæghejsa...tænkte på, hvis man nu får en rigtig dårlig karakter for 3 årsopgaven. har man så mulighed for at tage den om??? -
Odysseen FORM OG HEXAMETER !?
ForumindlægKære alle studieportal brugere :) Sidder med nogle noter til min Old eksamen, men forstår ikke min lærers noter. Håber I kan være mig behjælpelig :) Der står følgende: "Form for Odysseen: Verseformen hedder Hexameter, som består af 6 rytmiske enheder, nemlig 5 tre-stavelsesenheder og en af... -
Hjælp - psykologieksamen
ForumindlægHej med jer! Jeg går i 3.g på en STX-uddannelse, og skal snart op til mundtlig eksamen i psykologi på C-niveau.... Jeg ville bare høre, om der var nogle herinde, der har noter til oplæsning af de forskellige emner jeg kan trække: 1. Kommunikation 2. Gruppepsykologi 3. Forskellige psykol... -
Forbedrede til økonomistudiet
ForumindlægHej Jeg har søgt ind på økonomistudiet som førsteprioritet og håber på at komme ind. Det er to år siden jeg afsluttede gymnasiet, så matematikken er ikke helt så frisk som den kunne være. Jeg har inde på bookboon hentet bogen grundlæggende matematik for økonomer og starter med at læse i den. Ha... -
Lille engelskoversættelse
ForumindlægDen danske tekst:For 26 år siden holdt FN sin første miljøkonference i Stockholm. Men først i sommeren 1992 blev den fulgt op af endnu en konference i Rio de Janiero.Hvad er der så sket i det forløbne år? I den årlige rapport fra Worldwatch Institute i Washington står der følgende:"Skal Rio-... -
En oversættelse uden titel
ForumindlægHej folkens,Kunne lige bruge et par kritiske øjne til denne. Også bare hvis I har en lille rettelse, så bare kom med den. Alt er velkomment. På forhånd takThey arrive ten minutes after the beginning of the lesson. They did not do their homework, they have forgotten their books at home, they distu... -
Kort oversættelse - A niveau
ForumindlægKan godt bruge et par ekstra øjne :) Hvorfor handler den 40-årige mand ikke I H&M? “mænd er det sværeste af alt. De har ikke det gen, som kvinderne har. Mænd vil have hjælp af ekspedienten, som giver gode råd, mens mange kvinder handler helt på egen hand. Vi er faktisk lige begyndt en ny satsni... -
11 eller 13
ForumindlægHejJeg er en dreng på 16 der skal op til matematik eksamen på FS10 Neveau. Hvad skal der til for at få 11 eller 13? -
notater til alle tiders geografi?
Forumindlæghej...jeg ville bara vide om der var nogen som kunne hjælpe mig med nogle geografi notater, da jeg skal til mundtlig eksam...?på forhond tak :) -
præmisse til konjunktiv form
ForumindlægHej Kan dette udsagn negeres mere? P V (Q V - R) -
valgfag
ForumindlægHej SP Jeg skal til at vælge valgfag, som jeg skal have i 3.g I øjeblikket overvejer jeg enten psykologi C, mediefag C eller astronomi C. Jeg vil gerne score en god karakter (10/12) Astronomi indeholder jo en del fysik og matematik. Jeg har allerede fysik på B, og klarer mig godt til en 10... -
Tvivl om Mat på A niveau?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg skal tage Mat på A niveau eller bare afslutte på B. Jeg går i 2.g og jeg har Mat-B. jeg synes det er et utrolig spændende fag og jeg får rimelig gode karakterer. jeg får mange gange 10 i mine afleveringer og jeg er god mundtlig. Men matematik prøverne får m... -
jura og statskundskab
ForumindlægHej .. Er der nogen der kan svare på hvor meget matematik/økonomi der er på henholdsvis statskunskab- og jurastudiet ..? Hvor vil i anbefale at man studerer jura/statskundskab? Hvordan er lønnen typisk efter endt uddannelse ? Tusind tak!! -
Ide til emner
ForumindlægHej! Har i nogle ideer til emner med fagkombinationen MAT A og HIS A? Eventuelt også MAT A og SAMF B! Gerne med så enkel matematik A som muligt. Tak på forhånd!!
