Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 17321 til 17340 af 73261
-
KEMI!!!
ForumindlægHjælp, jeg skal op i kemi.... Det eneste fag jeg slet ikke ville op i...Er så nervøs, og skal igang med at læse i dag...Problemet er at vi har haft den værste lærer, og jeg har stort set ikke lært noget hele året....Jeg har det på et sprogligt B-niveau...Nogen der står i samme situation???? -
Iliaden
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle gode notater til Iliaden som de har lyst til at dele med mig? :)Er der nogen der har lavet en oversigt over Guderne og personerne i Iliaden - Og delt dem ind i henholdsvis Troja og Achaierne? Mvh -
Medicin - Bøger - Første semester - københavn
ForumindlægHvilke bøger læser man første semester i kbh på medicin studiet? Tak på forhånd? :) -
VEKSELSTRØM!!!ELLER KALK Er der nogen som har notater til vekselstrøm eller KALK!!
ForumindlægHar brug for notater til vekselstrøm eller kalk. Skal op i morgen!! -
fejlsætninger. HJÆLP :)
Forumindlæger der nogen der vil hjælpe mig med disse fejlsætninger? og også forklare hvad fejlen er, med gramatisk terminologi :) 1. There is no doubt about that new technology is going to be used. 2. She felt that there was'nt anything in the whole world that she didn't could do. 3. The steak... -
Skal der komma i den her sætning?
ForumindlægHejsa Skal der et komma før "at" eller kan det undlades? Er det meningen at robotten skal følge den sorte streg? På forhånd tak -
Sæbe og hårdt vand ???
ForumindlægHej derude Jeg har bare et spørgsmål til jer.. Er virkelig helt blank :( Hvilke eksperimenter kan man udføre om sæbe, hvor det har indflydelse på vandets hårdhed eller fjernelse af fedtpletter med sæben :s Er der nogen af jer der tilfældigvis har lavet en journal eller rapport om dette hvor sæbe ... -
Hva betyder?(OLD)
ForumindlægHejEr der nogen der kan forklare mig hvad maner betyder (oldtid)? -
geometri.....hjælp.
ForumindlægHej:) Jeg skal snart til terminsprøve i matematik. Hvordan er de lige man regner disse ting ud eller kan i helst give en formel: Trapez: Hvordan finder man højden i en trapez? Hvordan finder man a? Hvordan finder man b? Cirkel: Hvordan finder man radius Parallelogram: Hvordan finder ... -
Gode links (old)
ForumindlægHej, som profilen hentyder...Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget oldtidskundskab?Niveauet bør som minimum være equal gymnasieniveau. -
Engelsk oversættelse, rettelse :)
ForumindlægNogen, der vil rette min engelske oversættelse, især mht. komma?Danmark er i dag det førende land i verden med henyn til anvendelsen af vindkraft. Over 3.000 vindmøller er allerede opstillet, og tallet vokser støt. Europas største vindmøllepark, som ligger på den jyske vestkyst, der er det ideele... -
Lokale ekstrema ?
ForumindlægJeg sidder med denne opgave:jeg har en graf som er givet med f(x)=x^4-4x^2Beregn de lokale ekstrema?? Men jeg aner ikke hver de lokale ekstrema er nogen der kan hjælpe? -
Hjælp - er der en som kan huske reglerne for brug af THAT i engelsk grammatik?
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hurtig hjælp til at ridse reglerne for brug af THAT i engelsk. Opgaven lyder: "... reglerne for, hvordan man undgår, at en præposition(forholdsord) direkte efterfølges af en that-sætning" -
Varians gennemsnit Statistik
ForumindlægHej alle,Jeg har 100 obervationer fordelt på 20 stikprøver med 5 observationer i hver stikprøve. Jeg har regnet variansen på alle 100 observationer, samt regnet middelværdierne for hver af de 20 stikprøver og lavet varians på dem.Jeg kan ikke forklare hvorfor variansen på middelværdierne ikke er ... -
Einstein (citat)
ForumindlægHej.."..for så vidt matematikkes sætninger henviser til virkeligheden, er de sikre; og i det omfang de er sikre, henviser de ikke til virkeligheden."Albert Einstein, 1921Han modsiger jo sig selv i citatet, så kan ikke rigtig gennemskue, hvad han mener..nogen der ved det??på forhånd, man... -
Afstemning af reaktionsskemaer!
ForumindlægEr følgende reaktions skema afstemt korrekt? -
Hjælp til engelsk rettelse
ForumindlægJeg har lavet et kort essay om reality programmer, men jeg er lidt usikker på det jeg har skrivet? Så hvis i finder nogle fejl må i meget gerne rette dem, jeg har selv prøvet at kigge det igennem men jeg er ikke lige den største fan af engelsk:( håber i vil hjælpe:) -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHejsa\nJeg sidder her med en sætning jeg ikke lige kan få formuleret ordenligt. Håber der er nogen der kan hjælpe mig?\n\nI Miami, der endnu ikke var kommet sig efter de uroligheder, som fandt sted dér tidligere på året, var volden i England forsidestof\n\nPå forhånd tak -
søger råd til skriftlig dansk eksame
ForumindlægHeej , jeg skal op til skriftlig dansk eksame- ligesom mange andre herinde formoder jeg !! :) Jeg er dog kommet i tvivl om en helt banalt ting og søger en der evt. har en oversigt over hvike elementer fra undervisningen man kan inddrage i stile. Et eksempel til nyere tekster er self at kan man i... -
En sætning
ForumindlægJeg er i gang med en lille oversættelse, og har fået bøvl med en sætning, der lyder: "Det kan vel være lige meget"\nMit bud er "It doesn't matter" - synes selv at det er lidt mangelfuldt, men kan ikke komme på andre muligheder.\n\nPå forhånd tak :)
