Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 17321 til 17340 af 39512
-
Differential regning
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Find tangenten til grafen for f(x) = (4x) / (x^2+1) i punktet (o,(f(0)) og i (1,f(1)).. Håber virkelig der er nogle kloge hoveder.. -
Mat
ForumindlægHej! Jeg har lavet en opgave som jeg er rimelig meget i tvivl om, er der nogle der vil checke den?En persons kondital er fastlagt som den største mængde oxygen, personen kan optage pr. minut pr. kg legemsvægt.Kondital = Maksimal optaget oxygen i mL pr. minut / legemsvægt i kgSofie er 25 år og kan... -
HJÆLP..!!! hvad er velfærdsstatan ???
ForumindlægHejsa.jeg var så uheldig at få velfærdsstaten som mit problem emne... =( jeg kender ikke til det, så lidt hjælp ville være UPER =)plzzz hjælp en skole elev i nød ;) -
Redegørelse
ForumindlægHej Vi er næsten lige startet på dette emne, og jeg kan dermed ikke helt hitte ud af forklaringen/redegørelsen for vedhæftede opgave. nogen der kan hjælpe? mvh, Andreas -
fri kl 16:00
ForumindlægHej Alle! Nu har jeg gået på gymnasiet i 1/2 år, og synes efterhånden at det er meget svært at komme hjem kl 16:30 og begynde på at lave mine lektier :/ Jeg ved godt at der ikke rigtigt er noget jeg kan gøre ved det, men ville bare hører jer andre, som får så sent fri som jeg gør: "hvordan k... -
hjælp til mat.opgaver
ForumindlægJeg ved godt at folk ikke er herinde for at lave andres lektier, men jeg har virkelig brug for det denne gang!!!Jeg har 6 opgaver for til i morgen og kan max nå at lave 4 af dem, og hvis de ikke afleveres så får jeg fravær...Opg. 1) I et koordinatsystem er givet punkterne C(-3,2) og P(-7,5).Beste... -
Samfundskritisk digt om Danmark
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en perspektivering til to digte skrevet i romantikken, med fokus på fædrelandsfølelse og danskhed. Jeg tænkte derfor, at jeg ville lave en perspektivering til et digt skrevet i nyere tid om Danmark. Er der nogen der har et bud på et digt om Danmark? - det bør hel... -
funktion i trekant
Forumindlægi trekant ABC er vinkel C ret og linje BC=5 bestem AB( hypotenusen) som funktion af x, når AC=x har fået det til f(AB)=sqroot(x^2+f^2)er det ikk rigitgt nok???? -
Forkert opgavenummer
ForumindlægHey.. Jeg er lige kommet hjem fra Dansk skriftlig eksamen og har netop opdaget at jeg har skrevet det forkerte opgavenummer på.... Altså jeg har skrevet "Opgave 2" istedet for "Opgave 3" i sidehovedet. Jeg gik derfor med det samme ind på Lectio og skrev det til min dansklær... -
Mat A - Eksamensopgaver
ForumindlægHey..Jeg kunne godt tænke mig at øve lidt til den skriftlige eksamen (Htx - Mat A) der kommer snart. Jeg mener at have hørt, At opgaverne findes på undervisningsministeriet, men jeg kan bare ikke finde dem..Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? Evt. nogen af jeg der ligger inde med dem sel... -
Søger underviser i MAT A (Odense)
ForumindlægSøger en der kan undervise i Mat på A niveau, odenseområdet. Prisen kan vi altid snakke om :-), Skriv såfremt det har interesse. -
Om særlige vilkår
ForumindlægJeg har prøvet at finde noget om særlige vilkår på nettet..men har ikke kunnet finde noget egentligt svar..(kunne selvfølgelig bare spørge en lærer..men jeg tror at det ville være et dumt træt af mig. Så i stedet vil jeg spørge jer:Ved I om der er en "frist" på hvornår man skal have at ... -
E.T.A Hoffmann:
ForumindlægHej People.Håber der er en der gider være så sød at hjælpe mig med at rette denne oversættelse. Har både lagt den danske udgave og min egen oversættelse af den. Vil virkelig blive glad hvis nogen tog sig tid til at kigge den igennem.Nalle K. E. T .A. Hoffmann: Das Fraulein von Scuderi (1819) Nove... -
Hjælp til stil (ideer til emne og handling)
ForumindlægHej allesammen som i kan læse i overskrift skal jeg lave en Engelsk stil og det skal være en gyser, men så kommer det store problem jeg har virkelig ingen idé om hvad den skal handle om.. Så tænkte om i havde nogen gode ideer? -
mht. selvstuderende stx
Forumindlæghej, jeg har lige fået brev om at jeg er blevet selvstuderende. går iøvrigt i 3.g. har haft for højt fravær og manglende opgaver, hvilket jeg ellers havde tænkt mig at rette op på, så det er noget møj. ved ikke helt hvad mine muligheder er nu, om jeg skal tage mine eksamener til sommer eller ej... -
Gitterkonstant
ForumindlægAfstand fra Laser til Prik: 45cmGitter 33L/mmAfstand fra 0-1. orden 8,8Kan forestille mig at man vha. af noget trigonometri kan finde de ønskede værdier, men ved ikke lige hvordan. Først og fremmest ville jeg beregne gitterkonstanten, derefter bølgelængden. Men hvordan ved jeg jo ikke. Men er det... -
digt af Mikael Strunge
ForumindlægEr der nogle der har læst digtet "Plasticsolen" af Mikael strunge? Synes nemlig jeg er kørt lidt fast i det og skal analysere det til min danske stil. -
Hvad betyder....
Forumindlæghej...Er der nogle der kan fortælle mig hvad klassiske ideologier er? -
Seriøsitet...
ForumindlægHej...Hvordan definerer du seriøsitet? Altså her inde på studi.dkMalfoy -
1 opg om ubestemt integral
ForumindlægUdregn denne ubestemt integral:S (2x+7)(kvadratrod x^2+7x-3)dxjeg har problemer med denne opgave... hvordan skal man løse den?
