Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 17341 til 17360 af 92586
-
atomer - hvilke forsøg?
Forumindlæghej skal op i fysik/kemi på 9. klasses niveu, og har egentlig ret godt styr på det, især teorien, men ved ikke helt hvilke forsøg jeg skal lave, hvis jeg trækker emnet atomer? ved godt hvad et atom er og alt det der... -
efterårsferie, haha
ForumindlægHvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang? -
bøger til læreruddannelsen?
ForumindlægJeg skal begynde på læreruddannelsen sidst i august og ved at man skal bruge en masse bøger som man selv skal betale for. Er der en/nogen som har nogle bøger de ved man skal bruge som jeg evt kan købe? [email protected] på forhånd tak :) -
Så det snart eksamenstid
ForumindlægHallo allesammen (mest 3.g'ere)..Hvad håber i at komme op til i eksamen?? -
Tysk oversættelse - HJÆLP
ForumindlægNogen der kan se om disse sætninger er rigtigt oversat: Heinrich sover endnu - Heinrich ist noch schlafen. Familien står tidligt op - Die Familie stehen früh auf. Sabine og moderen sover ikke mere - Sabine und die Mutter schlafen nicht mehr. ... -
Tegneplade til håndskrevne notater/figurtegning
ForumindlægHej! Som overskriften siger, er jeg interesseret i at høre hvilken tegneplade i bruger til håndskrevne notater / figurtegning på jeres computer! Jeg er ikke den heldige ejer af en bærbar hvor man kan "tegne" direkte på skærmen, men har sat mit for at jeg skal igang med at bruge en tegn... -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
Mundtlig eksamen.
ForumindlægHej alle sammen. jeg har et problem. for det første er jeg kanon nervøs. jeg er ikke dårlig til matematik da jeg ligger med årkarakter på 10/7 men jeg har ingen anelse om hvor vidt jeg kan gå op til eksamen på mandag og give et godt resultat. jeg ville gerne have lidt fif til at virke mere sikker... -
Old eksamen
ForumindlægHaiiEr igang med at lave noter til old eksamen.. Vores pensum består af Ødipus, Theogonien (Hesiod. vers 104-210), Odysseen (9, 16 og 24 sang), Symposion og Kong kroisos (vers 7-27)..1)Er der nogen der har forslag til hvordan man bedst forbereder sig til eksamen?2)Hvad kan man kan perspektivere d... -
Eksamensnoter HJÆLP!
ForumindlægHalløj derude i det danske land!jeg har fået den glæde at skulle op til årsprøve i mundtlig samfundsfag, og vil derfor benytte lejligheden til at forhøre mig om der evt. er nogle som har nogle fantalastiske noter?Helst noget indenfor områderne: Politik, politiske ideoligier og evt. om bogen Fremm... -
Hukommelse ifm. humaniora
ForumindlægHej Jeg har et grundlæggende problem. Jeg kan simpelthen ikke huske, hvad jeg læser i de humanistiske fag, og jeg har meget svært ved at fornemme, hvad det er, man skal kunne huske til eventuelle eksamener. Skal man blot huske det overordnede, eller forventes det også, at man husker i detalje... -
hjælp til notetagning i 9.klasse
Forumindlæghej alle sammen jeg skal i 9.kl efter sommerferien og ville høre hvilket program i bruger til notater og hvordan i opstiller dem, så de er overskuelige og hurtige at læse igennem -
HTX VS STX
Forumindlæghvor er matematikken mest svær? på HTX eller STX? -
chance for mat
ForumindlægHvad er en chancen for at man kommer op i matematik mundtligt ? -
Memoir
ForumindlægJeg har et problem med Memoir. Jeg har lige updated min MikTeX-installation og siden da har memoir ikke fungeret. Den vil simpelthen ikke kompilere dokumenterne. Det er mærkeligt, for alle andre klasser kompileres fint. Ved det simpleste mulige eksempel \documentclass{memoir} \begin{document} Her... -
Har fortrudt!
ForumindlægJeg står i et kæmpe dilemma, og håber I har nogle gode råd. Jeg afsluttede 1.g i sommers og flyttede så skole her til starten af 2.g. Det gjorde jeg, fordi at klassen som helhed ikke fungerede så godt. Vi var nogle stykker der var enige om det, og derfor besluttede jeg mig også for at sige det,... -
Løs ligning
ForumindlægHej vil I løse denne her ligning således: 20-x=10 -x= 10-20 -x=-10 x=10 -
Hvilke sætninger er korrekte?
ForumindlægHer er et par sætninger på tysk, hvor man skal finde den korrekte sætning. Dem jeg har markeret med tykt skrift ville jeg mene er den korrekte sætning. Ville hører om det ser rigtig ud eller er der noget der kan rettes? På forhånd tak! a) Die Geschichte handelt von Rudi b) Die Geschichte von ... -
Vil I ikke være søde og kigge her?!
ForumindlægHey alle. Jeg har projektopgave i denne uge. Overemnet er "Frihed" og mit underemne er "afroamerikanere". Men problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad mit produkt skal være? Hvad tror I kunne være et godt produkt? -
blondine i nød
ForumindlægVirksomheden X-Pe A/S startede 1.januar 1993. Omsætningen har de første 12 år, virksomheden har eksisteret, vist en udvikling, der kan beskrives ved funktionen R(x) = -0,04x^4+0,5x^3+0,5x^2 , x er tal i intervallet ]0;12] hvor x angiver antal år efter virksomhedens start. Omsætningen R(x) op...
