Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17341 til 17360 af 321608
-
Malaria
ForumindlægEr der nogen, som har et link/kan givet et link til en fornuftig hjemmeside, hvor det udførligt og overskueligt står ALT omkring malarias smitte fra myg->menneske->myg osv.På forhånd tak :D -
Hvor meget spiser man
ForumindlægHejsa Jeg sidder her og har virkelig brug for svar. Jeg har søgt hele nettet igennem, uden held. Er der nogen derude som kan svare mig på hvor meget et menneske gennemsnitligt spiser om dagen? -
HJælp - Sandsynlighed
ForumindlægHej jeg håber i kan hjælpe med følgende opgave, da jeg ikke selv kan finde ud af det. Du kaster med to terninger og lægger øjnene sammen. Hvad er sandsynligheden for at få: Et lige tal? Et ulige tal? Et kvadrattal? Et primtal? Et tal større end 1? Du skal tegne et tælleretangel. Det er tilstrække... -
Økologi - købsadfærdstyper
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skriver en opgave om en lille økologisk virksomhed. Virksomheden udbyder et stort udvalg af økologiske produkter såsom økologisk hudpleje, makeup, babypleje og rengøringsmidler. Samtidig forhandles lækre delikatesser og vine. Men jeg er låst fast i købsadfærdsyper. Er der ta... -
Excel Regneark
ForumindlægEr der en, der ved, hvordan man kan skrive denne formel ind i excel, så man kan lave et skema, hvor man indtasterne et tal, og så regner man excel selv tallet ud i formlen? k_2n = sqrt(2 - sqrt(4 - (k_n)^2)) K_2n = 2K_n / (2 + sqrt(4 + (K_n)^2) Det drejer sig om begge formler, men nu er det ... -
Definitionsmængde?
ForumindlægJeg har mat på a-niveau og skal jo snart til eksamen.. Men jeg har stadig problemer med at bestemme "noget så enkelt" som definitionsmængden.Er der en der kan forklare mig hvordan man gør... Hvis jeg fx har dy/dx=(2x-5)/y, ySå bestemmer jeg forskriften for f til at være:f(x)=-kvadratrod... -
væksthastighed
ForumindlægI en model for den fremtidige udvikling af atmosfærens kuldioxid-indhold Q (målt i mia. tons) antages det, at væksthastigheden for kuldioxid-indholdet er givet ved dQ/dt = -3+5*1,02^t , hvor t er tiden målt i år efter 1984. a) Hvornår er væksthastigheden tre gange så stor som i 1984? Jeg gå... -
Riesman
ForumindlægHey, nogen der kan fortælle mig noget om Riesman? Blandt andet noget uddybende om, hvad der menes med, at mennesket handler afhængigt af det samfund man vokser op i. På forhånd mange tak, -
Variabel <3
ForumindlægHej med jer skønne mennesker! Kan en af jer være behjælpelig og fortælle mig hvad der er den afhængige og uafhængige variable? evt. forklare mig det... Det drejer sig om den her funktion: y=1,3902+99110 -
astrologi
Forumindlægjeg så et program om astrologi på Viden Om og jeg kunne ikke lade være med at tænke på om det passer Det er jo ulogisk at man kan afgøre et menneskes liv på baggrund af fødselsdato eller håndaftryk. -
VÆKSTHASTIGHED
ForumindlægHvad fortæller tallet 1,011 om udviklingen i antallet af insekter? Kan ikke komme videre med spørgsmålet -
det moderne gennembrud
Forumindlæghvordan kan man se at teksten er skrevet i det moderne gennemnrud?? -
parabler
ForumindlægKan simpelthen ikke finde ud af at aflæse de her 2 parabler. Er der nogen søde mennesker som vil guide mig? Har vedhæftet dem i en fil. -
rumfang
Forumindlæghej mennesker jeg har brug for hjælp jeg skal regne rumfanget ud på en kugle der væger 4 kg og massefylden er 7,88g/cm3 jeg kan ikke finde ud af den:) -
Korrektur læsning til en kort tysk dialog?
ForumindlægHej jeg har fået opgave at skrive en dialog mellem to mennesker på et læreværelse. Jeg er noget usikker på grammatikken, så er der ikke en, der kan hjælpe til her? -
HJÆLP!!
ForumindlægHej er der nogle søde mennesker derude, som kan fortælle om Obamas nye hjælpe pakke er baseret på stram eller lempelig finans politik? :-) TAK på forhånd!! -
Fristelse
ForumindlægEn der kan svare på dette spørgsmål? Hvorfor forholder religionerne sig til mennesker og fristelse? begrund dit svar. -
Snedronningen
ForumindlægJeg sidder med en stor opgave, og skal svare på, hvordan menneskerne/kulisserne påvirker Gerda i snedronningen??? Nogen der kan hjælpe? -
Opskriv et afstemt reaktionsskema for den fuldstændige forbrænding af pentan
ForumindlægHej søde mennesker :-) Er der nogle, som kan hjælpe mig med denne opgave? Opskriv et afstemt reaktionsskema for den fuldstændige forbrænding af pentan. -
Haster!!!!
ForumindlægEr der nogen søde mennesker der lige kan hjælpe mig med at rette en lille tekst spansk? Den er altså meget kort(:
