Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17381 til 17400 af 77388
-
Gymnasier
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og skal til at vælge et gymnasium, jeg har været lidt rundt omkring, men har ik rigtig fundet så meget. Jeg kunne godt tænke mig et gymnasium, der både var matematisk men også lidt musisk, og det skal gerne ligge i københavnområdet. Er der nogen der kan anbefale et godt ... -
er den lavet korrekt :)
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet min fysik rapport som jeg ikke er helt sikker på om er rigtig lavet :) Gruppe: Emil, Peter v. og Enver Formål. Det er øvelsens formål at vise hvordan man kan måle tyngdeaccelerationen (g) ved at studere et faldende metalrør. Under metalrørets frie fald regner vi med... -
Dumpe 2.G
ForumindlægHej, Hvis man har fået lutter dumpe karakterer i 2.g, både i års og i prøve/eksamen. Kan man så godt droppe ud og tage HF? Selvom man ikke har taget 109;ende klasse? Det skal lige siges at vedkommende er 17 år! -
vedr. karakterer
Forumindlæghejsa!ville bare høre om nogen ved at, hvis man har to 03-taller.. hvor meget det vil trække ned hvis man normalt får 8 taller i de fleste fag og et par 9 og 7 taller..kan det risikere at man dumper med de to 03? -
Ligning..
ForumindlægJeg er en pige der går i 8. klasse, og har en ligning der driller! x-9=½x-1 1 Hjælp mig (: -
Matematik
ForumindlægOpgaven lyder sammenlign de to boksplot som viser fordelingen af point i klasserne a og b i samme prøve - Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal vise det og hvad jeg skal skrive osv. nogen som kan forklare mig det? -
Hvad gør jeg???
ForumindlægJeg har nu fået karakterer i Samfundsfag C, som vi selvfølgelig kun har haft i et år. Jeg har fået 4, hvilket jeg synes er yderst urimeligt, da jeg var en af de mest aktive i klassen, med de bedste svar. Jeg er yderst utilfreds, og har altid haft ideén om, at min lærer ikke kunne lide mig. Hvad... -
Hvad skal jeg!!!
ForumindlægHej jeg går i folkeskolen har lige fået mine eksamenskarakterer men de er ret dårlige har dumpet i dansk (jeg kan godt komme ind da mit snit ligger over 02)men jeg vil gerne på stx efter ferie og det kan jeg også fordi jeg er blevet ærklret uddannelses parat og der havde jeg faktisk fået 4 i dans... -
Kemi 0-b
ForumindlægGod aften. Ifm. tilmelding til kemi 0-b her til 2024 ønskes tips og tricks mht. studieteknik, den mundtlige eksamen, relevante opgaver, samt hvilket emne jeg eventuelt kan kaste mig over her til jul som en lille introduktion. P.t. rækker mit vidensniveau til at kunne genkende forskellen på en syr... -
Mat A på eng.=> Medicin?
ForumindlægHey folkens....Jeg starter på IB efter sommerferien, hvor jeg har valgt Math Higher som på papir svarer til Mat A-niveau, men som i virkeligheden er nærmere Mat A+.Jeg har valgt det, da jeg gerne vil ind på medicin...Men problemet er, at jeg er ret nervøs over om jeg kan klare Math Higher (og en... -
911-konspiration- vælt dit ignorante verdensbillede
ForumindlægGRATIS lecture på engelsk fra anderkendte videnskabsmænd.http://www.scholarsfor911truth.org/Se fysiker Steven Jones, der viser at regeringen i USA er medskyldige hvis ikke direkte årsag, download og vis det til din fysiklærer(hvis du tør):http://www.911blogger.com/2006/02/dr-steven-jones-utah-sem... -
Standpunkts beregning!?!?!
ForumindlægHej. Jeg er en dreng som går i 1.g på HTX. Vi fik standpunktkarakterer for flere uger siden, men har spekuleret over hvordan man beregner ens gennemsnit ud, fordi har hørt nogle fag vægter lidt, mens nogle fag vægter meget osv??!? Kan i ikke hjælpe mig med gennemsnitberegning!?!? Fysik "... -
Gennemsnit
Forumindlæghvis man er oppe til eksamen i et fag i gym. tæller så både årskarakter og eksamen, eller er det kun eksamenskarakteren? -
3.G næste år!
ForumindlægHej Da jeg grundet nogle dårlige skriftlige eksamer og derfor er rykket en del ned i snit har jeg valgt at tage 3.G om, men hvorhenne har de samlet den gamle reform til næste år? Jeg bor i KBH området.. Er ikke så vild med at tage et studenterkursus da det er 2 år. BlackBetty -
Må en sensor gøre sådan?
ForumindlægJeg ved godt at det er et lektiehjælpsforum men jeg kunne virkelig godt bruge en andens perspektiv lige nu. Hvis det ikke er i orden at jeg skriver det her så slet endeligt. :) Okay, så jeg var oppe til eksamen i dag, og personligt har jeg aldrig oplevet noget af den slags som skete i dag. Alts... -
Sikker vej til gode karakterer!
ForumindlægWhat Makes 100%? What does it mean to give MORE than 100%? Ever wonder about those people who say they are giving more than 100%? We have all been to those meetings where someone wants you to give over 100%. How about achieving 103%? What makes up 100% in life? Here9;s a little mathematical fo... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Breivik sagen? Hjælp til hvad problemet kan være hvorfor han gjorde det?
ForumindlægHey. Som alle der går i 9 klasse. Ved i at i har projekt uge som gælder til karakter til eksamen. Jeg har valgt emnet terror og er gået i synsvinkel på Breivik sagen. Jeg skal finde imorgen til hvad jeg tror kan være problemet hvorfor han gjorde det? Lad os sige f.eks. "Inspiration af Al... -
klage eller ej?
ForumindlægHvornår bør man klage angående sin eksamen? Jeg var oppe i samfundsfag, men er meget utilfreds med min eksamen. Min lærer sad og løj overfor censor, han sammenlignede mig meden anden i min klasse, der lige havde været oppe - da han skulle give karakterer. Og desuden kom jeg ind på alle spørgsmål... -
Unge & Kriminalitet
ForumindlægHej alle sammen ! Jeg er igang med projektopgave her i 9. klasse, og ville lige høre om i havde noget info om unge og kriminalitet? Gerne hjemmesider med statistikker osv. Jeg håber meget i kan hjælpe, jeg har brug for alt den hjælp jeg kan få ! Tusind tak . Mvh. Sophie
