Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17381 til 17400 af 95434
-
SRP valg af fag
ForumindlægHejsa! Jeg har nu søgt lidt rundt omkring og kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg vil skrive om i SRP (eller hvilke fag jeg skal vælge.) Har matematik og kemi A og så Fysik på B. Nogen der har nogle ideer de vil dele? Evt. en opgave til inspiration? -
Trekanter
ForumindlægNogle der kan hjælpe med b og c? -
Optaget eller ej - 2008
ForumindlægHej Alle Så er det i morgen vi får svar :D Men vil høre om man allerede kan se adgangskvotienterne i dag kl24.oo. Hvis ja, på hvilke hjemmesider www.kot.dk eller ug.dk eller de enkelte udd. ins.? -
HHX, HTX, STX
ForumindlægHvad er forskellen egentligt på disse tre gymnasiale uddannelser? (Hhx, htx og stx). Jeg er selv (nærmest) helt overbevist om, at jeg vil tage på det almene gymnasium - men jeg er stadig nysgerrig efter hvad der foregår på de to andre. :-) -
omskriv en række som potensrække
ForumindlægBetragt rækken ∞ ∑ (x+2) ^n / n! n=0 a) Omskriv rækken som en potensrække. kan ikke forstå det selvom jeg har læst og læst. måske en der kan forklare hvordan det skal gøres? -
toppunkt for parabel
ForumindlægHej, Jeg har en opgave jeg har lidt problemer med. Bestem konstanterne b og c, så (3,5) for grafen for f(x)= -x^2 + bx + c -
Løsning af differentialligning
ForumindlægHej brugere på studieportalen Jeg sidder her og prøver at træne til studentereksamen i matematik for 1-årig forløb til A-niveau. Jeg træner eksamenssættet fra 21. maj 2004 (2004-8-1), og er stødt på nogle problemer undervejs. Jeg håber at nogle kan hjælpe mig, så jeg kan øge min indsigt til eksa... -
Hjælp til eng stil.. please
ForumindlægHey alle er rigtig dårlig til eng og ville lige høre om der er nogle der har nogle rettelser til min stil.. er ikke skrevet i en køre, men delt op i nogle emner... så jeg ved godt at en normal stil er lidt mere flydende men det er mere stavefejl jeg har brug for hjælp til.. mvh Nadal.. MARIONETTE... -
Matematik-HJÆLP
ForumindlægHej. Skriver her, da det måske var et sted hvor man kunne få hjælp. Situationen er den at jeg til sommer skal afslutte matematik på niveau B, HHX. Jeg går på skole i helsingør, så hjælpen skal gerne komme fra området heromkring. Er lidt på bar grund og kunne derfor tænke mig at arbejde struk... -
AAB College?
ForumindlægHej Studis :) .. Jeg har taget et friår efter min 10.klasses eksamen og min tanke er nu at starte på gym med fornyede kræfter og glæde. Nu er det således, at jeg gerne vil fortsætte med at spille fodbold på højt plan samtidig med at jeg studerer, og derfor er jeg meget interesseret i at høre, o... -
Skal jeg klage?
ForumindlægJeg har i skriftlig fransk fået 10 for mine afleveringer hele året igennem. Jeg har i løbet af skoleåret fået 4 eller 5 10-taller, men i den sidste aflevering inden årskaraktererne fik jeg kun 7 for min aflevering. Jeg tænkte at jeg nok ville få 10, men det var ikke tilfældet. Han valgte på baggr... -
Omeksamen/klage i 3.g. mat eksamen?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 3.g. og går på matematisk linje, hvor jeg har matematik på A-niveau. Jeg har netop været til studentereksamen i mundtlig matematik, hvor jeg fik et 6-tal. Jeg føler selv at jeg kan mere end 6, hvilket også min årskarakter afspejler. Jeg ville høre om der var nogen som vidste... -
Problemformulering
ForumindlægHej derude.. jeg har til opgave at skrive en samfundsfaglig synopsis, hvori jeg skal belyse hovedemnet "Økonomi og Velfærdsstatens udfordringer". Derudover skal jeg anvende nogle af de tildelte bilag, som i store træk beskriver hvordan krisen er opstået eller hvordan den har påvirket ... -
Eksamenssammenspil - hvilken sang???
ForumindlægHej alle sammen! Ja, som overskriften siger.. Jeg har musik på A-niveau og til sommer skal vi spille til eksamen hvis det bliver trukket. Men vores gruppe kan virkelig ikke finde en sang! Vi har to guitarer, klaver ell. keyboard, bas, trommer, percussion, kor og hovedvokal. Vi leder lidt efter e... -
vedr. karakter
Forumindlæghavde et spørgsmål vedr. karakter. jeg har nu matematik på B niveau men vil læse vider altså supler til A, lig nu har jeg bestået mundtlig delen og fik 4, men ved ikke om skriftlig delen. i tilfælde hvis jeg ikke bestå skriftlig delen, kan jeg stadig supler til A. eller ikke??? og karakternes væg... -
Niveaukurver
Forumindlægf(x,y) = x^4 - 2x^2y + 2x^2 + y^2 -2y +1 vis at enhver kurve givet ved y = x^2+k hvor k er en nivau kurve for f. Skitser kurverne svarende til k = 0, k = 1 og k = 2. og angiv funktionensværdien for f på enhver enkelt af de 3 kurver. hvordan løses denne opgave? aner ikke hvad en niveau kurve er. -
Søger biologilærer - mod betaling
ForumindlægHej :) Jeg går i 3g på gymnasiet og skal op i (24-timer eksamen) biologi på B-niveau om ca. 10 dage. Da biologi ikke ligefrem et mit yndlings fag, ville jeg høre om nogen herinde kender en biologilære jeg evt kan kontakte eller om der er nogen herinde som har mulighed for at hjælpe. Ville gern... -
Engelsk A - mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg skal snart op til engelsk mundtlig eksamen, og har læst op på det meste af det som der er at læse op på. Så nu ville jeg egentlig gerne bare øve eksamens situationen hvor jeg trækker en ukendt tekst, problemet er bare at jeg ikke lige kender en ukendt tekst, på 3-6 sider, som svarer til ... -
NatBas på RUC (Sontas)
ForumindlægNatBas er en naturvidenskabelig grunduddannelse på Roskilde Universitets Center (RUC). Den tager 2 år, hvor haævdelen af tiden går med projekter, og den anden emd kurser. Du skriver i alt 4 projekter inden for forskellige aspekter af naturvidenskaben og samfundet. De har i alt 8 kurser som du fri... -
HASTER ;D
Forumindlæghej ;D jeg har en fysik fremlæggelse for til mandag d.15 september/ imorgen. og jeg kan ikke finde ud af det jeg har om kalium ;/. jeg skal svare på de her spørgsmål; Kemisk betegnelse Placering i periodiske system Opdagelse Egenskaber Smelte- og kogepunkt Metal, gas, fast stof Hvad bruges det ti...
