Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 17381 til 17400 af 119569
-
Økonomi
ForumindlægHej Hvis man gerne vil læse økonomi på KU. kan man så komme ind med snit på 5,2 samlet og på snit 6.0 i matematik? -
Engelsk stil
ForumindlægHey ville blive ovenud glad hvis nogen gad rette og læse korrektur. På tusind tak hvis nogen meget venlige sjæle avde tid I think it’s great for the international economy that so many young students want to be self starters. I know that not all projects are going great. But some of them do ... -
Vektorer: projektion, skalarprodukt og længde
ForumindlægHej Kan nogen hjælpe mig med denne opgave eller i hvert fald med at få hul på den? Om to vektorer a og b gælder at: længden af vektor a = 7, længden af vektor b = 3 og a*b = 2 1) Beregn længden af projektionen af a på b En vektor v er bestemt ved v = 4a + 5b 2) Beregn a*v 3) Beregn længden af... -
Hjælp!! :)
ForumindlægHej alle jer herinde på SP.dk Jeg tænkte om der kunne være nogle af jer rare mennesker der kunne undvære nogle gode noter til: 1) Matematik niveau C - A 2) Kemi niveau C - B 3) Fysik niveau C - B det kunne være super fedt hvis I havde nogle gode noter, da jeg skal til at supplere overstående f... -
Isoléring
ForumindlægHej derude. Har et lille problem med en matematik opgave: Isolér T i formlen V = b*T^a Det haster lidt, tak på forhånd :-) -
Hjælp.. det haster
ForumindlægJeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå.... -
Sonnet 18
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med dette..Skal skrive opgave sonnet 18, er der nogler der har nogle noter til denne sonnet? -
tysk... PLease
ForumindlægHejsa..!!Har lige et spørgsmål. Har valgt tysk næste år på højt niveau, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan eksamen foregår...Endvidere er det rigtigt, at man får en ukendt tekst som man skal oversætte inden i forberedelseslokalet-ligesom som på obligatorisk niveau...?Hvis ja, må m... -
Ruducer
ForumindlægHej jeg ville lige høre om i kunne hjælpe med en enkelt lille matematik opgave: (Kunne godt tænke mig hele reaktionen) = (a+b)^2-a(a+2*b) -
tangenten
ForumindlægHej alle sammen. Der der en der har lavet eksperimenterende forløb, som hedder " Hvordan finder man tangenten?" Jeg vil gerne bruge den som et eksempel. På forhånden tak -
2g
ForumindlægHej ved i hvor mange eksaminer man skal har inden man går ud af 2.g? er det 2 eller 3? -
1g eksamensprøver.
ForumindlægEr der nogen der har nogle gamle prøver fra eksamen, altså uden resultat. Er der nogle der kender en side hvor man kan hente opgaver ned gratis? Evt også den der skal vare 1 time. Ville være god forberedelse. Jeg går i 1g. -
Årsprøve i engelsk?
Forumindlægfår man så også 24 timers Forberdelses. ? eller sådan noget... -
Litteære artikel "Om Tommy"
ForumindlægHej alle! Nogle der har skrevet en Litteære artikel om en tekst, der hedder "Om Tommy" ? Eller evt. kender nogle? eller har har hentet sådan en opgave? På forhånd tak! Kan bruge al hjælp! :) -
optagelse
ForumindlægHej folkensDet er sådan at jeg har i 1.g haft mat på b-niveau, men jeg skal læse 2.g og 3.g i udlandet og har valgt matematik på et niveau der svarer til a i danmark (nærmere a+ faktisk).Men problemet er, at selve studiet er ret krævende og nogle andre elever har anbefalet mig at tage mat på et l... -
hvordan dropper man ud af gymnasiet?
ForumindlægJeg vil gerne droppe ud af Gymnasiet men ved ikke hvordan. Jeg har søgt på alle mulige combinationer i google: "hvordan dropper man ud af gymnasiet" "hvordan dropper man ud af uni" "hvordan dropper man ud af uddannelse" "hvordan dropper man ud af universitet&quo... -
XxX
ForumindlægJeg skal have hjælp til min matematik aflevering -
Afslut fag - hvad tæller?
ForumindlægHej med jer. Jeg går på Esbjerg Handelsskole (HHX) - Har netop afsluttet 1. år. I den sammenhæng har jeg afsluttet matematik. Spørgsmålet er bare, hvilke karakter tæller på det endelige bevis? Mine karakterer er: Mundtlig (årskarakter): -3 Skriftlig (årskarakter): 00 Eksamen (afslut): 02 Jeg ... -
får 7 i mat og vil gerne være læge??
Forumindlægkan man godt blive læge.. når man kun får 7 i matematik? :/ -
Word-dokument!
ForumindlægHvor er det dog irriterende at alt her inde kun findes som pdf filer! Jeg oplever tit at man ikke kan kopiere det over i word - det bliver noget mærkeligt wulapyk..! Dertil kan man så sige, at så kan du bare skrive din egen opgave eller lignende. Men til mit eget forsvar så har jeg aldrig kopie...
