Søgning på: matematik fp9 2023 December. Resultater: 17381 til 17400 af 32822
-
hjæælp
ForumindlægHey.. Har noget matematik for, og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal løse opgaverne? Nogle der har lyst til at hjælpe? Skriv så sender jeg opgaverne.. på forhånd tak -
Hlp mat..
ForumindlægNogen der har tid til at hjælpe mig med en opgave i matematik, den skulle være ret let.. Kan ikke sætte den ind her, da der er et billede osv. så skriv til mig så sender jeg et link :) -
Hjælp søges ,s
ForumindlægHej. Jeg har problemer med en matematik opgave , Mat A. En cirkel har centrum i punktet C (1,2) og går gennem punktet A(2,4) Bestem en ligning for cirklen ? -
Matricer og vektor
ForumindlægMatematik A. Muntlig. - har burg for hjælp til dette spørgsmål. Ved ikke hvordan den skal løses eller hvilket bevis jeg skal fremføre løsning af 2 ligninger med 2 ubekendte med inddragelse af determinant -
Hvor finder jeg gamle eksamensopgaver henne?
ForumindlægOverskriften siger måske lidt af sig selv.. Ved godt det er inde på UVM men synes bare ikke rigtig jeg kunne finde dem. Skal bruge eksamens opgaverne i kemi og matematik A-niveau 1 årig. På forhånd mange tak -
Hvad er en cirkelbue?
ForumindlægHej. Jeg sidder her og er ved at lave en matematik aflevering, og der står så: "Tegn en periferivinkel, der dækker over en cirkelbue på 4 cm." Mit spørgsmål er så: hvad er en cirkelbue? :s -
grafen for funktionen =)
Forumindlæghej alle sammen .. sidder her og laver matematik, men har nu brug for jers hjælp venner. håbe i kan hjælpe mig med denne opgave... se --> http://peecee.dk/?id=36062 på forhånd TAKK.. -
HJÆLP! matematisk bevis
ForumindlægLad a,b,c∈N. Hvis a|b og b|c så vil a|c. skal bevise det her, er der nogle gode metoder man kan bruge for at bevise noget i matematik? -
afgangseksamen 2006 i 10 klasse...
ForumindlægHej kunne godt tænke mig at høre nogle af de emner, som i kom op i 10 klasse sidste sommer!! i dansk, matematik og engelsk hvis i kan huske det! Men er egentlig mest interesseret i dansk.. -
procent og procentvis tilvækst
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig matematik snart, og jeg skal havde styr på procent og procentvis tilvækst også skal jeg give en grundigere behandling af renteformlen. Kan nogle forklare det til mig? -
Hvad er funktionstilvækst
ForumindlægHej! Jeg er ved at forbedre mig til matematik i morgen, hvor en af spørgsmålene lyder "hvad er funktionstilvækst" det står under eksponentielle funktioner så jeg går ud fra det har noget med det at gøre. På forhånd tak :-)! -
Hvordan laver man en ligning ?
ForumindlægHej folkens! er i gang med at lave en matematik aflevering og er stødt ind i det her spørgsmål som jeg har svært ved at lave. spørgsmålet er i filen - det er spørgsmål 5 og 7 -
Sammenhæng ml. differentialligninger og modeller?
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig eksamen i matematik A i næste uge.. Under differentialligninger skal jeg komme ind på sammenhængen ml. dem og matematiske modeller.. Jeg kan ikke finde ud af det! Hjælp! Det haster -
Eksamensopgave
Forumindlæghey er der nogle der har lavet opgave 3.092 i eksamensopgaver i matematik - matematisk linje 1-årigt forløb til A-niveau. forstår slet ikk opgaven så håber på lidt hjælp.. -
Matematikundervisning kbh, Roskilde og Holbæk
ForumindlægEr du gymnasieelev eller lignende kan jeg tilbyde dig hjælp i matematik af høj kvalitet. Jeg har læst matematik og fysik ved københavns universitet og jeg har selv kun 12-taller i matematik fra min gymnasietid og har derfor en god baggrund for at hjælpe dig til at opnå gode resultater. Norm... -
Forskrift til tredjegradsfunktion
ForumindlægMå have hjælp til at løse følgende opgave da jeg er så blank til matematik, opgaveteksten er som følger: En tredjegradsfunktion f har nulpunkterne: -0,5 , 1 og -2 Opskriv forskriften til funktionen f. -
bestemmelse af kordinater
ForumindlægJeg er i gang med en matematik opgave, og er blevet lidt i tvivl med en opgave. Denne ligning skal jeg bestemme kordinaterne til: 13x+7y+43=0 Nogle som kan hjælpe mig? -
TI-84 søges!
ForumindlægHej! Jeg skal igang med Matematik B på 2. år på HF her d. 13. Jeg står og mangler en TI-84 lommeregner. Nogle der har en liggende, de ikke skal bruge længere, og er villig til en hurtig handel? -
Hjælpelærer
ForumindlægHey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak. -
Hjælp til mat
ForumindlægHej... Jeg sidder og laver matematik og er ikke helt sikker på om jeg regner rigtigt, hvis der var en venlig sjæl der lige ville rette det igennem og hvis der er fejl så sige hvordan jeg burde gøre det. på forhånd tak
